Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 01 lis 2013, 18:53

Jaka jest sytuacja Lancii w tej chwili, wszyscy wiemy. Lancia jednak nie zniknęła z rynku i nawet jeśli w najbliższej przyszłości ograniczy się do wspólnych modeli z Chrysler'em plus Ypsilon to ma to taką wartość, że mamy 100% pewności, że Fiat krzyżyka na Chryslerze nie postawi. Co oznacza automatem, że Lancia będzie istnieć. Likwidacja marki nastąpi jak Fiat zdecyduje o powrocie Chrysler;a do Europy.

Na razie czekam na nowe modele Chrysler/Lancia, cały czas pamiętając, że Chrysler zerwie z typowo amerykańską stylistyką co potwierdzają wszystkie źródła. Zobaczymy - ocenimy. Ważne, że mamy co oceniać a nie tylko wspominać przeszłość.

Nie ma też sensu biadolić, że nie ma modeli Fiata do restylingu, bo w końcu od tego będą modele Chrysler;a, które projektują także Włosi.
Uprzedzam zarzut, że będą identyczne. Tak, ale dopóki nie ma Chrysler;a w Europie, na naszym kontynencie będą to Lancie i tylko Lancie.

Voyager to nie nazwa amerykańska, tylko europejska. W USA jest to Town@Country.

Co do Alfy, poczekaj do kwietnia 2014 z ocenami, to już niedługo. Jakieś 2 lata temu mogłeś też napisać, że żałosne jest to co Fiat robi z Maserti, bo nic nie robił. Dziś już tak nie powiesz.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: Nat » 01 lis 2013, 19:14

broker pisze:Lancia jednak nie zniknęła z rynku
To mniej więcej tak, jakby powiedzieć, że z mapy nie zniknęła w XIX wieku Polska, było przecież Królestwo Polskie.
Nie, nawet to nie jest dobra analogia, byłaby lepsza, gdyby owo królestwo położone było za oceanem, a zachowało tylko nazwę i np. flagę.
broker pisze:i nawet jeśli w najbliższej przyszłości ograniczy się do wspólnych modeli z Chrysler'em
Oby to były wspólne modele, a nie, tak jak dotychczas, zwykły badge engineering.
broker pisze:plus Ypsilon to ma to taką wartość, że mamy 100% pewności, że Fiat krzyżyka na Chryslerze nie postawi.
Na Chryslerze nie, bo ten ma pewną renomę na rynku UK/USA. W każdym razie sporo większą, niż Lancia.
broker pisze:Co oznacza automatem, że Lancia będzie istnieć.
Nie podzielam Twojego optymizmu. Co nam po takim istnieniu Lancii, jak obecne? Przypomina to pacjenta w stanie krytycznym w śpiączce z nadzieją, że rodzina go nie odłączy od aparatury.
broker pisze:Likwidacja marki nastąpi jak Fiat zdecyduje o powrocie Chrysler;a do Europy.
To nic trudnego, szczególnie że np w UK Chrysler jest obecny, Lancia nie.
broker pisze:Na razie czekam na nowe modele Chrysler/Lancia, cały czas pamiętając, że Chrysler zerwie z typowo amerykańską stylistyką co potwierdzają wszystkie źródła.
Zobaczymy, co zrobi Chrysler, oby to co napisałeś. Bo że Lancia (dalej) nie zrobi nic to niestety jest bardzo prawdopodobne.
broker pisze:Zobaczymy - ocenimy. Ważne, że mamy co oceniać a nie tylko wspominać przeszłość.
Na razie nie mamy czego oceniać, dajmy się wykazać Chryslerowi, skoro FIAT nawala. Może przekona nas, że mniej typowo amerykańska stylistyka ich samochodów to wystarczający powód by dalej łudzić się, że Lancia non omnis mortuus.
broker pisze:Co do Alfy, poczekaj do kwietnia 2014 z ocenami, to już niedługo. Jakieś 2 lata temu mogłeś też napisać, że żałosne jest to co Fiat robi z Maserti, bo nic nie robił. Dziś już tak nie powiesz.
Czekam już od 2011 (zakończenie produkcji 159) i nic. A właściwie, dlaczego w ogóle czekamy? Czy tak postępuje normalna marka?
A przede wszystkim chciałbym zobaczyć końcu w salonach jakieś nowe FIATy poza 500. Bo jak wskazuje historia, zwykle to one zarabiają $$$.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 01 lis 2013, 19:28

Nat, Fiat NIE MA KASY. Sam się o mało nie przekręcił jako koncern, byliśmy o krok od tego.

Co robi Fiat w obecnej sytuacji.

1. Inwestuje w Brazylii
2. Inwestuje w Chinach
3. Inwestuje w USA, Kanadzie i Meksyku.
4. Rozwija Maserati
5. Rozwija Alfę (tak wiem, z ogromnym opoźnieniem, ale robi to, nie ma sensu nic pisać na ten temat przed konferencja w kwietniu 2014)

Robi dokładnie to co powinien w tej chwili robić, żeby przetrwać i dalej się rozwijać.

Co do samej marki Fiat, tu również mamy ogromne opóźnienia, ale znowu narzekasz w momencie jak coś zaczęli robić. Jest nowa Panda, 500L (nr 1 w Europie w klasie B-MPV), za chwilę crossover 500X i miejska terenówka na bazie Pandy. Będzie też nowa 500, nowy Freemont. Nie wiem czy będzie więcej, ale Marchionne w tej chwili koncentruje się na 3 markach (Maserati, Alfa, Jeep) co podkreśla w każdym wywiadzie.
Niestety, musi dokonywać wyborów.

A Lancia ? W najbliższych latach będą tylko wspólne modele z Chryslerem - koniec i kropka. Też żyję nadzieją, że będą to ciekawe modele z widoczną ręką Włochów. Pożyjemy, zobaczymy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: Nat » 01 lis 2013, 22:17

No w tym sęk, że tylko "nowa panda" i kolejna wariacja na temat pn. "500literka " odmieniane są po kilka razy, by sprawić wrażenie, że koncern FIATA coś tam produkuje. Jedna Skoda oferuje więcej modeli niż każda z marek FIATa, a my od lat żyjemy mirażami świetlanej przyszłości i aktualnym podkradaniem aut koncernu Chryslera.
Redukowanie FIATa do sprzedaży przestarzałych, zużytych moralnie modeli w krajach rozwijających się raczej nie wystarczy, by konkurować z prężnymi graczami, dla których jest to tylko element strategii rozwoju.
To, ze Markjone mówi, że się koncentruje, nie oznacza, że koncentruje się faktycznie. Ten pan rządzi FIATem już od 10 lat i trudno nie wiązać aktualnego kryzysu marki właśnie z jego decyzjami.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 01 lis 2013, 22:35

Ale Skoda to VW z obrzydliwie pełnym skarbcem ;)

Fiat musi stanąć finansowo na nogi. Maserati, rynek USA, Brazylia i Azja = kasa. Przecież VW też zarabia krocie w ten sposób - Audi, Porsche i rynek chińkski a nie Skoda ;)

Do tego fuzja Fiata z Chryslerem i będzie lepiej : ok2 :

Ja się cieszę z tego co jest, bo Fiat już prawie był bankrutem, gdy przejmował go Marchionne.
Jeszcze niedawno wszyscy myśleli, że Alfa pójdzie w łapy VW a Lancia będzie zlikwidowana.
Fiat (w tym Marchionne) popełnił masę błędów, które doprowadziły do obecnej sytuacji, ale powoli widać jakąś perspektywę.

Nat pisze: To, ze Markjone mówi, że się koncentruje, nie oznacza, że koncentruje się faktycznie. Ten pan rządzi FIATem już od 10 lat i trudno nie wiązać aktualnego kryzysu marki właśnie z jego decyzjami.
Z tym się nie zgodzę, tzn, że nie mówi prawdy. Na pewno postawił na Maserati, na pewno na Jeep'a, co do Alfy - jeszcze raz proszę, poczekajmy do wiosny.

I jedno trzeba przyznać, nikt przed Marchionne nie miał takiej zapaści sprzedaży na rynku włoskim i generalnie w Europie. Nie tylko Fiat ma problemy. PSA właśnie idzie w łapy Chińczyków ...
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: Dudi » 03 lis 2013, 19:32

broker pisze:PSA właśnie idzie w łapy Chińczyków ...
No to byłby niezły cios dla żabojadów 8-O 8-O 8-O Masz jakieś wiarygodne info na ten temat???
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

pääkäyttäjä

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: pääkäyttäjä » 03 lis 2013, 19:34


Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 03 lis 2013, 21:08

Tak. Dogfeng ma objąć 33% i państwo francuskie kolejne 33%. PSA słabo stoi. Wypuścili masę nowych modeli (w przewieństwie do Fiata), ale bilans finansowy wychodzi ujemny. Są też słabi poza Europą, nie mają skąd pokryć strat generowanych w Europie.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 12 sty 2014, 22:40

Ciekawe czy to jeszcze aktualne z Voyager S (2014) ..... Info z września (Frankfurt), było już trochę na poprzedniej stronie. Zmiana to czerń na grillu i w środku. Tylko czy będą w ogóle sprowadzać jeszcze Voyagera do Europy ?

:link:

Nowa wersja wyposażenia protoplasty segmentu pełnowymiarowych MPV
Chromowana atrapa chłodnicy Glossy Black i nowe 17-calowe felgi z lekkiego stopu w błyszczącej czerni
Materiałowo-skórzana tapicerka wnętrza z szarymi przeszyciami oraz błyszcząca czerń insertów deski rozdzielczej i kierownicy.

Lancia wybrała Frankfurt jako miejsce prezentacji Voyagera S, ponieważ nie tylko uzupełnia obecną gamę modelową o alternatywę w modernistycznym stylu lecz także poszerza ?klub S", składający się dotąd z modeli Ypsilon S MOMODESIGN i Delta S by MOMODESIGN. Jest to ekspresja swoistej natury marki Lancia zwanej ?urban chic" - a więc nowej formy modernistycznej, uniwersalnej i kreatywnej elegancji, owoc zmieszania wszechobecnej i spragnionej relaksu atmosfery miasta (urban) - z wyrafinowanym gustem, oryginalnością i respektem dla jakości (chic).

W ten to właśnie kontekst wpisuje się Lancia Voyager S, wchodząca do sprzedaży na rynkach europejskich od stycznia 2014. Od zewnątrz, Voyager S odznacza się nową chromowaną atrapą chłodnicy w błyszczącej czerni Glossy Black i nowymi 17-calowymi felgami z lekkiego stopu w identycznym kolorze oraz logo ?S" na tylnej klapie karoserii. Podobna aura wyszukanej elegancji panuje w środku. Czarne, materiałowo-skórzane siedzenia oraz przednie panele drzwiowe urozmaicono szarymi przeszyciami, a na desce rozdzielczej i kierownicy dodano inserty w czerni Glossy Black. Oparcia przednich foteli zdobi charakterystyczne logo ?S".
Prezentując nową wersję S, Lancia Voyager utwierdza swój status protoplasty lecz także niekwestionowanego punktu odniesienia - dla całego segmentu pełnowymiarowych MPV oraz symbolu emocji i przyjemności wspólnego podróżowania. W zależności od rynku sprzedaży, Lancia Voyager oferowana jest w trzech wersjach modelowych (Silver, Gold i Platinum) i dwoma jednostkami napędowymi do wyboru: nowym 2,8-litrowym turbodieslem common rail o mocy 178 KM lub 283-konnym silnikiem benzynowym V-6 Pentastar o pojemności 3,6 litra.
W każdej wersji modelowej Lancia Voyager posiada bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje m.in. 17-calowe felgi z lekkiego stopu i relingi dachowe (lakierowane na czarno w wersji S i chromowane w wersji Platinum) oraz wysokiej jakości tapicerkę skórzaną foteli i siedzeń (w wersjach S i Platinum z elektrycznym podgrzewaniem i ustawianiem położeń). Obszyta skórą jest także kierownica z przyciskami sterowania audio i uchwyt selektora skrzyni biegów.
Wnętrze Voyagera ma charakter zacisznego i komfortowego salonu, tym niemniej jest praktyczne i funkcjonalne za sprawą systemu Stow'n Go, wchodzącego w skład wyposażenia seryjnego całej gamy modelowej. System ten pozwala składać siedzenia drugiego i trzeciego rzędu w podłodze, tworząc w ten sposób rekordową wręcz pojemność ładunkową 4100 litrów. W wersji Platinum siedzenia trzeciego rzędu składane są elektrycznie.
Do wyposażenia standardowego Lancii Voyager - zależnie od wersji modelowej/rynku sprzedaży - należy także ponad 40 elementów/systemów bezpieczeństwa czynnego i biernego (m.in. ESC, 6 poduszek powietrznych, tempomat, światła przeciwmgielne, automatyczne reflektory, detektor martwych pól widzenia i ruchu przecinającego drogę cofania Blind Spot and Cross Path Detection oraz system aktywnej ochrony pieszych). Lista ta została ostatnio uzupełniona o system TSC (Trailer Sway Control), który wykrywa niekontrolowane ruchy holowanej przyczepy i wspomaga jej stabilizację na drodze. System TSC stanowi wyposażenie seryjne całej gamy modelowej Voyagera.

Najwyższy komfort i przyjemność podróżowania zapewnia bogate wyposażenie komfortowe, m.in. automatyczna klimatyzacja trójstrefowa, elektrycznie ustawiane siedzenia i pedały, a także system łączności hands-free UconnectTM z portami iPoda/MP3 integrujący funkcję nawigacji GPS z tylną kamerą podglądu cofania, wspomagającą parkowanie pojazdu. Ekskluzywną opcją wyposażenia jest 'Dual DVD/Blue Ray Entertainment System' - z dwoma odchylanymi z sufitu, 9-calowymi ekranami LCD dla pasażerów środkowego i tylnego rzędu siedzeń, dwoma kompletami słuchawek bezprzewodowych, pilotem sterowania i podwójnymi wejściami audio/video dla urządzeń zewnętrznych.
Lancia Voyager wyposażona jest w elektryczny napęd przesuwnych drzwi bocznych (standard w wersjach S i Platinum) oraz klapy tylnej. Elektrycznie sterowane, składane i podgrzewane są również lusterka zewnętrzne. Seryjnym wyposażeniem wersji modelowej Platinum jest 9-głośnikowy system audio z subwooferem i wzmacniaczem o mocy 506 W zapewniający wyjątkowe doznania muzyczne w trakcie podróży.
Wybór dostępnych jednostek napędowych obejmuje dwa silniki, których wyrafinowana konstrukcja, kultura pracy i osiągi pozwalają nieporównywalnie podnieść komfort nawet dalekich podróży: benzynowy Pentastar V-6 o pojemności 3,6 litra oraz 2,8-litrowy turbodiesel o mocy 178 KM. Współpracują one z wyposażoną w hydrokinetyczny konwertor momentu obrotowego, 6-stopniową przekładnią automatyczną o ?ciaśniejszym" zestopniowaniu poszczególnych biegów, co pozwala ograniczyć wahania prędkości obrotowej silnika przy zmianie przełożeń i zwiększyć płynność pracy zespołu napędowego bez względu na warunki jazdy.
Nowy, 2,8-litrowy turbodiesel Lancii Voyager rozwija moc 178 KM (131 kW) i charakteryzuje się dostępnością maksymalnego momentu obrotowego w niezwykle szerokim zakresie prędkości obrotowej (360 Nm przy 1400-3400 obr/min), czego efektem jest imponująca elastyczność pracy i szybkość reakcji na pedał przyspieszenia w dowolnych praktycznie warunkach jazdy. Silnik ten posiada cztery zawory na cylinder, sterowane dwoma wałkami w rozrządu w głowicy (DOHC) napędzanymi paskiem zębatym, zasilanie systemu common-rail o ciśnieniu roboczym 1800 bar, piezoelektryczne wtryskiwacze paliwa oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek kierownicy spalin.
Silnik ten wyposażony jest w kolektor dolotowy z materiałów kompozytowych z elektroniczne sterowaniem zawirowaniami mieszanki paliwa, zmodyfikowany układ recyrkulacji spalin EGR, uszczelki pierścieniowe (simmeringi) o zmniejszonym współczynniku tarcia, czujniki temperatury oleju i gazów wydechowych, standardowy filtr cząstek stałych DPF oraz specyficzne rozwiązania konstrukcyjne obniżające poziom hałasu, drgań i wibracji (NHV) w celu zwiększenia ogólnego komfortu jazdy. Napędzana tym silnikiem Lancia Voyager rozwija prędkość maksymalną 193 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 11,4 sekundy przy zużyciu 7,9 l/100 km paliwa i emisji 207 g/km CO2 w homologowanym cyklu mieszanym.
We Frankfurcie wystawiana jest Lancia Voyager S w kolorze srebrnym Billet Silver i czarną tapicerką materiałowo-skórzaną oraz Lancia Voyager Platinum w kolorze stalowym Maximum Steel oraz eleganckim wystrojem wnętrza z czarnej skóry i Alcantary. Oba pojazdy wyposażone są w 2,8-litrowe turbodiesle common rail o mocy 178 KM (131 kW) i 6-stopniowe przekładnie automatyczne.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 14 sty 2014, 23:52

Czyli chyba nieaktulane...

Marchionne prosto z Detroit (wczoraj):
The automaker is ending its practice of rebadging Chrysler brand vehicles under the Lancia brand for sale in some European countries
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 15 sty 2014, 23:54

Jest nowy Voyager S w cenniku jak i pozostałe wersje Voyager'a dla serii 2 (2014).

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: Dudi » 20 lut 2014, 11:23

Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11963
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: topcio » 20 lut 2014, 14:06

Aż 5 sztuk w Polsce.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 11 kwie 2015, 2:18

Lancia Voyager - na wskroś rodzinna uczta

http://www.autocentrum.pl/testy/lancia- ... nna-uczta/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)

Post autor: broker » 30 lip 2015, 0:05

Lancia Voyager (produkcja 2015 ! ) jednak ciągle w ofercie .....
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”