Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Serioussam
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 58
Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: Serioussam » 29 kwie 2016, 16:40

Witam wszystkich i moje pytanie brzmi podobnie jak w tytule a dokładniej, na jaki rozrząd wymieniać na oryginał co dla wielu jest "oczywistą oczywistością" koszt w aso z pompą 480 zł plus wymiana coś ok 350 zl , czy może zamienniki koszt 300 zł i wymiana u dobrego mechanika i tu nie znam kwoty, ale podejrzewam ze taniej niż w aso

przemekbial
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 241
Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: przemekbial » 29 kwie 2016, 20:36

witaj!,
ja zmieniałem kompletny rozrząd ContiTech. Zapłaciłem coś około 350 - 400 zł. Mechanik polecił, więc taki kupiłem. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1244
Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: kraków

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: michalkrk » 29 kwie 2016, 21:04

Serioussam pisze:Witam wszystkich i moje pytanie brzmi podobnie jak w tytule a dokładniej, na jaki rozrząd wymieniać na oryginał co dla wielu jest "oczywistą oczywistością" koszt w aso z pompą 480 zł plus wymiana coś ok 350 zl , czy może zamienniki koszt 300 zł i wymiana u dobrego mechanika i tu nie znam kwoty, ale podejrzewam ze taniej niż w aso
najtrwalsze pompy maja metalowe wirniki-nie zalecam plastikowych

metalowe maja np GRAF(nie pamiętam numeru),DOLZ S-320

z tego co pamietam to contitech ma pompe z plastikowym wirnikiem

rozrząd nr OE to 71736717 kupisz bez problemu
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018

Awatar użytkownika
kater_tm
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 72
Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL

Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: kater_tm » 03 maja 2016, 8:30

Ja jestem na 19 maja umówiony w ASO to kpl rozrząd z pompą, rolkami itp + pasek wieloklinowy z napinaczem - 1050zl


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1244
Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: kraków

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: michalkrk » 03 maja 2016, 9:46

kater_tm pisze:Ja jestem na 19 maja umówiony w ASO to kpl rozrząd z pompą, rolkami itp + pasek wieloklinowy z napinaczem - 1050zl


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aso ma SWOJE ceny.A każdy dobry mechanik zrobi tak samo jak aso tylko za 300zl plus ceny części
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: Dudi » 03 maja 2016, 10:24

michalkrk pisze:
kater_tm pisze:Ja jestem na 19 maja umówiony w ASO to kpl rozrząd z pompą, rolkami itp + pasek wieloklinowy z napinaczem - 1050zl


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aso ma SWOJE ceny.A każdy dobry mechanik zrobi tak samo jak aso tylko za 300zl plus ceny części

Czyli też w okolicach 1000 :roll: Różnicy dużej tu nie widzę...
Chyba, że to co kolega podał to tylko za części cena :roll: ;)
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kater_tm
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 72
Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL

Delta III 1.4 T-jet 120KM - jaki rozrząd

Post autor: kater_tm » 03 maja 2016, 11:11

Nie, nie. Cena z robocizną. Dzwoniłem do 5 ASO aż w jednej dostałem taką otóż cenę. I do tego oczywiście samochód od nich na czas naprawy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”