FCA w Ameryce Łacińskiej
Moderator: giekso
Fiat w Ameryce Łacińskiej
W Brazylii od lat toczy się walka o pierwsze miejsce na rynku między Fiatem a VW.
Do tej pory wygrywał Fiat, ale w sierpniu i we wrześniu więcej sprzedał VW.
Najwyższy czas na nową generację Palio/Siena, mają się pojawić na rynku w listopadzie.
Póki co sprzedaż napędza głównie nowe Uno i pickup Strada. Poza tym Fiat wprowadził w tym roku do sprzedaży Bravo (jeden z nowocześniejszych kompaktów na tamtejszym rynku, konkurencja często oferuje modele starych generacji) i vana/crossovera Freemont. Oby to wszystko pomogło w meczu Italia:Germania
Sprzedaż w Brazylii
i w Argentynie
Do tej pory wygrywał Fiat, ale w sierpniu i we wrześniu więcej sprzedał VW.
Najwyższy czas na nową generację Palio/Siena, mają się pojawić na rynku w listopadzie.
Póki co sprzedaż napędza głównie nowe Uno i pickup Strada. Poza tym Fiat wprowadził w tym roku do sprzedaży Bravo (jeden z nowocześniejszych kompaktów na tamtejszym rynku, konkurencja często oferuje modele starych generacji) i vana/crossovera Freemont. Oby to wszystko pomogło w meczu Italia:Germania
Sprzedaż w Brazylii
i w Argentynie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Uno
Tu też pisali, że Uno miałoby się pojawić w przyszłym roku w Europie jako model pozycjonowany między Pandą a Punto.
Z drugiej strony nie ma żadnego oficjalnego potwierdzenia, że Uno faktycznie się pojawi, zupełna cisza na ten temat.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Fiat bardzo dobrze w październiku. A na rynek wchodzi nowy Palio, co tylko powinno poprawić sytuację.
Nie da się ukryć, że zyskami z Ameryki Łacińskiej Fiat pokrywa straty w Europie ...
Argentyna jest bliska dołączenia do klubu krajów ze sprzedażą samochodów powyżej miliona sztuk rocznie. Co oczywiście przyciąga koncerny samochodowe.
W Argentynie mają ciekawy system promocji gospodarki, polegający na tym, że każdy importer samochodów może wwieźć tylko tyle samochodów (ich wartość, dokładnie w proporcji jeden dolar za jednego dolara) ile sam wyeksportuje z tego kraju. W efekcie koncerny starają się produkować na miejscu samochody + podzespoły a najlepiej jeszcze część z nich eksportować.
Importerzy marek, które nie mają lokalnej produkcji, eksportują cokolwiek, np wino, orzeszki, oliwę itd
Najgorzej wychodzą na tym systemie importerzy marek luksusowych, żeby sprowadzić jeden samochód trzeba się nieźle naeksportować
Sprzedaż w Brazylii
i w Argentynie
[/quote]
Porsche importer uses wine sales to keep autos coming into Argentina
Nie da się ukryć, że zyskami z Ameryki Łacińskiej Fiat pokrywa straty w Europie ...
Argentyna jest bliska dołączenia do klubu krajów ze sprzedażą samochodów powyżej miliona sztuk rocznie. Co oczywiście przyciąga koncerny samochodowe.
W Argentynie mają ciekawy system promocji gospodarki, polegający na tym, że każdy importer samochodów może wwieźć tylko tyle samochodów (ich wartość, dokładnie w proporcji jeden dolar za jednego dolara) ile sam wyeksportuje z tego kraju. W efekcie koncerny starają się produkować na miejscu samochody + podzespoły a najlepiej jeszcze część z nich eksportować.
Importerzy marek, które nie mają lokalnej produkcji, eksportują cokolwiek, np wino, orzeszki, oliwę itd
Najgorzej wychodzą na tym systemie importerzy marek luksusowych, żeby sprowadzić jeden samochód trzeba się nieźle naeksportować
Sprzedaż w Brazylii
i w Argentynie
[/quote]
Porsche importer uses wine sales to keep autos coming into Argentina
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Fiat w listopadzie dalej liderem w Brazylii a ciągle nie ma jeszcze nowego Palio.
Dobrze sprzedają się Fiat 500 i Freemont importowane z Meksyku, te dwa nowe modele coś tam dodają do statystyki sprzedaży.
I Argentyna, Fiat 500 po raz pierwszy w wynikach sprzedaży.
Dobrze sprzedają się Fiat 500 i Freemont importowane z Meksyku, te dwa nowe modele coś tam dodają do statystyki sprzedaży.
I Argentyna, Fiat 500 po raz pierwszy w wynikach sprzedaży.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
W Brazylii, w grudniu Fiat Uno pokonał w końcu odwiecznego lidera - VW Gol (Polo).
Nowy Palio się rozkręca.
Fiat liderem za rok 2011.
Top 200
I Argentyna
Top 175
Nowy Palio się rozkręca.
Fiat liderem za rok 2011.
Top 200
I Argentyna
Top 175
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Styczeń 2011
W Brazylii niespodziewanie GM nr jeden po styczniu.
Fiat dobrze, nowy Palio się rozkręca, reszta modeli też nieźle.
i Argentyna
W Brazylii niespodziewanie GM nr jeden po styczniu.
Fiat dobrze, nowy Palio się rozkręca, reszta modeli też nieźle.
i Argentyna
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Fiat nr 1 w Brazylii po lutym. Nowe Palio świetnie, Uno minimalnie przegrało z VW Gol.
Brazylia
TOP 150
Argentyna
TOP 181
Brazylia
TOP 150
Argentyna
TOP 181
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Uno
To byłby dopiero hit. Ja nie wiem kto w Fiacie teraz odpowiada za przyjmowanie projektów do produkcji, ale to by szło jak ciepłe bułki. I Fiat przynajmniej by wrócił do korzeni, czyli sprzedaży świetnych stylistycznie samochodów
Chociaż może to prędzej wizja następnego Punto
Chociaż może to prędzej wizja następnego Punto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Nowy Fiat Uno
Ciekawy koncept, ale Uno ?
No chyba, że europejski Uno ma być inny niż brazylijski (?)
No chyba, że europejski Uno ma być inny niż brazylijski (?)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
W Brazylii Uno pokonał w końcu wyraźnie VW Gol w marcu i jest liderem na rynku.
Cały Fiat zresztą też.
Brazylia
TOP 150
Argentyna
Cały Fiat zresztą też.
Brazylia
TOP 150
Argentyna
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
W Brazylii VW Gol odzyskał pozycję lidera w kwietniu. Fiat jako marka dalej nr 1.
W Argentynie Fiat coraz lepiej.
BR
TOP 150
AR
W Argentynie Fiat coraz lepiej.
BR
TOP 150
AR
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Fiat rewelacyjnie w Brazylii, ale słabiej w Argentynie. Za chwilę do Argentyny ma wejść Bravo i przede wszystkim nowa Siena, może to poprawi sytuację.
BR
AR
BR
AR
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
Alfa wraca do Brazylii po 7 latach nieobecności. Sprzedaż poprowadzą dilerzy Chrysler'a.
Alfa Romeo ready to re-enter Brazil market
Alfa Romeo in Brazil? how?
Alfa Romeo ready to re-enter Brazil market
Alfa Romeo in Brazil? how?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
W końcu sukces Fiata w innym kraju niż Brazylia czy nawet Argentyna.
Fiat jest uzależniony od Brazylii mniej więcej podobnie jak od Włoch w Europie a to nic dobrego.
I wreszcie jakiś przełom, choć wielkość sprzedaży w Wenezueli nie jest delikatnie mówiąc imponująca
Wenezuela
Fiat jest uzależniony od Brazylii mniej więcej podobnie jak od Włoch w Europie a to nic dobrego.
I wreszcie jakiś przełom, choć wielkość sprzedaży w Wenezueli nie jest delikatnie mówiąc imponująca
Wenezuela
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w Ameryce Łacińskiej
2012
BR, Fiat umocnił się na pozycji lidera
AR
I jeszcze Paragwaj 2012, Fiat na 7 miejscu na tym rynku
BR, Fiat umocnił się na pozycji lidera
AR
I jeszcze Paragwaj 2012, Fiat na 7 miejscu na tym rynku
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM