Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 lis 2017, 21:53

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 cze 2016, 10:44 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
Posty: 44
Imię: Marcin
Lokalizacja: Turek
Dzień dobry Panowie, i Panie (mam nadzieję :) )
Czy możecie wyrazić swoją opinię na temat sprawdzania się skrzyni typu selespeed w waszych deltach? Czy warto się w to pchać? Słychać trochę o awaryjności, bać się?


Na górę
Post: 11 cze 2016, 13:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Posty: 69
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL
Były w ogóle takie w deltach?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D


Na górę
Post: 11 cze 2016, 13:52 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
Posty: 44
Imię: Marcin
Lokalizacja: Turek
No gdyby nie było, to bym się nie pytał :)
http://postimg.org/image/hykud187v/ - tu fragment raportu z listą wyposażenia.


Na górę
Post: 11 cze 2016, 15:18 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Posty: 69
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL
Hm, ciekawe. Może coś poprawili od czasów pierwszego selspeeda, ten nie miał pozytywnej opinii.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D


Na górę
Post: 11 cze 2016, 17:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2013, 20:52
Posty: 159
Imię: Ryszard
Lokalizacja: Szczecin
Posiadam 1.6 Multijet 120 KM - Selespeed od trzech lat -odpukać zero problemów , przyznaję zmiana biegów mogła by być szybsza ale może to jest kwestia oprogramowania (ASO- niestety nie byłem) .Chcąc poszaleć mam do wyboru przejście na manual --lewarek lub łopatki przy kierownicy.

_________________
Poprzednio miłośnik Renault (R10, Chamade, Megane, Laguna II ) , teraz -- Lancia Delta III 1.6 M-jet 120 KM Selectronic.


Na górę
Post: 12 cze 2016, 17:13 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2011, 22:44
Posty: 2070
Imię: Leszek
Lokalizacja: Warszawa-WJ
Delta 2010 1.6 Multijet 120 KM - Selespeed od trzech lat w moich rękach i póki co skrzynia działa bez zarzutu.

_________________
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011

była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005


Na górę
Post: 12 cze 2016, 22:53 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 4785
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
To na szczęście nie jest pierwszy selesped z Alfy.
Na plus - już się tak nie psuje
Noi odciąża kierowcę od przekładania lewarkiem.
Na minus czas zmiany biegów i co gorsza sterownik , który robi to w zupełnie nieodpowiednim momencie.
Włączanie się do ruchu i wyprzedzanie , na początku było katorgą, dopiero po ok pół roku się przyzwyczaiłem.
Wiem , wiem wkładka kierowcy- ale opcja - ty mu w gaz , a on zmienia bieg( dość wolno ) skutecznie uruchamiała u mnie wiązankę w stylu #$^%@$&*& : cenzura : a u gości którym akurat w tym momencie wymusiłem , kontrolkę ABS-u i podobną wiązankę.

Nie polecam, drugi raz nie kupię - albo klasyczny automat( zdecydowanie ) albo z braku laku manual.
Psuć to to się nie chcę - a jak zechcę, to bez komputera nawet sprzęgła nie wymienisz. ;)


Na górę
Post: 12 cze 2016, 23:14 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
Posty: 44
Imię: Marcin
Lokalizacja: Turek
To już jakieś konkrety, dzięki :)
Na szczęście jest opcja manualnego wybierania przełożeń, więc, jeśli się nie przyzwyczaję, będzie +/-.


Na górę
Post: 12 cze 2016, 23:47 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 4785
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Pamiętaj że to moja subiektywna opinia.
I że w gruncie rzeczy nie miałem nic wspólnego z Deltą III i 120 KM (brak łopatek)
Mi półautomat nie przypadł do gustu niestety - ale też może być to wina kierownika.
Inaczej - jestem w stanie udowodnić że 4-ro biegowy leniuch w kappie/alfie 166 zapie : cenzura : gdzie inni twierdzą że z tym mułem się nie da jeździć ;)
Kwestia dostrojenia kierowcy - do wozu.
I co kto od niego oczekuję ;)


Na górę
Post: 21 cze 2016, 13:48 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 15 sie 2015, 10:57
Posty: 3
Imię: Anonim :)
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Również posiadam Delte lll 1.6 Multijet 120 km ze skrzynią selespeed. Autem jeżdżę ponad rok i skrzynia pracuje bez zarzutów. Troszeczkę zbyt wolno zmienia biegi, ale da się przyzwyczaić. W moim egzemplarzu skrzynia dosyć szybko redukuje biegi. Oczywiście można również zmieniać biegi ręcznie. Ogólnie skrzynię polecam, tylko trzeba kupić samochód z tą skrzynią w dobrym stanie, ponieważ koszty serwisowania tej skrzyni są dosyć wysokie. Pozdrawiam :)


Na górę
Post: 21 cze 2016, 13:52 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 18 maja 2016, 23:27
Posty: 44
Imię: Marcin
Lokalizacja: Turek
W każdym razie znalazłem egzemplarz, który mnie "uwiódł", ale nie ma selespeed. Wygląda na to, że automaty i półautomaty jeszcze muszą kilka lat na mnie poczekać.


Na górę
Post: 22 paź 2017, 10:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 09:20
Posty: 159
Imię: Max
Lokalizacja: Skała
Żeby nie rozpoczynać nowego wątku....
Czy nie uważacie Panowie że jazda na tym automacie to w ogromnej większości obroty 1500-2300(Nie mówię o autostradzie.) nie jest za "zdrowa" dla silnika.
Tak przynajmniej mi się wydaje. Jeżdżąc cały czas po drogach lokalnych nigdy nie przekracza się 2500 obr. Czy nie lepiej jeździć manualnie przekładając biegi aby silnik trochę "powietrza złapał" ? Lub chociaż od czasu do czasu przegonić autko na wyższych obrotach? A może się mylę i lepiej zamulać do 2000?
W sumie to dobrze mi się jeździ na tym automacie, ale jakby można było przedłużyć żywotność silnika i skrzyni to pojeździłbym trochę na manualu.
Co sądzicie?
Delta III 1.6 MJ


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]