Dzięki u mnie w wersji 1.8.8.funkcja skanowania nie chciała w ogóle ruszyć dopiero po zaktualizowaniu do wersji 1.8.9.ruszyła i pokazuje % zatkania DPF.Ale pojawił się kolejny problem.Otóż po wpięciu modułu on cały czas pomimo wyjęciu kluczyka jest aktywny(czerwona dioda),co u mnie powoduje ,ze po jakimś czasie telefon nie chce się połączyć z modułem,pomaga dopiero wypięcie i ponowne wpięcie modułu.Masz na to jakąś rade?cuoreventi pisze:jenks pisze:Ten film jest prywatny i nie da się go otworzyć
Już nie jest prywatny. Wrzucając z telefonu samoistnie ustawił się jako prywatny.
Delta III - wypalanie DPF
Re: Delta III - wypalanie DPF
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - wypalanie DPF
A wtyczkę kupiłeś identyczną jak ze zdjęcia?
Wcześniej miałem inny ELM i też miałem problem z połączeniem.
Wymiana ELM na inny pomogła.
Dodam też, że u mnie Blue&Me i ELM BT działają bez wzajemnego konfliktu.
Wcześniej miałem inny ELM i też miałem problem z połączeniem.
Wymiana ELM na inny pomogła.
Dodam też, że u mnie Blue&Me i ELM BT działają bez wzajemnego konfliktu.
Re: Delta III - wypalanie DPF
Dokładnie taki sam,może coś w ustawieniach w aplikacji trzeba zmienić.Rozumiem ,że u Ciebie też moduł jest cały czas aktywny.
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re:
Rozgryzłem to Chińskie ustrojstwo.Wystarczy w telefonie wyłączyć BT i moduł przechodzi w stan próbowania nawiązania połączenia(pulsuje żółta dioda).cuoreventi pisze:Tak, wsadziłem go na stałe i zapomniałem o nim. Czasem zrywa połączenie ale to jedyne mankamenty.
Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - wypalanie DPF
Witam.
Podpowiedzcie gdzie jest złącze diagnostyczne
Podpowiedzcie gdzie jest złącze diagnostyczne
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Re: Delta III - wypalanie DPF
Pod deską z lewej stronyBootError pisze:Witam.
Podpowiedzcie gdzie jest złącze diagnostyczne
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - wypalanie DPF
Dzięki jenks, tak podejrzewałem.
U mnie działa bezproblemowo tylko program demo ma ograniczenie do 15 minut pracy więc za dużo nie pobawiłem się. Sprawdziłem procent napełnienia dpf i czas minął
Raczej zakupię pełną wersję chyba, że ktoś zna jakiś darmowy soft który też pokaże napełnienie w %
U mnie działa bezproblemowo tylko program demo ma ograniczenie do 15 minut pracy więc za dużo nie pobawiłem się. Sprawdziłem procent napełnienia dpf i czas minął
Raczej zakupię pełną wersję chyba, że ktoś zna jakiś darmowy soft który też pokaże napełnienie w %
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - wypalanie DPF
Podłącze się pod waszą dyskusję , właśnie zakupiłem ELM 327 chciałem skorzystać z programu Multiecuscan ,ale za każdym razem jest problem z połączeniem (połączenie nieudane). Może polecicie jakiś inny program ?.
Poprzednio miłośnik Renault (R10, Chamade, Megane, Laguna II ) , teraz -- Lancia Delta III 1.6 M-jet 120 KM Selectronic.
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - wypalanie DPF
AlfaOBDaRb pisze:Może polecicie jakiś inny program ?
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re:
"AlfaOBD" na Androidzie (zassane ze sklepu play)cuoreventi pisze:Które demo działa tylko 15min? W wersji na telefon czy PC?
/edit/
Dziwne ale przed chwilą udało mi się jednak uruchomić ponownie program bez komunikatu o wpisanie kodu aktywacyjnego. Nawiązałem połączenie i działa Nic już z tego nie rozumiem
/edit/
Sprawdziłem - demo po 15 minutach wywala łamaną polszczyzną komunikat o tym, że jest to tryb demo i minął czas możliwości korzystania z niego, aby odblokować do pełnej wersji wpisz kod. Po wyłączeniu programu i ponownym włączeniu trzeba od nowa nawiązać połączenie i znów możemy korzystać przez 15 minut.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)