Delta III 1.4 T-jet 120 KM - drżenie lusterka i wnętrza

apo25
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 66
Rejestracja: 05 paź 2011, 13:17
Lokalizacja: DolnyŚląsk

Delta III 1.4 T-jet 120 KM - drżenie lusterka i wnętrza

Post autor: apo25 » 07 sie 2016, 18:21

Witajcie,
od pewnego czasu zmagam się z uciążliwym drżeniem mojej Delty (T-jet 120 KM). Zaobserwowałem, że wzmożone wibracje wnętrza (oraz lusterka bocznego pasażera) wzmagają się w przedziale 900/950 obrotów. Na biegu jałowym, na postoju jest zupełnie cicho. Po włączeniu klimatyzacji drżenie występuje również na biegu jałowym (zapewne z powodu naturalnego zwiększenia obrotów silnika). Zastanawiam się, czy może mieć to związek z kołem dwumasowym- nie zaobserwowałem jednak żadnych dodatkowych objawów świadczących o jego zużyciu(nie stuka itp.). Nie wiem, czy może mieć to jakikolwiek związek, ale po rozgrzaniu skrzyni lewarek wymaga użycia większej siły przy zmianie biegów (nie ma tragedii, ale nie ma wtedy także naturalnego luzu na boki). Dodatkowo zauważyłem, że podczas jazdy w przedziale 2100/2300 obrotów daje się odczuć lekkie buczenie (może to półoś albo wydech?).

Generalnie auto sprawuje się bardzo dobrze, świetnie wygląda, ale wymienione niedomagania potrafią irytować, tym bardziej, że do Delty przesiadłem się z Lybry, która jakościowo była naprawdę bardzo dobrze wykonana.

Dziękuję wszystkim za podesłane sugestie. Może ktoś z Was zmagał się z podobnymi problemami.

przemekbial
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 241
Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta III 1.4 T-jet 120 KM- drżenie lusterka i wnętrza

Post autor: przemekbial » 08 sie 2016, 16:01

odezwij się do mnie. numer kontaktowy na pw.

Kamess
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 02 cze 2020, 21:50

Re: Delta III 1.4 T-jet 120 KM - drżenie lusterka i wnętrza

Post autor: Kamess » 11 cze 2020, 15:28

Odkopuje. Mam identyczne objawy, auto z 2009r., 131 tyś. przebiegu, ten sam silnik. Udało się wam Panowie ustalić ten problem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”