Iveco + Fiat LCV
Moderator: giekso
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Jak dla mnie to cała grupa Fiata jest kładziona,tylko nie wiem czy specjalnie....
Były:
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'
Jest:
Fiat Croma 1.9 16v mJTD 09'
Lancia Prisma 1.5 8v carb 86'
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'
Jest:
Fiat Croma 1.9 16v mJTD 09'
Lancia Prisma 1.5 8v carb 86'
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Na zdjęciach super .
Z bliska do bani
I mam pewne wątpliwości - co do zastosowania słowa "trwałość".
Głównie w stosunku do elektryki i elektroniki.
Z racji iż użytkuje markę Iveco od 7 lat (inne też)
Słowo trwałość mogę zastosować tylko w stosunku do najstarszego i średniaka.
Nowszy z 2007 r ma niekończącą się historię z za cienkimi kablami ,kontrolkami bez sensu itp.
Co suma sumarum wychodzi na to że jest najdroższy w utrzymaniu.Mimo tego że mechanika dział na tip top.
Tyczy się to również reszty marek z ich zajebistymi nowymi modelami.Mercedes - Fiat etc.
jak już kupować nowe to nie więcej niż na 3 lata - potem koszt utrzymania jest kosmiczny ;(
Tak mi się nawarzyło - i musiało się ulać ;P
Z bliska do bani
I mam pewne wątpliwości - co do zastosowania słowa "trwałość".
Głównie w stosunku do elektryki i elektroniki.
Z racji iż użytkuje markę Iveco od 7 lat (inne też)
Słowo trwałość mogę zastosować tylko w stosunku do najstarszego i średniaka.
Nowszy z 2007 r ma niekończącą się historię z za cienkimi kablami ,kontrolkami bez sensu itp.
Co suma sumarum wychodzi na to że jest najdroższy w utrzymaniu.Mimo tego że mechanika dział na tip top.
Tyczy się to również reszty marek z ich zajebistymi nowymi modelami.Mercedes - Fiat etc.
jak już kupować nowe to nie więcej niż na 3 lata - potem koszt utrzymania jest kosmiczny ;(
Tak mi się nawarzyło - i musiało się ulać ;P
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Na obronę, zależy im na tym, aby auta miały jednakowe przody
(Chodzi mi o Doblo i Ducato)
(Chodzi mi o Doblo i Ducato)
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Jak dla mnie jest OK!
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Wracając do awaryjnej elektroniki miałem okazję jechać 4-letnim Ducato.
Na desce chyba 5 kontrolek,o których właściciel wiedział, co najważniesze, powiedział auto jeździ.
Na desce chyba 5 kontrolek,o których właściciel wiedział, co najważniesze, powiedział auto jeździ.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Pozazdrościli producenci aut, producentom awionetek, że jest resurs i trzeba remontować, badać i płacić co chwila.Wilkin pisze:Na zdjęciach super .
Z bliska do bani
I mam pewne wątpliwości - co do zastosowania słowa "trwałość".
Głównie w stosunku do elektryki i elektroniki.
Z racji iż użytkuje markę Iveco od 7 lat (inne też)
Słowo trwałość mogę zastosować tylko w stosunku do najstarszego i średniaka.
Nowszy z 2007 r ma niekończącą się historię z za cienkimi kablami ,kontrolkami bez sensu itp.
Co suma sumarum wychodzi na to że jest najdroższy w utrzymaniu.Mimo tego że mechanika dział na tip top.
Tyczy się to również reszty marek z ich zajebistymi nowymi modelami.Mercedes - Fiat etc.
jak już kupować nowe to nie więcej niż na 3 lata - potem koszt utrzymania jest kosmiczny ;(
Tak mi się nawarzyło - i musiało się ulać ;P
Pytanie się rodzi tylko takie, czy to jest jak znany Złomnik powiada zaplanowane starzenie produktu, czy znak czasów.
W latach 80 auta dostawcze robiły średnio 25 tkm/rok, w dziewięćdziesiątych 40 tkm/rok, teraz jak kupujesz busa ze szmatą i kurnikiem zaczyna na ciebie zarabiać jak zrobi 100 000 w rok. Ale to z innej znów strony prawda że stare "kaczki" robiły bezstresowo 1 mln km bez awarii a teraz to raczej kabaretowe ujęcie. Z mojego doświadczenia wynika że najtrwalszym teraz busem jest Master 2.3, mamy klienta który ma rocznik 2011 z przebiegiem 920 000, potem Jumper/Boxer z silnikiem 2.2 (dowoziliśmy silnik do 3 letniego auta pod Neapol które wyzionęło ducha przy 880 000), następnie Ducato 2.3 które ludzie często pakują do jednego wora z 2.2 Jumper/Boxer i niepotrzebnie bo to silnik zbieżny raczej z Iveco, a zatem potem Iveco 2.3 a na drugiej skali mamy 3.0 z grupy Fiata które okropną kupą jest a skrzynie biegów są zrobione ze szlamu wiórów i pobożnych życzeń konstruktora a najgorszym kałem są produkty z III Rzeszy czyli znów teoretyczne bliźniaki Crafter/Sprinter. Sprinter w 3.0 cdi z e-klasy czy mocniejsze wersje Craftera są przeznaczone dla ludzi którzy kochają palić banknotami w kominku. Nawet 2.2 dci w Sprinterze który jest niczym innym jak udoskonaloną (czytaj skaszanioną) wersją silnika z c-klasy którą próbuje teraz Rafako opylić jest kupą okrutną i bolesną.
Zapewniam zatem - Francja i Włochy górą
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Znam prezesa firmy transportowej (nieco porywczego) do którego wzywano policję do serwisu Mercedesa w Przylepie bo chciał pobić pracowników serwisu którzy próbowali mu wmówić że notoryczne psucie Sprintera jest zupełnie normalne przy 200 tys km mimo iż tańsza konkurencja pod postacią Ducato 2.3 JTD robi 850 tys km na jednym silniku bez problemu.maciej_ignys pisze:... są produkty z III Rzeszy czyli znów teoretyczne bliźniaki Crafter/Sprinter. Sprinter w 3.0 cdi z e-klasy czy mocniejsze wersje Craftera są przeznaczone dla ludzi którzy kochają palić banknotami w kominku...
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Terenowy kamper? Niestety, nie do kupienia...
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... gn=firefox
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... gn=firefox
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Iveco + Fiat LCV /Fiorino, Doblo, Scudo, Ducato/
Fiat Talento czyli następca Scudo
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM