FCA w Azji, Australii i Afryce
Moderator: giekso
Re: Fiat/Chrysler w Azji
W Australii, po przejęciu przez Chryslera dystrybucji Fiata z rąk lokalnego dilera, oferta wzrosła ze sprzedaży tylko 500-tki do 500, Panda, Punto i Freemont, Scudo, Ducato. Sprzedaż zaczęła rosnąć.
Alfa też w górę.
Alfa też w górę.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Fiat, Alfa, Jeep w Australii, grube wzrosty sprzedaży.
A w Chinach Viaggio poniżej oczekiwań. Mała sieć dilerów i nieznajomość marki robią swoje ...
Za to w Indiach w końcu odbicie po przejęciu dystrybucji od Tata i zwiększeniu liczby salonów
I Japonia
A w Chinach Viaggio poniżej oczekiwań. Mała sieć dilerów i nieznajomość marki robią swoje ...
Za to w Indiach w końcu odbicie po przejęciu dystrybucji od Tata i zwiększeniu liczby salonów
I Japonia
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
W Indiach, Australii nadal bardzo dobrze (linki powyżej).
W Chinach (link powyżej) Viaggio odnotowało nieprawdopodobny rezultat we wrześniu (prawie 10 tys sztuk), nie wiadomo co dało taką eksplozję, prawdopodobnie jakiś zakup flotowy.
Ogólnie jednak Viaggio sprzedaje się poniżej planu i dlatego za rok ma ruszyć w tej samej fabryce Fiata (w Changsha) producja Jeep Cherokee.
To będzie dopiero drugi model produkowany lokalnie przez Fiat/Chrysler.
Są też plany na kolejną fabrykę w Guangzhou.
W Chinach (link powyżej) Viaggio odnotowało nieprawdopodobny rezultat we wrześniu (prawie 10 tys sztuk), nie wiadomo co dało taką eksplozję, prawdopodobnie jakiś zakup flotowy.
Ogólnie jednak Viaggio sprzedaje się poniżej planu i dlatego za rok ma ruszyć w tej samej fabryce Fiata (w Changsha) producja Jeep Cherokee.
To będzie dopiero drugi model produkowany lokalnie przez Fiat/Chrysler.
Są też plany na kolejną fabrykę w Guangzhou.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
Fiat, Alfa, Jeep w Australii, dalej grube wzrosty sprzedaży.
A w Chinach Viaggio i Ottimo rozkręcają się
W Indiach cały czas dobrze
I Japonia
A w Chinach Viaggio i Ottimo rozkręcają się
W Indiach cały czas dobrze
I Japonia
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
Plan Fiata na Indie opiera się na 3 modelach. Zobaczymy na ile uda się Fiatowi wrócić do grona czołowych firm motoryzacyjnych w tym kraju.
Na razie jest dobrze, od połowy 2013, po odpaleniu własnej sieci dilerskiej, mają duże wzrosty.
Na razie jest dobrze, od połowy 2013, po odpaleniu własnej sieci dilerskiej, mają duże wzrosty.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
FCA rusza z produckją Jeep'a w Chinach, na początek Cherokee. Sprzedaż Fiata w Chinach kuleje, Jeep powinien pomóc.
http://www.autoedizione.nl/fca-start-je ... -in-china/
I statystyki dla Azji, słabo w tym roku.
Fiat, Alfa, Jeep w Australii
Chiny
Indie
Japonia
http://www.autoedizione.nl/fca-start-je ... -in-china/
I statystyki dla Azji, słabo w tym roku.
Fiat, Alfa, Jeep w Australii
Chiny
Indie
Japonia
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
A Australii klapa FCA.
W Chiach Fiat klapa, Jeep ratuje sytuację.
W Indiach - nie mam pojęcia co FCA robi na tym rynku, w sumie chyba nic.
Fiat, Alfa, Jeep w Australii
Chiny
Indie
Japonia
W Chiach Fiat klapa, Jeep ratuje sytuację.
W Indiach - nie mam pojęcia co FCA robi na tym rynku, w sumie chyba nic.
Fiat, Alfa, Jeep w Australii
Chiny
Indie
Japonia
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
Fiat najwyraźniej wycofuje się z Chin z miejscową produkcją (Viaggio/Ottimo), pozostanie im import 500-tki.
Moce produkcyjne idą pod Jeep'a.
Ciekawe czy i kiedy podejmą kolejną próbę, ale to doświadczenie nie wygląda zachęcająco.
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_china.htm
Generalnie widać, że póki co FCA w Chinach to będzie tylko Jeep, Alfa Romeo i Maserati. Alfa na rynek chiński ma być produkowana w Chinach.
https://www.forbes.com/sites/tychodefei ... 882cbb422a
Moce produkcyjne idą pod Jeep'a.
Ciekawe czy i kiedy podejmą kolejną próbę, ale to doświadczenie nie wygląda zachęcająco.
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_china.htm
Generalnie widać, że póki co FCA w Chinach to będzie tylko Jeep, Alfa Romeo i Maserati. Alfa na rynek chiński ma być produkowana w Chinach.
https://www.forbes.com/sites/tychodefei ... 882cbb422a
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA w Azji, Australii i Afryce
broker pisze: ↑17 mar 2017, 22:44 Fiat najwyraźniej wycofuje się z Chin z miejscową produkcją (Viaggio/Ottimo), pozostanie im import 500-tki.
Moce produkcyjne idą pod Jeep'a.
Ciekawe czy i kiedy podejmą kolejną próbę, ale to doświadczenie nie wygląda zachęcająco.
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_china.htm
Generalnie widać, że póki co FCA w Chinach to będzie tylko Jeep, Alfa Romeo i Maserati. Alfa na rynek chiński ma być produkowana w Chinach.
https://www.forbes.com/sites/tychodefei ... 882cbb422a
I potwierdzenie
https://www.autoedizione.nl/fca-stopt-o ... en-ottimo/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM