Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Jak założyc zerwaną linkę awaryjnego otwierania wlewu paliwa w bagażniku.
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
żeby linke założyć trzeba niestety otworzyć klapke do wlewu i odkręcić srubkę i sciagasz cała osłonke innej możliwości nie ma.A jak otworzyć musisz namacać ręka od strony bagażnika po przewodach.
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Jak już jesteśmy przy otwieraniu wlewu dziś znajomy z forum bravo poprosił mnie bym mu zrobił zdjęcie elektrycznego mechanizmu otwierania wlewu. Odpisałem mu że nic takiego w Delcie nie ma.
On stwierdził że owszem były wersje z takim patentem.Jak to z tym jest?
Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
On stwierdził że owszem były wersje z takim patentem.Jak to z tym jest?
Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
akurat jest to elektryczny mechanizm połączony z centralka.Ale jest możliwość otwarcia specjalna linka z bagażnika
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Czyli że jak auto jest zamknięte to wlewu się nie otworzy? Tego akurat nie sprawdziłem....
Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
no nie otworzysz jak zamkniesz centralke
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
A mi właśnie chyba centralka przestała działać. Wcześniej jak wysiadłem z samochodu to odblokowały się wszystkie drzwi i wlew paliwa. Od pewnego czasu po wyjściu z auta wlew jest zablokowany i muszę dodatkowo pilotem otworzyć auto żeby odblokować wlew. Czy ktoś się orientuje co może być powodem takiej sytuacji?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Sprawdź czy odryglowało tylne drzwi. Jak tak to coś z klapką. Jak nie to spróbuj wyjść prawymi drzwiami i zobacz czy odryglowało klapkę i tylne drzwi. Jak odrygluje to masz cos z siłownikiem drzwi kierowcy.
Z racji tego, że w Delcie III brak zamka u drzwi pasażera to nie jestem pewny czy wychodzenie prawą stroną faktycznie coś powie.
W starszych autach oboje przednich drzwi jest "równoważnych".
Z racji tego, że w Delcie III brak zamka u drzwi pasażera to nie jestem pewny czy wychodzenie prawą stroną faktycznie coś powie.
W starszych autach oboje przednich drzwi jest "równoważnych".
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Otwarcie drzwi kierowcy powoduje odryglowanie wszystkich drzwi oprócz klapki. Inne warianty muszę sprawdzić.Tomzik pisze:Sprawdź czy odryglowało tylne drzwi. Jak tak to coś z klapką. Jak nie to spróbuj wyjść prawymi drzwiami i zobacz czy odryglowało klapkę i tylne drzwi. Jak odrygluje to masz cos z siłownikiem drzwi kierowcy.
Z racji tego, że w Delcie III brak zamka u drzwi pasażera to nie jestem pewny czy wychodzenie prawą stroną faktycznie coś powie.
W starszych autach oboje przednich drzwi jest "równoważnych".
Mam jeszcze pytanie czy może to mieć związek z tą czerwoną linką do odblokowania wlewu, bo u mnie chyba nie działa, ciągną i nic się nie dzieje, prędzej to urwę.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
- piotrek_inf
- Forumowicz/ka
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 sie 2017, 8:42
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Również doszedłem do takich wniosków. Po prostu jak jedziemy, samochód automatycznie się zamyka, po zatrzymaniu i otworzeniu drzwi, klapka zostaje zamknięta, wystarczy z pilota otworzyć i jest ok.
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
a sprawdzałeś wtyczki okablowania przy wlewie paliwa może wilgoć masz albo prąd nie dochodzi
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Gdyby coś się działo z wtyczką, chyba pilot by też nie otwierał?Bartnadia pisze:a sprawdzałeś wtyczki okablowania przy wlewie paliwa może wilgoć masz albo prąd nie dochodzi
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 92
- Rejestracja: 15 gru 2009, 19:14
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Gryfice
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
a nic nie wiadomo
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Czyli coś nie gra. Powinno odryglować też klapkę.piotrek_inf pisze: ↑30 paź 2017, 9:02 Również doszedłem do takich wniosków. Po prostu jak jedziemy, samochód automatycznie się zamyka, po zatrzymaniu i otworzeniu drzwi, klapka zostaje zamknięta, wystarczy z pilota otworzyć i jest ok.
A jeśli miałoby to nie działać w ten sposób to powinni dać osobny przycisk na desce rozdzielczej do odryglowania klapki, tak jak było to np. w starej Cromie (i zapewne Themie)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Lancia Delta 1,4 multiair- awaryjne otwieranie wlewu paliwa
Potwierdzam, w moim przypadku wraz odryglowaniem drzwi odryglowana jest także klapka.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest