Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powietrze
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powietrze
Witam ,
proszę o informację czy Delta ma wbudowany czujnik temperatury wewnętrznej ? Czy jest gdzieś wyświetlana ?
Pytam gdyż nastawiajac temperature na 16 C ( na dworze jest 4 C) z nawiewów leci ciepłe powietrze.
Dopiero gdy zjade na maksa w pozycje LoW wowczas leci jakby zimne powietrze z zewnątrz .
proszę o informację czy Delta ma wbudowany czujnik temperatury wewnętrznej ? Czy jest gdzieś wyświetlana ?
Pytam gdyż nastawiajac temperature na 16 C ( na dworze jest 4 C) z nawiewów leci ciepłe powietrze.
Dopiero gdy zjade na maksa w pozycje LoW wowczas leci jakby zimne powietrze z zewnątrz .
Ostatnio zmieniony 28 lut 2015, 18:53 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Do poprawnego działania układu automatycznej klimatyzacji chyba musi być czujnik temp. wewnętrznej, bo na jakiej podstawie miałby pracować poprawnie układ?
Także Delta raczej na pewno takowy czujnik posiada, podobnie jak np. Lybra.
Prawdopodobnie da się ją odczytać za pomocą interfejsu i MESa.
Także Delta raczej na pewno takowy czujnik posiada, podobnie jak np. Lybra.
Prawdopodobnie da się ją odczytać za pomocą interfejsu i MESa.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Teraz pytanie gdzie takowy czujnik jest oraz czy na wyswietlaczu miedzy zegarami a na panelu od klimy jest wyswietlana temeperatura , czy to powinny być te same wartośći ?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 lut 2014, 20:40
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Witam
U mnie też jest podobnie, przy ustawieniu na 16 C (przycisk ze śnieżynką wyłączony ) leci ciepłe powietrze, po jakiś 15-20 min dopiero chłodnym daje po "nerach"
U mnie też jest podobnie, przy ustawieniu na 16 C (przycisk ze śnieżynką wyłączony ) leci ciepłe powietrze, po jakiś 15-20 min dopiero chłodnym daje po "nerach"
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Frogger pisze:Witam
U mnie też jest podobnie, przy ustawieniu na 16 C (przycisk ze śnieżynką wyłączony ) leci ciepłe powietrze, po jakiś 15-20 min dopiero chłodnym daje po "nerach"
Jutro więc sprawdzam jak w mojej Delcie ,a kolego temperatury jakie masz na wskaznikach , miedzy zegarami a na wyswietlaczu klimy ??
Takie same ??
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Wskaźnik na zegarach 0 st
Wskaźnik na nawigacji -1 st
Wskaźnik na klimatyzacji -0,5st
Taka włoska uroda.
A czujnik temperatury wewnętrznej jest pewnie wbudowany w panel klimatyzacji.
Dodatkowo w dyszach nawiewów jeszcze w nagrzewnicy są czujniki.
Ciepłe powietrze z nawiewów przy 16st na wyświetlaczu i 4st na zewnątrz jest jak najbardziej normalne.
Wskaźnik na nawigacji -1 st
Wskaźnik na klimatyzacji -0,5st
Taka włoska uroda.
A czujnik temperatury wewnętrznej jest pewnie wbudowany w panel klimatyzacji.
Dodatkowo w dyszach nawiewów jeszcze w nagrzewnicy są czujniki.
Ciepłe powietrze z nawiewów przy 16st na wyświetlaczu i 4st na zewnątrz jest jak najbardziej normalne.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 lut 2014, 20:40
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Zauważyłem, że wskaźnik między zegarami zaokrągla do pełnych cyfr, na klimie co 0.5 C
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Oczywiscie że może być ciepłe , ale chyba rano gdy wsiadam do zimnego auta , bowiem gdy jade i w aucie mam temperature załóżmy 20 to przeciez ustawiajac na 16 powinien chłodzic a nie dalej grzać .cuoreventi pisze:Wskaźnik na zegarach 0 st
Wskaźnik na nawigacji -1 st
Wskaźnik na klimatyzacji -0,5st
Taka włoska uroda.
A czujnik temperatury wewnętrznej jest pewnie wbudowany w panel klimatyzacji.
Dodatkowo w dyszach nawiewów jeszcze w nagrzewnicy są czujniki.
Ciepłe powietrze z nawiewów przy 16st na wyświetlaczu i 4st na zewnątrz jest jak najbardziej normalne.
Więc musi być coś nie tak
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Pod warunkiem, że te 20 stopni już zostało osiągnięte. Jeśli dopiero 15 to przecież nawet jak zjedziesz do 16 to powinno grzać dalej.
A czujnik wygląda mi na to, że jest w panelu klimy, dokładnie na środku pomiędzy przyciskami obiegu zamkniętego a odparowywaniem szyby przedniej.
A czujnik wygląda mi na to, że jest w panelu klimy, dokładnie na środku pomiędzy przyciskami obiegu zamkniętego a odparowywaniem szyby przedniej.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - nawiew ciągle ciepłe powiet
Na zdjęciach panelu klimy widzę, że pomiędzy przyciskami wymienionymi przez Tomzika jest taka "kratka" malutka, więc też stawiam, że tam będzie. Analogicznie jest w innych samochodach koncernu Fiat - Lybrze, Alfie 156 czy Stilo.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX