Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jenks » 24 maja 2016, 19:46

Według mnie jest to wina sterownika.Jak wpiszesz w google; elm 327 na W10,to wyczytasz,że wielu ma problem ze sterownikiem , który pomimo , że się instaluje działa źle.Multiecuscan u Ciebie nie widzi kabla dlatego masz takie komunikaty.W ustawieniach po naciśnięciu :szukaj interfejsów musisz otrzymać komunikat;Znaleziono interfejs OBDLink (USB/Bluetooth) na porcie COM3, prędkość 38400bps.Natomiast wciskając przycisk: test ,musisz otrzymać komunikat:Ten interfejs jest zgodny z ELM 327 1.4! Powinien się połaczyć ze wszystkimi modułami CAN.
Przeczytaj ten post co prawda dotyczy to W8 ,ale może sposób podziała na W10
http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-in ... 27-21385/2
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

jan3387
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jan3387 » 27 maja 2016, 13:40

sprawa jest rozwojowa.. miałem pomoc zdalną z Viakena, próbowaliśmy na dwóch kompach z w7 32bity, w10 64 bit i nic :P zgodnie z ich instrukcją odesłałem im dzisiaj kable mają sprawdzić czy działają, mogły zostać uszkodzone podczas transportu. Zobaczymy, odezwę się jeszcze :)
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16

jan3387
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jan3387 » 03 cze 2016, 11:49

kabel okazał się uszkodzony, odeślą nowy jak go dostane to dam znać ;)
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16

jan3387
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jan3387 » 10 cze 2016, 8:44

kabel był uszkodzony, teraz wszystko lata :) dzięki Jenks za pomoc
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jenks » 10 cze 2016, 8:49

jan3387 pisze:kabel był uszkodzony, teraz wszystko lata :) dzięki Jenks za pomoc
Super : yesyes :
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

jan3387
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jan3387 » 11 cze 2016, 18:52

Jenks,
trochę dłużej się pobawiłem kablem z racji weekendu i mam trzy pytania:
1. Rozumiem że do modułu skrzyni się nie podłącze jak nie mam skrzyni automatycznej ? :)
2. rozumiem że moduł inne (ten ostatni, gdzie są trzy podgrupy) to ten którego Ty też nie ogarniasz ?- bo ja nie dam rady z nimi połączyć wyskakuje - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED.
3. przy próbie połączenia z modułami ABS i wspomagania poprzez adapter wychodzi błąd - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED. Masz jakiś pomysł jak temu zaradzić ?
PS: Reszta modułów jest dostępna :) kabel pasuje do Ypsilona moje mamy, siostra ma Alfe 147, brat ma Fiata Qubo więc wiadomo co będziemy robić na zjazdach rodzinnych :P
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jenks » 12 cze 2016, 13:23

1.Tak
2.Tak
3.Czy masz adapter Typ 1 i czy jest on opisany jako 1?Bo jeśli nie to możliwe ,że pomylili adaptery.Czy jak łączysz się z abs bez adapteru to program pokazuje że potrzebuje adapter typ 1?.Dawno się nie bawiłem kablem, ale jak wywali że kabel be to wduś Y na klawiaturze
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: FXX » 12 cze 2016, 16:33

jan3387 pisze:Jenks,
trochę dłużej się pobawiłem kablem z racji weekendu i mam trzy pytania:
1. Rozumiem że do modułu skrzyni się nie podłącze jak nie mam skrzyni automatycznej ? :)
2. rozumiem że moduł inne (ten ostatni, gdzie są trzy podgrupy) to ten którego Ty też nie ogarniasz ?- bo ja nie dam rady z nimi połączyć wyskakuje - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED.
3. przy próbie połączenia z modułami ABS i wspomagania poprzez adapter wychodzi błąd - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED. Masz jakiś pomysł jak temu zaradzić ?
PS: Reszta modułów jest dostępna :) kabel pasuje do Ypsilona moje mamy, siostra ma Alfe 147, brat ma Fiata Qubo więc wiadomo co będziemy robić na zjazdach rodzinnych :P
Do ABS jest adapter nr 1.
Do wspomagania adapter nr 9.

Na pewno masz takie?

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jenks » 12 cze 2016, 17:04

FXX pisze:
jan3387 pisze:Jenks,
trochę dłużej się pobawiłem kablem z racji weekendu i mam trzy pytania:
1. Rozumiem że do modułu skrzyni się nie podłącze jak nie mam skrzyni automatycznej ? :)
2. rozumiem że moduł inne (ten ostatni, gdzie są trzy podgrupy) to ten którego Ty też nie ogarniasz ?- bo ja nie dam rady z nimi połączyć wyskakuje - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED.
3. przy próbie połączenia z modułami ABS i wspomagania poprzez adapter wychodzi błąd - ELM 327 ECU CONNECTION FAILED. Masz jakiś pomysł jak temu zaradzić ?
PS: Reszta modułów jest dostępna :) kabel pasuje do Ypsilona moje mamy, siostra ma Alfe 147, brat ma Fiata Qubo więc wiadomo co będziemy robić na zjazdach rodzinnych :P
Do ABS jest adapter nr 1.
Do wspomagania adapter nr 9.

Na pewno masz takie?

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Adapter nr 9? Pierwsze słyszę.Na stronie multiecuscan są wymieniane tylko 3.Ja używam tylko typ 1 który jest potrzebny do ABS i WK a typ 3 do czujników ciśnienia w kołach.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 12 cze 2016, 17:13

Nie ważne, zapomniałem, że KL1 i KL9 są na tym samym adapterze.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

jan3387
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jan3387 » 15 cze 2016, 13:53

odinstalowałem Avasta i działa :P dziwne te komputery...

podczas podłączania do ABS też Ci wyskakiwały kontrolki ABS i ESP oraz Hill holder ? po odłączeniu oczywiście wszystko wróciło do normy :)
Alfa Romeo Giulia 2.2 m-jet MT 180 KM '16

jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 386
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo

Re: Delta III 1.6 Multijet 120 KM - check engine

Post autor: jenks » 15 cze 2016, 14:14

jan3387 pisze:odinstalowałem Avasta i działa :P dziwne te komputery...

podczas podłączania do ABS też Ci wyskakiwały kontrolki ABS i ESP oraz Hill holder ? po odłączeniu oczywiście wszystko wróciło do normy :)
Tak, zresztą we fiatach też się zapalają.Faktycznie kompy są tajemnicze,u mnie z avastem chodzi.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”