Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Czy u was w Deltach III/Bravo II wyposażonych w ksenony też występuje to ustrojstwo??? To czujniki przednich ksenonów.
Pytam, bo w Giuliettcie to gónwo jest i trzeba pamiętać za każdym razem jak się podnosi samochód, żeby przy opuszczaniu było to ustawione w odpowiedniej pozycji. W przeciwnym razie trzeba wykonać ponowną regulację świateł. Z deka to upierdliwe jest
Pytam, bo w Giuliettcie to gónwo jest i trzeba pamiętać za każdym razem jak się podnosi samochód, żeby przy opuszczaniu było to ustawione w odpowiedniej pozycji. W przeciwnym razie trzeba wykonać ponowną regulację świateł. Z deka to upierdliwe jest
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
nie wiem, ale u mnie w Vectrze jest taki sam czujnik i nie trzeba po podniesieniu wykonywać ponownej regulacji....i nigdy nie zwracałem uwagi na to, aby uistwaić ten czujnik w odpowiedniej pozycji.....Dudi pisze: Giuliettcie to gónwo jest i trzeba pamiętać za każdym razem jak się podnosi samochód, żeby przy opuszczaniu było to ustawione w odpowiedniej pozycji. W przeciwnym razie trzeba wykonać ponowną regulację świateł. Z deka to upierdliwe jest
no właśnie - co to znaczy ustawić w odpowiedniej pozycji - czyli jakiej??
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
No widzisz, a prawidłowo jest tak jak pokazane w pierwszym poście.
A nieprawidłowo tak jak niżej. I tak się może zrobić po podniesieniu auta na podnośniku i opuszczeniu go na ziemię. Tzn. nie wiem jak w Vectrze, ale w Giuliettcie tak się dzieje (podobno nie zawsze)
A nieprawidłowo tak jak niżej. I tak się może zrobić po podniesieniu auta na podnośniku i opuszczeniu go na ziemię. Tzn. nie wiem jak w Vectrze, ale w Giuliettcie tak się dzieje (podobno nie zawsze)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
No to wg mnie jest coś nie tak - bo wygląda na to, jak by się coś zacinało, zacierało.
Przypuśćmy, że zapitalasz i wpadasz na jakiś wybój, gdzie urządzenie widzi zmiane poziomu, reguluje strumień świuatał i nie wraca do pozycji....
raczej nie może tak być....czyż nie?
Zaznaczam, że nie mam absolutnie żadnej wiedzy technicznej w tym temacie, ale wydaje mi się to conajmniej dziwne, żeby taka sytuacja była standardem....
A czy zmieniałeś np wahacze przód, bądź robiłeś coś przy zawieszeniu?
Istnieje możliwość, że nie było przeprowadzonej adaptacji ksenonów i stąd taki "babol"....
Przypuśćmy, że zapitalasz i wpadasz na jakiś wybój, gdzie urządzenie widzi zmiane poziomu, reguluje strumień świuatał i nie wraca do pozycji....
raczej nie może tak być....czyż nie?
Zaznaczam, że nie mam absolutnie żadnej wiedzy technicznej w tym temacie, ale wydaje mi się to conajmniej dziwne, żeby taka sytuacja była standardem....
A czy zmieniałeś np wahacze przód, bądź robiłeś coś przy zawieszeniu?
Istnieje możliwość, że nie było przeprowadzonej adaptacji ksenonów i stąd taki "babol"....
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
To nie chodzi, że u mnie tylko. Znalazłem to na forum alfaholików, bo u mnie też świeciły ksenony przed maskę. I jest to sytuacja powtarzalna. Nigdy nikomu się nie zdarzyło podczas jazdy, tylko po podniesieniu samochodu na podnośniku. Tam jest połączenie właśnie z wahaczem i jak auto podnosisz w górę, to wahacz idzie w dół i ciągnie również tą dźwignię. Przy czym to jest moje tłumaczenie, ale następnym razem jak będę podnosił gdzieś samochód, to się przyglądnę jak to w rzeczywistości wygląda.
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Mnie też wydaje się to dziwne ale w końcu to alfa
KAPPA TDS & JTD
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
W Jaguarze X-type miałem samo poziomowanie ksenonów. Czujniki muszą być z przodu i z tyłu - po podnoszeniu maszyny na podnośniku nic złego się nie działo, ksenony świeciły jak trzeba.
To co opisujesz to nieprawdopodobne jest wręcz
To co opisujesz to nieprawdopodobne jest wręcz
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
może to jakaś wada fabryczna tych czujników poziomowania....
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Nigdy mi się (jeszcze) nie przytrafiło nic takiego co opisujesz a kilka razy podnosiłem auto.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Tutaj jest temat jak ktoś ma dostęp>>> http://www.forum.alfaholicy.org/mito_gi ... nisko.html
Tam jest "czujnik" który zawsze po ściągnięciu kół opada ponoć tak mi w serwisie mówili. Mi w ADF Wrocław [...]
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
W Bravo to podobnie wygląda. Tutaj zdjęcia z montażu ksenonów we własnym zakresie, ale daje pogląd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Jarku zacznijmy od tego, że w czasie jazdy większość układów samopoziomowania ksenonów nie pracuje. Pracują tylko na postoju. Przyczyna jest prosta - silniczki lamp nie byłyby w stanie tak szybko odpracowywać tego co zada im sterownik na podstawie odczytu z czujników.Jarek_Jarecki pisze:No to wg mnie jest coś nie tak - bo wygląda na to, jak by się coś zacinało, zacierało.
Przypuśćmy, że zapitalasz i wpadasz na jakiś wybój, gdzie urządzenie widzi zmiane poziomu, reguluje strumień świuatał i nie wraca do pozycji....
raczej nie może tak być....czyż nie?
Zaznaczam, że nie mam absolutnie żadnej wiedzy technicznej w tym temacie, ale wydaje mi się to conajmniej dziwne, żeby taka sytuacja była standardem....
A czy zmieniałeś np wahacze przód, bądź robiłeś coś przy zawieszeniu?
Istnieje możliwość, że nie było przeprowadzonej adaptacji ksenonów i stąd taki "babol"....
Druga sprawa, prędzej całą kolumnę na dziurze zostawisz, niż Ci się tak w trakcie jazdy przestawi ta dźwignia
Wystarczy podnieść samochód na podnośniku i zobaczyć jak się zachowują dźwignie. Być może rzeczywiście są tak niefortunnie skonstruowane, że potrafią się same obrócić w drugą stronę przy podnoszeniu samochodu.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Miałem właśnie taki sam problem z czujnik, był źle ustawiony i światła świeciły bardzo nisko. Po ustawieniu go na miejsce nic się nie zmieniło, dodam, że gdy odpalam auto i włączam światła ksenonowe, to samopoziomowanie nie ustawia pozycji... Najprawdopodobniej jest błąd w komputerze. Jak go można skasować, MES nie ma możliwośći podłączenia się do ksenonu Delty... Czy śą jakieś inne opcje, oprócz dealera?
Teraz: Lancia Delta 1.9 TwinTurbo
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Sprawdź czy czujnik jest cały.
Ja wymieniałem w tym roku, bo miałem pęknięty otwór na mocowanie w tej "łapce" i lampy świeciły za wysoko a po wjechaniu w konkretną dziurę potrafiły z powrotem opaść.
Aczkolwiek po uruchomieniu silnika lampy pracowały normalnie, tzn. szły na dół i do góry, tylko do góry za mocno...
Ja wymieniałem w tym roku, bo miałem pęknięty otwór na mocowanie w tej "łapce" i lampy świeciły za wysoko a po wjechaniu w konkretną dziurę potrafiły z powrotem opaść.
Aczkolwiek po uruchomieniu silnika lampy pracowały normalnie, tzn. szły na dół i do góry, tylko do góry za mocno...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - czujniki ksenon przód
Pomogło odłączenie akumulatora na noc (uwaga na radio, żeby się niezakodowało, u mnie nawigacja, obeszło się bez kodu), samopoziomowanie już działa.
Teraz: Lancia Delta 1.9 TwinTurbo
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90