Delta III - siłowniki maski ?

piotriix

Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: piotriix » 03 cze 2016, 18:10

Czy w delcie były kiedykolwiek siłowniki maski czy tylko ten jeden kijek do podpierania.
Zdziwiłem się jak otworzyłem maskę : gafa :

przemekbial
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 241
Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: przemekbial » 03 cze 2016, 18:16

Ja w swojej z 2010 roku również nie posiadam siłowników.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
OKOwiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 398
Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III .Siłowniki maski ?

Post autor: OKOwiec » 03 cze 2016, 19:19

Niestety nie było w żadnej...też po kupnie się zdziwiłem przyzwyczajony do wcześniejszej Lancii.

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 323
Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III .Siłowniki maski ?

Post autor: Michal1906 » 03 cze 2016, 19:33

Jak to mówią: "dla chcącego nic trudnego". Ja mam bravo ale do delty pewnie ten patent podejdzie również. Dwa uchwyty robione na zamówienie, dwa "siłowniki" od Stilo (otwieranie okna w klapie), cztery śruby z kulkami i gotowe. Koszt całości ok 80 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Dudi » 03 cze 2016, 20:52

A to dziwne 8-O 8-O 8-O
Giulietta ma : yesyes : :)
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 323
Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Michal1906 » 03 cze 2016, 21:11

Stilo też miało, a w Bravo i Delcie trzeba było trochę przyciąć koszty...za to Bravo w Brazylii ma jeden siłownik w standardzie ;)

piotriix

Re: Delta III .Siłowniki maski ?

Post autor: piotriix » 03 cze 2016, 22:04

Michal1906 pisze:Jak to mówią: "dla chcącego nic trudnego". Ja mam bravo ale do delty pewnie ten patent podejdzie również. Dwa uchwyty robione na zamówienie, dwa "siłowniki" od Stilo (otwieranie okna w klapie), cztery śruby z kulkami i gotowe. Koszt całości ok 80 zł.
Daj wymiarówkę gdzie wierciłeś itd.
Natychmiast to przerabiam bo ten kij mnie wnerwia

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Tomzik » 04 cze 2016, 22:22

Niestety Delta jest tanim i dość tandetnym autem, choć cena w salonie tego nie odzwierciedlała, stąd pewno brak popularności...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Dawid » 05 cze 2016, 11:47

Ja będę właśnie próbował zaadoptować siłowniki ze Stilo do Bravo.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

piotriix

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: piotriix » 05 cze 2016, 13:39

Tomzik pisze:Niestety Delta jest tanim i dość tandetnym autem, choć cena w salonie tego nie odzwierciedlała, stąd pewno brak popularności...
Chyba przesadzasz.Delta nie odbiega jakościowo od marek zbliżonych cenowo przy zakupie.
A do tandety jej jeszcze daleko.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Tomzik » 05 cze 2016, 19:48

Delta była tańsza bodaj tylko od Merca, BM-ki i Audi, droższa niż jakaś Toyota czy VW, a śmiem wątpić czy lepiej wykonana od tych tańszych a tak samo jak te droższe :)

Ładnie wygląda kawałek deski rozdzielczej i fotele jak masz Poltronę, ale wystarczy zerknąć niżej niż radio albo na tunel środkowy i plastik jest imo jak z dostawczaka. Nie umywa się nawet do plastików z Delty II.

A wracając nieco do tematu to dla mnie jest śmieszne, że Stilo miało siłowniki maski a Delta nie ma. Że w Stilo fotele elektryczne miały pamięć, a nawet można sobie było zaprogramować, że przy wrzucaniu wstecznego prawe lusterko się obniża, o czym Delta może pomarzyć. Albo, że w Stilo był aktywny tempomat, o którym dużo droższa w zakupie Delta, ponoć "premium", może pomarzyć.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

piotriix

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: piotriix » 05 cze 2016, 20:03

Tylko,że to nie tylko deltę to dotkneło. Patrz Mito i Giulietta.
Zajrzyj do nowego opla ,czy do francuza.
Księgowi wszędzie na wszystkim oszczędzają.
Nie myśl ,że ślepo bronię delty/ to moja pierwsza lancia/
Mam porównanie do innych samochodów /samochodu/ ,które mam czy miałem.
Co do cen to wbrew pozorom nie jest tak drogo na tle innych marek /tanio też nie/
bo jak się doposaży niektóre marki to Lancia wygląda dość blado cenowo.
Ale zgadzam się ,że braki w wyposażeniu to dość dziwna polityka FAP.
Ale Pan w sweterku postawił wszystko na hamerykę i może Chiny mu się trochę marzą.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2016, 22:30 przez piotriix, łącznie zmieniany 1 raz.

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: słoma » 05 cze 2016, 20:48

Tomzik pisze:Delta była tańsza bodaj tylko od Merca, BM-ki i Audi, droższa niż jakaś Toyota czy VW, a śmiem wątpić czy lepiej wykonana od tych tańszych a tak samo jak te droższe :)

Ładnie wygląda kawałek deski rozdzielczej i fotele jak masz Poltronę, ale wystarczy zerknąć niżej niż radio albo na tunel środkowy i plastik jest imo jak z dostawczaka. Nie umywa się nawet do plastików z Delty II.

A wracając nieco do tematu to dla mnie jest śmieszne, że Stilo miało siłowniki maski a Delta nie ma. Że w Stilo fotele elektryczne miały pamięć, a nawet można sobie było zaprogramować, że przy wrzucaniu wstecznego prawe lusterko się obniża, o czym Delta może pomarzyć. Albo, że w Stilo był aktywny tempomat, o którym dużo droższa w zakupie Delta, ponoć "premium", może pomarzyć.


ale o co Ci chodzi ?? kupiłeś sobie samochód , który Ci się nie podoba ? lub nie spełnia twoich założeń ?? dla mnie to trochę niezrozumiale? kupiłem deltę bo mi się podoba i w pełni akceptuje to co wniosła , jakby mi się nie podobała to kupiłbym merca czy toyotę , jeździsz samochodem ktorwgo nie lubisz????
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Dudi » 05 cze 2016, 21:12

piotriix pisze:Tylko,że to nie tylko deltę to dotkneło. Patrz Mito i Giulietta.
Zara, zara, właśnie pisałem że Giulietta te amorki pod maską ma. Więc to tak nie do końca :roll: :D
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - siłowniki maski ?

Post autor: Tomzik » 05 cze 2016, 23:19

słoma pisze: ale o co Ci chodzi ?? kupiłeś sobie samochód , który Ci się nie podoba ? lub nie spełnia twoich założeń ?? dla mnie to trochę niezrozumiale? kupiłem deltę bo mi się podoba i w pełni akceptuje to co wniosła , jakby mi się nie podobała to kupiłbym merca czy toyotę , jeździsz samochodem ktorwgo nie lubisz????
Podoba mi się z wyglądu :) A ponadto jest bardzo praktyczna jak na kompakt. I bardzo obszerna.

To, że Ty akceptujesz nie znaczy, że ja też muszę, po prostu miałem wcześniej Kappę i Deltę II i uważam, że o ile Delta III jest bardzo ładna i fajnie wyposażona pod kątem bezpieczeństwa biernego o tyle wykonanie tego auta i materiały użyte we wnętrzu są zdecydowanie za niskich lotów jak na "premium", o którym szumnie pisano podczas prezentacji i reklam, bo nawet starutka Delta II ma o wiele lepsze.

Owszem, dzisiejsze auta ogólnie mocno obniżyły loty w tym względzie, ale to nie znaczy, że muszę to akceptować bezwzględnie, bo księgowym tak się podoba. Gadam, i będę gadał, że dzisiejsze auta to tandetne plastikowe zabawki tak długo jak to się nie zmieni, choćby to była Lancia a nawet Maserati.

Poklep sobie maskę Delty II i Delty III - odniesiesz wrażenie, że w tej nowszej się zaraz od silniejszego nacisku palców wgniecie, jakby ta blaszka miała 0,5mm grubości.

Tyle się gada o postępie, nowinkach, jakie to nowe samochody są super lepsze a tymczasem w środku owszem, dali elektronicznych gadżetów, ale też morze tanich, twardych plastików. Oszczędzanie na każdym kroku (jak choćby owe tytułowe siłowniki) raczej nie służy budowaniu prestiżu, nie sądzisz?

W zwykłym, budżetowym Stilo dali, a w "premium" aucie nie?

Może Tobie w tym aucie wszystko pasuje, mi nie i wcale nie musi, chyba mam prawo wyrażać krytykę o swoim samochodzie. Mając dwa starsze modele tej marki przywykłem do może nie luksusu, ale przynajmniej jako-takich materiałów w środku.

Żeby nie było to także uważam, że Lancia 300C, znaczy Thema, też jest tandetna w porównaniu do Thesis. Ale idąc z prądem i wtapiając się w bylejakość, którą serwują wszyscy inni niestety ciężko zdobyć nowych klientów, o czym doskonale świadczy obecna kondycja, a raczej jej brak, marki Lancia.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”