Fiat Panda III

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Dudi » 24 gru 2012, 14:25

Seth pisze:no nieładnie, ale jestem przeczulony na punkcie "sponsorowanego dziennikarstwa" - nie po to człowiek sie stara, pisze jest maksymalnie obiektywny jak tylko się da, żeby mu potem ktoś zarzucał, że się sprzedaje :]
Wybacz, ale nie miałem na myśli urazić Ciebie akurat. Po prostu po parunastu latach czytania prasy "polskiej" (specjalnie pisane w cudzysłowiu), w czasach kiedy internetu jeszcze nie było, mam czasem dość wchodzenia na kolejne strony, gdzie znowu przeczytam to samo. Tak się składa, że cokolwiek byś wtedy nie przeczytał (Auto International, teraz AMiS; Auto-Sukces - chociaż ten przez pierwsze kilka lat był w miarę obiektywny; Motor - ten też czasami miał przebłyski; że nie wspomnę o Auto-Świecie, Auto-Moto, etc.) zawsze niemieckie było "the best", czego przykładem jest ta nieszczęsna blacha w środku. Fotele z Octavii, też uznaję za jedne z najgorszych w tej klasie, a wszyscy rozpływają się w zachwytach jakie toto wygodne (nie znalazłem jeszcze nikogo, kto by napisał, że siedzi się na tym jak na taborecie i nie mam tu na myśli pozycji tylko inne parametry - z tego by wynikało, że Skoda zrobiła fotele, które odpowiadają 100% ludzkości, co jest oczywistą bzdurą).
No, ale może ja mam jakiś inny kręgosłup (zawsze po kilku tysiącach spędzonych w tej czeskiej, a właściwie niemieckiej myśli technicznej wręcz marzę, żeby przesiąść się do mojej starej Lybry, że nie wpomnę o fotelach z Alfy 159 albo Fiata Cromy; Franzucy też mają lepsze siedzenia ;) ).
I dla mnie, takiego obiektywnego, uczciwego pisania, jest zdecydowanie za mało i zmienia się to bardzo powoli, opornie i topornie, żeby większość mogła to zauważyć.
Taka niestety jest rzeczywistość i nic nie zapowiada żeby te proporcje miały się w zasadniczy sposób zmienić w najbliższym czasie. Tylko maniacy czytają dużo i mogą wyciągać jakieś głębsze wnioski. Reszta wejdzie na pierwszą lepszą stronę czy sięgnie po czasopismo, w których w 90% będzie o tym, jak to blacha w Up'ie jest za : cenzura : ta, bo "wymyśliła" to ludowa marka :lol: :roll: ;)
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Tomzik » 24 gru 2012, 15:04

Jak już tak gadamy to ja pamiętam od zawsze pisanie nt. "przeładowanych" dźwigienek w Tipo i później AR145/146. Megane 1 ma identyczne a tam jakoś nikt o "przeładowaniu" nie pisał.

Jeden z ostatnich numerów AŚ - "auto za 1 pensję" - w opisie 4 auta, Nexia (tu szok), Felicia (tu znacznie mniejszy, ale jednak) i oczywiście po raz zyliard pińcet milionów sześćset tysięcy dwudziesty czwarty Golf 3 i Vectra B. Do osrania (za przeproszeniem) o tych gniotach już napisano, chyba wszystko co się dało, ale co tam. Kowalski bierze gazetę do ręki i widzi jeno Gulfa albo Vectrę. A może by tak Deltę II/ Dedrę opisać? Ale po co... Przecież wiadomo, że Golf lepszy (napisano, że i tak warto go kupić :lol: ), w lepszych wersjach ma nawet obrotomierz...

Niedawne porównanie najnowszego Golfa, A3 Cee'da i czegoś tam jeszcze też w dechę - Cee'd 1,7 CRDI 128KM i Golf 2,0TDI 150KM. Cee'd - "bardzo dobry, gdyby nie słabszy silnik to prawdopodobnie by wygrał". To po kiego tak zestawiają? No przecież, Folcwagen musi wygrać...

Kiedyś wzięli do porównania Deltę, oczywiście 1,6 MJTD i A3 oczywiście 2,0 TDI i oczywiście Audi wygrało. No bo jak inaczej. Przecież Delta miała też słabsze osiągi...

Sam się nieraz zastanawiam po co ja te gazety kupuję, chyba taki nawyk...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Seth » 25 gru 2012, 21:21

To po kiego tak zestawiają? No przecież, Folcwagen musi wygrać...
bo nic bardziej podobnego w ofercie nie ma
fotele z Octavii, też uznaję za jedne z najgorszych w tej klasie,
mój schorowany kręgosłup akurat też je lubi - ale te Lybrowe też - choć jak dla mnie nieco za miękkie były - w trasach typu 600-700km na raz zaczyna to być odczuwalne :(
Stilo ma nieco twardsze, za to zdecydowanie gorzej wyprofilowane
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Tomzik » 26 gru 2012, 13:38

Seth pisze:bo nic bardziej podobnego w ofercie nie ma
To się nie porównuje tych modeli jeśli nie są porównywalne. Zamiast Cee'da jest wiele innych z klaprem o mocy 140-150KM...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Seth » 26 gru 2012, 22:06

ale Cee'd jest nowy i "konkurencyjny"
w Cee'dzie nic innego nie będzie - w Golfie może coś "pomiędzy" się trafi - choć pewien nie jestem
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: Tomzik » 27 gru 2012, 0:06

Nie jest konkurencyjny, bo na dzień dobry brak mu ponad 20KM i 0,3 litra. Wynik w kategorii "napęd" jest wobec tego z góry przesądzony, więc co to za sens porównywać auta, gdzie wiadomo, że 1 z nich na pewno przegra w jednej z dyscyplin..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: broker » 01 sty 2013, 19:37

1/
Fiat Panda vs Skoda Citigo: Stary i nowy(?) lider

2/
Fiat Panda 1.3 Multijet: Godnie zastąpić poprzednika
Największą zaletą tego silnika jest spalanie. Poza miastem, przy spokojnej jeździe komputer bez problemu może pokazać spalanie, które wyniesie poniżej 3 litrów. Nasz najlepszy wynik to 2.7! W mieście nowa Panda zadowoli się maksymalnie 5 litrami paliwa w naprawdę ekstremalnych warunkach, a oszczędności sprzyja system Start&Stop.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Nowy Fiat Panda Cross

Post autor: broker » 05 lut 2013, 19:59

Fiat pracuje na Pandą X, małym crossoverem i tańszą alternatywą dla Fiata 500X.
Auto będzie niejako odrębym modelem w stosunku do klasycznej Pandy, która ma przecież też wersję Trekking.
Ma być nieco większe od 'zwykłej' Pandy i pewnie dostanie trochę inną stylistykę (?).

Fiat working on ?Panda X? Crossover
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
hitmanag
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2763
Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Piła

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: hitmanag » 15 lut 2013, 21:30

:link: http://www.motofakty.pl/artykul/10-000- ... =2#galeria

Wyczyn Fiata Pandy w celach dobroczynnych.
Fiat i 10000 mil.

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowy Fiat Panda (III)

Post autor: broker » 21 kwie 2013, 20:51

Fiat Panda kontra Skoda Citigo
Nieczęsto się zdarza, żeby dwa auta o zbliżonych parametrach aż tak bardzo podzieliły redakcję. Wśród testujących powstały dwa obozy ? jeden wyraźnie faworyzował Fiata, drugi zaś za zwyciężczynię porównania uznawał małą Skodę. Różnice między tymi autami są tak duże, że to, który pojazd bardziej się komuś spodoba, zależy przede wszystkim od oczekiwań konkretnej osoby.
Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Saleen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 839
Rejestracja: 28 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: / Gliwice /
Kontakt:

Re: Nowy Fiat Panda XL

Post autor: Saleen » 01 cze 2013, 21:40

Pozdrawiam, Michał

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Fiat Panda III

Post autor: broker » 04 sie 2013, 23:04

Sprzedaż Pandy 2012

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2274
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica

Re: Fiat Panda III

Post autor: Helios » 05 sie 2013, 1:20

Jak patrzę na dół tabeli to mam wrażenie, że w tych krajach częściej zobaczy się jakieś superauto niż zwykłą Pandę ;) Np. Szwecja 11. Jakichś Cayenne to pewnie z 5 razy tyle się sprzedało ;)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Fiat Panda III

Post autor: broker » 24 wrz 2013, 23:13

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Fiat Panda III

Post autor: broker » 08 paź 2013, 19:15

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”