Delta III 1.6 M-jet - górna osłona kierownicy(między deską a kolumną)

Ken
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2017, 10:27

Delta III 1.6 M-jet - górna osłona kierownicy(między deską a kolumną)

Post autor: Ken » 01 mar 2017, 10:50

Osłona w postaci kawałka skóry, który zaczepami jest przytwierdzony do deski rozdzielczej. Wypięła się jakimś cudem ze skrajnych bolców. Jak to założyć? Czy dolny fragment deski jest do wyciągnięcia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 11:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III 1.6 M-jet - górna osłona kierownicy(między deską a kolumną)

Post autor: Dawid » 01 mar 2017, 11:39

Trzeba zdjąć dolną i górną osłonę kolumny kierownicy a następnie zegary.Do odkręcenia wszystkiego masz raptem 10 śrubek.Kolejność napisałem taką w jakiej rozbieramy.Ten kawałek skórki jest przymocowany do samych zegarów.Cała operacja jest prosta i nie zajmie Ci z ponownym montażem więcej jak godzinę.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Ken
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2017, 10:27

Re: Delta III 1.6 M-jet - górna osłona kierownicy(między deską a kolumną)

Post autor: Ken » 01 mar 2017, 11:55

ta dolna część deski rozdzielczej, do której jest przymocowana ta maskownica, jest jakby odrębną częścią składową, są nawet jakieś zaczepy, ale na siłę nie chciałem nic robić. Rozumiem, że tak jak pisałeś trzeba rozebrać osłony kolumny i dotarcie do zegarów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”