Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: broker » 23 paź 2011, 21:38

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: broker » 25 paź 2011, 21:01

Amerykanin po włoskiej kuracji

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Mado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 01 lis 2009, 11:58
Lokalizacja: Stronie Śl. / Wrocław

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: Mado » 26 paź 2011, 11:31

Tylko 4 gwiazdki w Euro NCAP...
:link:

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: solarzmr » 26 paź 2011, 13:56

Mado pisze:Tylko 4 gwiazdki w Euro NCAP...
:link:
Jako jedyna z przetestowanych, pozostałe dostały po 5 gwiazdek :|

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: grzole » 26 paź 2011, 14:44

Voyager ma za krótką oraz za mało elastyczną/miękką maskę przy zgarnianiu pieszych? Może lusterka nie odpadają w razie zawadzenia pieszego? :roll:
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: Seth » 26 paź 2011, 15:07

nie, słabo wypada w czołowym, tak jak to Voyager zawsze miał w zwyczaju
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2274
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: Helios » 26 paź 2011, 15:56

Biorąc pod uwagę fakt, że poprzednik uzyskał 1 (jedną) gwiazdkę w tym teście, 4 to naprawdę rewelacyjny wynik ;)


Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: grzole » 27 paź 2011, 1:38

Seth pisze:nie, słabo wypada w czołowym, tak jak to Voyager zawsze miał w zwyczaju
Miałem wrażenie, że niższą punktację skutkującą 4* dostał za efekty symulowanych potrąceń pieszych.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: Seth » 27 paź 2011, 8:44

ma 79% w zderzeniu czołowym. i 47% z pieszymi - najgorszy wynik również, ale np. Captiva ma 48% (Za to 88% w czołowym)
a tu komentarz, w lendłydżu
Adult occupant
The passenger compartment remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated poor protection for the knees and femurs of the passenger occupant. The steering column and facia also provided hazards to the driver occupant. The Voyager scored maximum points for the protection it provided in the side barrier test. In the more severe side pole impact, protection was good in most body areas and adequate for the chest. The front seat and active head restraints provided marginal protection against whiplash injuries in a rear-end collision.

Child occupant
Based on dummy readings in the frontal and side impact tests, the Voyager scored full points for protection of the 3 year old child. Forward movement of the 3 year dummy, sat in a forward-facing restraint, was not excessive and both the 3 year and 18 month dummies were properly contained by their restraints in the side impact, minimising the risk of dangerous head contact. However, the ISOFIX child restraints are mounted on support stands, the legs of which rest on storage compartments in the floor of the rear seating positions. For the 18 month dummy, the cover of this storage compartment partially collapsed during the frontal impact and Euro NCAP awarded no points for compatibility of the restraints with the vehicle. Lancia has stated that they will implement improvements to eliminate this concern. The passenger airbag cannot be disabled, preventing the fitment of a rearward-facing child restraint in that seating position. The sun-visor label warning of the dangers of using a rearward facing child seat in that position were presented in the relevant EU languages and did not meet the Euro NCAP requirements.

Pedestrian
The Voyager is equipped with an 'active' bonnet. Sensors in the bumper determine when a pedestrian has been struck and actuators lift the bonnet to provide greater clearance to hard structures underneath. Lancia showed that the system worked for a wide range of pedestrian statures and over a range of speeds, so the car was tested with the system deployed. Although some areas were good, most areas likely to be struck by a pedestrian's head offered poor protection. The area likely to be struck by a pedestrian's hip and pelvis was poor in all areas tested and scored no points. The bumper offered good protection to a pedestrian's legs.

Safety assist
Electronic stability control is standard and met Euro NCAP's requirements. Speed limitation devices are not availble. There is a seatbelt reminder system for the driver and passenger seats only.
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1657
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: ktoś ŁDZ » 28 paź 2011, 15:31

Szkoda że pozostał "amerykański", choć duża poprawa od czasów znaczka Chrysler. Oby przypadłości mu nie pozostały po "dziadku".
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: broker » 06 lis 2011, 23:32

Cennik Voyager_seria 0_10/2011
Obowiązuje od 27.10.2011 do opublikowania nowej listy cenowej

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: broker » 20 lis 2011, 5:32

Znamy już ceny Lancii Voyager

:link:


Lancia Voyager: to idelana limuzyna podróżna

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Olsztynianie
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 206
Rejestracja: 15 cze 2011, 20:50
Imię: Kasia & Łukasz
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: Olsztynianie » 20 lis 2011, 15:26

Maluch ze znaczkiem mercedesa lub duży Fiat z kółkami Audi na przodku wyglądały chociaż śmiesznie. Tutaj znaczek Lancia wygląda jak wklejony w Fotoshop i całość prezentuje się jak polityczne kłamstwo prosto w oczy. Z daleka widać, że to z "jameryki" :-?
LYBRA SW Emblema, 2.4 20V Sto i więcej źrebaków - SreberkO z czarnym dachem

Było: UNO 1.4 - "Błękitna strzała"

Łukasz:"Między chcieć a mieć najczęściej stoi zapracować"
Kasia:"Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombi zombi zombi"

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country

Post autor: broker » 20 lis 2011, 18:42

Czas się chyba przyzwyczaić, że Lancia i Fiat będą miały coś z Ameryki ;)
Z czasem to pewnie będzie tak trochę pół na pół.

A poza tym czy Phedra miała coś z Francuza ? ;)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”