Chrysler
Moderator: giekso
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
W końcu może poważnie zaatakują klasę premium
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
The American website Automotive News reports the following line up: 2014 the introduction of the evolved 300, the cars interior and exterior will be updated considerably. This also incorporates a new Lancia Thema for Europe. A lot of technical know-how will be shared, things we will also see on the newly developed E-segment Maserati.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Voyager (2014) / Chrysler 700
Prawie na pewno wiemy, że nie będzie nowego Voyagera / Chrysler 700.
Zostanie tylko Dodge Grand Caravan.
Jestem bardzo ciekaw czy możemy się spodziewać Fiata 'Voyager' w tej sytuacji ?
Na logikę chyba tak. Znakomite uzupełnienie dla mniejszego Freemonta (Dodge Journey).
Fiat miałby w ofercie dwa duże vany i niezły rozrzut modeli od małych miejskich do 'busów' z dziurą pośrodku oferty
Zostanie tylko Dodge Grand Caravan.
Jestem bardzo ciekaw czy możemy się spodziewać Fiata 'Voyager' w tej sytuacji ?
Na logikę chyba tak. Znakomite uzupełnienie dla mniejszego Freemonta (Dodge Journey).
Fiat miałby w ofercie dwa duże vany i niezły rozrzut modeli od małych miejskich do 'busów' z dziurą pośrodku oferty
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Voyager (2014) / Chrysler 700
No i okazuje się, że dalej nic nie wiadomo. Kierownictwo Fiat/Chrysler ciągle spiera się jak ma wygladać następca Chrysler T&C/Voyager. Czy bardziej duzy van czy może jednak duży crossover. Wszystko ma być wiadome za 21 miesięcy i potem decyzja czy będzie oferowany w Europie jako Lancia.
Rynek w Europie powinien już odbić w 2015, to chyba nie będą mieć wątpliwości i zobaczymy ten samochód ze znaczkiem Lancii....
Poza tym w wielu krajach Voyager to najlepiej sprzedający się obecnie model Lancii ....
Successor Lancia Voyager ready in 2014
Rynek w Europie powinien już odbić w 2015, to chyba nie będą mieć wątpliwości i zobaczymy ten samochód ze znaczkiem Lancii....
Poza tym w wielu krajach Voyager to najlepiej sprzedający się obecnie model Lancii ....
Successor Lancia Voyager ready in 2014
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Voyager II /2014/ (Chrysler 700)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Voyager II 2014 (Chrysler T&C/Voyager)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- krakowianin
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 14 lip 2013, 20:30
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowa Lancia Voyager II 2014 (Chrysler T&C/Voyager)
Przód Lancii z modelu koncepcyjnego jest dość ciekawy a zarazem intrygujący ale tył zbytnio przypomina mi jeden samochód PASZTET czyli SsangYoung Rodius
Re: Chrysler
O ile jest w tym momencie w 100% pewne, że nowy Chrysler 300 nie trafi do Europy jako Lancia i pewnie w ogóle nie trafi, to zastanawiam się co do Voyager'a. To jest marka sama w sobie. Aż nieprawdopodobne, żeby odpuścili sobie sprzedaż tego modelu w Europie, modelu, który ma swoją tradycję i rynek.
Marchionne na ostatniej konferencji zapowiedział, że pierwszym samochodem hybrydowym koncernu będzie nowy Chrysler T&C (czyli Voyager w Europie). Tym bardziej mogą chcieć wrzucić model do Europy, taki mógłby pojawić się tu bez większych przeróbek. Powinniśmy to wiedzieć jeszcze w tym roku. Jak wejdzie do Europy jako Chrysler a nie Lancia to już na pewno będzie oznaczało definitywne zerwanie z projektem wspólnych modeli Lancia/Chrysler.
Marchionne na ostatniej konferencji zapowiedział, że pierwszym samochodem hybrydowym koncernu będzie nowy Chrysler T&C (czyli Voyager w Europie). Tym bardziej mogą chcieć wrzucić model do Europy, taki mógłby pojawić się tu bez większych przeróbek. Powinniśmy to wiedzieć jeszcze w tym roku. Jak wejdzie do Europy jako Chrysler a nie Lancia to już na pewno będzie oznaczało definitywne zerwanie z projektem wspólnych modeli Lancia/Chrysler.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Chrysler
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Chrysler
Wygląda to dosyć obiecująco
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Chrysler
Nowy Chrysler Town & Country (2016) w fazie testowej. Na ten moment wiemy, że nie pojawi się w Europie jako Lancia Voyager.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Chrysler
Chrysler Pacifica. Bardzo żałuję, że nie mogę tego wkleić w temacie Nowa Lancia Voyager...
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1629
- Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Prudnik
Re: Chrysler
Wygląda to całkiem fajnie. Co do twojego żalu to jest on chyba trochę nieuzasadniony. Popatrz na to z takiej perspektywy. Ile osób kupiłoby to auto z jedynie słusznym z perspektywy klubu znaczkiem. Obstawiam, że niewiele. Zaraz pojawiłyby się glosy, że przecież to nie jest prawdziwa Lancia. Popatrz co dzieje się obecnie. Ile osób obecnych na tym forum jest lub będzie w stanie nabyć w przyszłości naturalizowaną Lancie? Moim zdaniem niezbyt dużo, chociaż ceny owych będą powoli stawać się bardziej przystępne. Jak zwykle czas zweryfikuje moją teorię. Wydaje mi się jednak, że niewiele się pomyliłem stawiając taką.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V
Re: Chrysler
Ale w Polsce czy Europie ? Sprzedałby się.
Po cichu liczyłem, że może Lancia w formie przetrwalnikowej, zostanie zredukowana do Ypsilon + Voyager, w oczekiwaniu na lepsze czasy.
Tak po prostu, żeby utrzymać markę przy życiu niskim kosztem.
Po cichu liczyłem, że może Lancia w formie przetrwalnikowej, zostanie zredukowana do Ypsilon + Voyager, w oczekiwaniu na lepsze czasy.
Tak po prostu, żeby utrzymać markę przy życiu niskim kosztem.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Chrysler
Pacifica wystąpi w wersji hybrydowej jako pierwsze auto grupy FCA.
Poza tym wypuszczą minivana 'Portal', w pełni elektryczne auto, z zasięgiem 250 mil.
http://fcauthority.com/2017/01/chrysler ... fter-2018/
Poza tym wypuszczą minivana 'Portal', w pełni elektryczne auto, z zasięgiem 250 mil.
http://fcauthority.com/2017/01/chrysler ... fter-2018/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM