Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo

Post autor: dziaraxc » 17 mar 2015, 20:13

Witam,

czy ma ktoś styczność z błędem P2563 , pojawił się po wymianie turbiny , wykasowany kompem u mechanika od razu się pojawiał , wykasowałem w domu Mes em i zniknął jednak wskaźnik doładowania na desce max pokazuje 3 kreski .
Przed wykasowaniem błąd wykazał zmienna geometria , pytanie czy przy wymianie turbo całego ślimaka mogli coś popsuć w serwisie ??

szeryfisch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
Imię: Pawel
Lokalizacja: Wrocław

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: szeryfisch » 18 mar 2015, 22:52

Jakis kontekst błedu sie objawia?
Stopien zapelnienia dpf?

Awatar użytkownika
OKOwiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 398
Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: OKOwiec » 19 mar 2015, 20:42

Kolego widzę że dalej masz zagwozdkę :-? .

Na tym forum raczej nikt ci z tym nie pomoże...

Polecam kontakt z tą firmą:
www.autka.pl

Dobrzy fachowcy ogólnie polecani specjalizujący się w makaronach,sam już dwukrotnie korzystałem z ich usług i widać że znają się na rzeczy.
Na początku zadzwoń,nic nie stracisz a możesz tylko zyskać.
Pozdrawiam !

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: cuoreventi » 20 mar 2015, 12:29

A od kiedy usterki sygnalizowane błędem usuwa się poprzez kasowanie błędu?
Możesz mieć źle wyregulowane cięgno zmiennej geometrii w turbinie.
Ale żeby to kategorycznie stwierdzić, potrzebne są logi ciśnienia w dolocie.

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: dziaraxc » 11 kwie 2015, 17:49

Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: cuoreventi » 11 kwie 2015, 20:58

dziaraxc pisze:Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Można odpowiednio wyregulować cięgno zmiennej geometrii turbiny.
Wszystko wskazuje na to, że zostało źle ustawione.

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb

Post autor: dziaraxc » 12 kwie 2015, 7:49

cuoreventi pisze:
dziaraxc pisze:Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Można odpowiednio wyregulować cięgno zmiennej geometrii turbiny.
Wszystko wskazuje na to, że zostało źle ustawione.
Wielkie dzięki za pomoc , pytanie tylko czy zrobic awanturę w serwisie gdzie regenerowali turbo czy poprostu oni nie ustawiaja tego cięgna ? .
Oraz pytanie ile koszt takiej regulacji , czy to skomplikowany zabieg w tym silniku ?

Papciak10
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 19 sty 2018, 15:57
Imię: Tomek

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo

Post autor: Papciak10 » 19 sty 2018, 16:00

Witam,

mam ten sam problem z błędem P 2563 po regeneracji, krótki opis sytuacji:

samochód został uruchomiony przedwczoraj, mechanik nim jeździł i wszystko było ok zatem odebrałem go przejechałem 20km - turbina nie miała mocy a po przekroczeniu 2,5 tys obr wywaliło check zatem zjechałem do domu.
W dniu wczorajszym jadąc żeby odstawić auto wszystko wróciło do normy turbina pracowała normalnie zatem przejechałem ponad 150km robiąc postoje i wszystko było w porządku.
Niestety dzisiaj rano wszystko wróciło, po przejechaniu 1km wywaliło check i mimo jego kasowania błąd jest zaraz wyrzucany ponownie

Jakieś pomysły ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”