Delta III - wypalanie DPF

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: jenks » 15 lip 2014, 10:25

cuoreventi pisze:
jenks pisze:Ten film jest prywatny i nie da się go otworzyć

Już nie jest prywatny. Wrzucając z telefonu samoistnie ustawił się jako prywatny.
Dzięki u mnie w wersji 1.8.8.funkcja skanowania nie chciała w ogóle ruszyć dopiero po zaktualizowaniu do wersji 1.8.9.ruszyła i pokazuje % zatkania DPF.Ale pojawił się kolejny problem.Otóż po wpięciu modułu on cały czas pomimo wyjęciu kluczyka jest aktywny(czerwona dioda),co u mnie powoduje ,ze po jakimś czasie telefon nie chce się połączyć z modułem,pomaga dopiero wypięcie i ponowne wpięcie modułu.Masz na to jakąś rade?

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: cuoreventi » 15 lip 2014, 10:55

A wtyczkę kupiłeś identyczną jak ze zdjęcia?
Wcześniej miałem inny ELM i też miałem problem z połączeniem.
Wymiana ELM na inny pomogła.

Dodam też, że u mnie Blue&Me i ELM BT działają bez wzajemnego konfliktu.

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: jenks » 15 lip 2014, 11:21

Dokładnie taki sam,może coś w ustawieniach w aplikacji trzeba zmienić.Rozumiem ,że u Ciebie też moduł jest cały czas aktywny.

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cuoreventi » 15 lip 2014, 13:05

Tak, wsadziłem go na stałe i zapomniałem o nim. Czasem zrywa połączenie ale to jedyne mankamenty.

Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re:

Post autor: jenks » 17 lip 2014, 10:47

cuoreventi pisze:Tak, wsadziłem go na stałe i zapomniałem o nim. Czasem zrywa połączenie ale to jedyne mankamenty.

Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
Rozgryzłem to Chińskie ustrojstwo.Wystarczy w telefonie wyłączyć BT i moduł przechodzi w stan próbowania nawiązania połączenia(pulsuje żółta dioda).
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: BootError » 23 lip 2014, 17:25

Witam.
Podpowiedzcie gdzie jest złącze diagnostyczne ;)
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: jenks » 23 lip 2014, 18:00

BootError pisze:Witam.
Podpowiedzcie gdzie jest złącze diagnostyczne ;)
Pod deską z lewej strony :lol:
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: BootError » 25 lip 2014, 18:11

Dzięki jenks, tak podejrzewałem.
U mnie działa bezproblemowo tylko program demo ma ograniczenie do 15 minut pracy więc za dużo nie pobawiłem się. Sprawdziłem procent napełnienia dpf i czas minął ;)
Raczej zakupię pełną wersję chyba, że ktoś zna jakiś darmowy soft który też pokaże napełnienie w %
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cuoreventi » 25 lip 2014, 18:52

Które demo działa tylko 15min? W wersji na telefon czy PC?

Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

Awatar użytkownika
aRb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 159
Rejestracja: 22 cze 2013, 20:52
Imię: Ryszard
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: aRb » 25 lip 2014, 19:58

Podłącze się pod waszą dyskusję , właśnie zakupiłem ELM 327 chciałem skorzystać z programu Multiecuscan ,ale za każdym razem jest problem z połączeniem (połączenie nieudane). Może polecicie jakiś inny program ?.
Poprzednio miłośnik Renault (R10, Chamade, Megane, Laguna II ) , teraz -- Lancia Delta III 1.6 M-jet 120 KM Selectronic.

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III - wypalanie DPF

Post autor: cuoreventi » 25 lip 2014, 20:10

aRb pisze:Może polecicie jakiś inny program ?
AlfaOBD

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re:

Post autor: BootError » 25 lip 2014, 20:47

cuoreventi pisze:Które demo działa tylko 15min? W wersji na telefon czy PC?
"AlfaOBD" na Androidzie (zassane ze sklepu play)

/edit/
Dziwne ale przed chwilą udało mi się jednak uruchomić ponownie program bez komunikatu o wpisanie kodu aktywacyjnego. Nawiązałem połączenie i działa :?: Nic już z tego nie rozumiem

/edit/
Sprawdziłem - demo po 15 minutach wywala łamaną polszczyzną komunikat o tym, że jest to tryb demo i minął czas możliwości korzystania z niego, aby odblokować do pełnej wersji wpisz kod. Po wyłączeniu programu i ponownym włączeniu trzeba od nowa nawiązać połączenie i znów możemy korzystać przez 15 minut.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”