Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 17 lip 2019, 16:49

Niestety z częściami do Thesis kicha... Fiat wyprzedaje tyko stany magazynowe, nie zamawiają nowych dostaw... zamienników brak oprócz piast do kół tarczy, klocków...zestawów rozrządu, świec i filtrów
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Dawid » 17 lip 2019, 17:28

LUKIThesis pisze: 17 lip 2019, 14:14 Dawid, nie obraź się ale po twojej liście aut w podpisie wnioskuję, że nadal mieszasz ciasto kiljem ;)
Wolę mieszać kijem ciasto niż jeździć autem i za każdym razem truchleć czy wrócę do domu bo auto będzie miało swoje humory.A które auto z mojego podpisu jest takie złe?Jedynie stilo ma nadszarpniętą opinię ale przy Thesis i tak jest autem bezawaryjnym.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
kuba88
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 831
Rejestracja: 21 lut 2011, 22:34
Imię: Jakub
Lokalizacja: Mokre (Grudziądz)

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: kuba88 » 17 lip 2019, 18:08

Nie no Dawid, stilo to ty szanuj :lol:
Były: Mitsubishi Colt GLXi mk.3 1.5, Vw Golf III 1.4, Nissan Almera 1.4, Lancia Dedra 1.8, Audi 80 1.9TDI, Ford Transit mk.4, Mercedes Sprinter 213CDI, Renault Master 2.5D, Lancia Zeta 2.1TD,Fiat Stilo MW 1.9JTD
Obecne: VW Passat 1.9 TDI , Lancia Kappa 2.0 145 Km

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 17 lip 2019, 19:42

Dawid, czytasz forum i widzisz ile ludzi druciarzy i ilu mechaników odp... la robotę tak by klient zaraz wrócił i dalej kabze nabijał. Moja thesis w serwisie ( ASO i serwis skrzyń) była jedynie trzy razy z poważnych napraw jakich na podnośnik nie chciałem samemu robić. Po partaczach z serwisu skrzyń, w ASO założyli mi nową skrzynie, a całą poprawkę po dewastacji mojej thesis przez partaczy zrobiłem sam. Od tamtej pory jeszcze raz thesis była w ASO na wymianę uszczelniacza wału korbowego od strony skrzyni. Po tym jeżdżę thesis bez problemów. Dokładnie to od kiedy ją mam, to wbrew twoim wymysłom zawsze dojechałem i wróciłem kiedy tylko potrzebowałem.
Fakt faktem, że takich thesis można policzyć na palcach jednej ręki, ale tak naprawdę ile jest thesis dopieszczonych, a nie dewastowanych w serwisach?
Co do
Dawid pisze:
LUKIThesis pisze: 17 lip 2019, 14:14 Dawid, nie obraź się ale po twojej liście aut w podpisie wnioskuję, że nadal mieszasz ciasto kiljem ;)
Wolę mieszać kijem ciasto niż jeździć autem i za każdym razem truchleć czy wrócę do domu bo auto będzie miało swoje humory.A które auto z mojego podpisu jest takie złe?Jedynie stilo ma nadszarpniętą opinię ale przy Thesis i tak jest autem bezawaryjnym.
To nie chodzi mi o awaryjność twoich aut tylko o poziom zaawansowania techniki.
Masz pogląd na poziomie aut jakie posiadasz, a nie na poziomie aut naszpikowanych elektroniką i elektromechaniką.
W tym jest problem przyjęcia wiedzy, że thesis może być autem bezproblemowym i że problemy z thesis wynikają z napraw po najniższych kosztach.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 18 lip 2019, 8:21

pietrek125 pisze: 17 lip 2019, 16:49 Niestety z częściami do Thesis kicha... Fiat wyprzedaje tyko stany magazynowe, nie zamawiają nowych dostaw... zamienników brak oprócz piast do kół tarczy, klocków...zestawów rozrządu, świec i filtrów
Trzeba się pogodzić, że mamy do czynienia z gatunkiem wymarłym przez co mającego zadatki na klasyka.

ps. ale lata temu ujeżdżałem Lybry, wiadomo przepaść ale gdzieś te auta zdecydowanie pancerniejsze były niż Thesis, a trochę tys kilometrów nimi zrobiłem...
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 18 lip 2019, 10:30

Pod jakm względem Lybra była pancerniejsza ? Silniki R5 te same, V6 też dobrze znane i uznawane za dobre... zawieszeniowo to chyba jednak Thesis jest bardziej pancerna, przód w Lybrze a,la Marea, i tył do super trwałych nie należą...karoseryjnie to chyba nie ma co porównywać bo tak pancernej włoskiej budy to od czasu F130,132 poza Thesis nie kojarzę... jedynie elektronika podobnie jak w Stilo delikatnie mówiąc nie dopracowana...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 18 lip 2019, 10:36

Miałeś lybre ? Lybrami zrobiłem w sumie ponad 300 tys km po Europie, Skandynawii na Grecji kończąc i uważam ciagle, że można było jej bardziej zaufać niż thesis
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 18 lip 2019, 10:41

Miałem i mam Marea-ę... czyli ta cała pancerność to zasługa elektroniki bez CAN...tak ? bo reszty to raczej nie ma co porównywać...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 18 lip 2019, 10:42

Konstrukcyjnie to dwa światy tak samo jak pod względem bezawaryjności, przecież thesisem strach w zimie czy deszczu jeździć 8-O
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 18 lip 2019, 10:50

Bo to wszystko kwestia oprogramowania... w Lybrze zaswieci Ci się check i jedziesz dalej ( no chyba że to czujnik położenia wału) w Thesis wywala Ci wszystko kończywszy na ASB która zablokuje się na trzecim biegu... i tu jest pies pogrzebany... po prostu przekombinowali...

Jak doszczelnisz budę to nie strach...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Dawid » 18 lip 2019, 12:38

Powoli wychodzą kwiatki jaki to Thesis jest wspamiały i dopracowany
MICHU pisze: ...przecież thesisem strach w zimie czy deszczu jeździć 8-O
pietrek125 pisze: ... i tu jest pies pogrzebany... po prostu przekombinowali...

Jak doszczelnisz budę to nie strach...
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: kobyl » 18 lip 2019, 13:04

MICHU pisze: 18 lip 2019, 10:42 Konstrukcyjnie to dwa światy tak samo jak pod względem bezawaryjności, przecież thesisem strach w zimie czy deszczu jeździć 8-O
K...ja nie wiem jakie Wy macie te Thesisy. Ja może miliona kilometrów swoją nie zrobiłem, ale mam ją od prawie 5 lat (minie w sierpniu), przejechałem ok. 60 tys. km i złego słowa nie powiem. Thesis jest pierwszym samochodem, w którym drugi raz wymieniam rozrząd (mija 5 lat). Jasne, mam Executive, która ma trochę mniej elektroniki, ale to co chciałem, tj. regulowaną temperaturę nawiewu na tył i Poltronę (wielkie podziękowania dla Młodego Maniaka) sobie dołożyłem i jestem z niej mega zadowolony.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 18 lip 2019, 13:17

Ja mam obecnie gruza, którego ktoś odstawił 6 lat temu, sprzedałem JTD, żeby ratować Vke ale już widzę, że z kasy z JTD na ratowanie Vki nie wystarczy :D

ps. gratuluję egzemplarza
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 18 lip 2019, 13:41

Wg. fabryki wszyscy mamy gruzy... bo nikt nie przewidział że Thesis będzie eksploatowane więcej niż 10 lat...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 18 lip 2019, 14:26

Niestety MICHU wpakował się na minę.
Podejście do thesis typu "kupię tanio i ogarnę" jest gwoździem do trumny. Później, ludzie czytają i mają negatywne opinie. Nie ma się co w sumie dziwić.
Właściciel krytykuje wymarzone auto bo mu...
MICHU pisze: Ja mam obecnie gruza, którego ktoś odstawił 6 lat temu, sprzedałem JTD, żeby ratować Vke ale już widzę, że z kasy z JTD na ratowanie Vki nie wystarczy :D

ps. gratuluję egzemplarza
I tak się kończy "niekończąca się opowieść". ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”