Witam
Czego może dotyczyć usterka sygnalizowana błędem B1921 ? Nastawnik recyrkulacji???
Z góry dzięki za pomoc.
Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
Było na forum,ale na szybko masz niedziałającą recyrkulacje powietrza(mam to samo)Naprawa polega na rozebraniu całej deski i wymianie siłownika recyrkulacji.Całość kosztuje na tyle dużo ,że Ja sobie dałem z tym spokój i nie odczuwam z tego powodu dyskomfortu.Problem może być gdy klapka przestawi się na obieg wew,ale wtedy wystarczy zdemontować listwe podszybia i na sztywno ustawić klapke na obieg zew.Minusy takiego rozwiązania;
-jadąc w korku wąchasz spaliny,ponieważ komp klimy nie zamknie obiegu
-nagrzewanie jak i schładzanie nast troszke dłużej niż przy sprawnym układzie
pozd Jenks
-jadąc w korku wąchasz spaliny,ponieważ komp klimy nie zamknie obiegu
-nagrzewanie jak i schładzanie nast troszke dłużej niż przy sprawnym układzie
pozd Jenks
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
ja miałem to samo i dałem do naprawy znajomemu z ASO z Katowic, 500zł , 2 dni roboty i działa, cena wysoka ale u mnie dodatkowo były uszkodzone wałki plastikowe regulujące boczne klapy.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
Te 500zł to Miałeś po znajomości ? :)To już któraś delta z tą usterką,a ciekawe ile jeżdzi nie zdiagnozowanychspoker pisze:ja miałem to samo i dałem do naprawy znajomemu z ASO z Katowic, 500zł , 2 dni roboty i działa, cena wysoka ale u mnie dodatkowo były uszkodzone wałki plastikowe regulujące boczne klapy.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
500zł tak to cena po znajomości i auto w tym czasie przebywa oficjalnie na ASO, widziałem zdjęcia z naprawy, kupa rozbierania, cała deska jest demontowana, potem jeszcze adaptacja na examinerze.
Problem zdiagnozowałem sobie sam przypadkowo jak podłączyłem interfejs diagnostyczny, druga sprawa to miałem zaparowane szyby i dopiero potem zdałem sobie sprawę że to przez domkniętą klapkę....
Problem zdiagnozowałem sobie sam przypadkowo jak podłączyłem interfejs diagnostyczny, druga sprawa to miałem zaparowane szyby i dopiero potem zdałem sobie sprawę że to przez domkniętą klapkę....
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - usterka B1921
Czyli to samo co w Delcie II
No, to poprawili makarony... I to jeszcze 9 lat przerwy w produkcji.
W II też trzeba deskę pruć, mieć duże samozaparcie i odporność na wk oraz króciutkie wkrętaki, ale da się to zrobić w 1 dzień.
Różnica jest taka, że w II wystarczy wymienić silniczek klapki i działa bez żadnych adaptacji examinerem. Ot, postęp technologiczny...
No, to poprawili makarony... I to jeszcze 9 lat przerwy w produkcji.
W II też trzeba deskę pruć, mieć duże samozaparcie i odporność na wk oraz króciutkie wkrętaki, ale da się to zrobić w 1 dzień.
Różnica jest taka, że w II wystarczy wymienić silniczek klapki i działa bez żadnych adaptacji examinerem. Ot, postęp technologiczny...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205