Witam.
Od paru tygodni zauważyłem wyraźny spadek mocy auta, nie jest tak zrywne jak dotychczas, tak jakby turbina chodziła na pół gwizdka. Kiedyś jak wcisnąłem gaz do końca to wskaźnik turbiny na wyświetlaczu zapalał się do ostatniej kreski, teraz ledwie do połowy. Dodatkowo spalanie wzrosło średnio o jakiś litr/100km.
Co może być tego przyczyną?
Jest pierwsza diagnoza.
Po wizycie u znajomego z firmy tuningującej i przejechaniu się z podłączonym komputerem o 0,3bara jest za niskie ciśnienie.
Jutro wizyta u mechanika. Zobaczę co dalej.
Delta III T-jet 150KM - spadek mocy
Delta III T-jet 150KM - spadek mocy
Ostatnio zmieniony 17 paź 2016, 15:59 przez rafak, łącznie zmieniany 1 raz.
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Re: Delta III T-jet 150KM - spadek mocy
Wizyta u mechanika nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Auto dalej nie ma mocy.
Czy ktoś może coś podpowiedzieć ? Czego i gdzie szukać ?
Czy ktoś może coś podpowiedzieć ? Czego i gdzie szukać ?
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Re: Delta III T-jet 150KM - spadek mocy
A sprawdzałeś zawór upustowy?
Jest zamontowany za silnikiem po prawej stronie pod przepustnicą/ idż po rurze od turbiny/
Jest zamontowany za silnikiem po prawej stronie pod przepustnicą/ idż po rurze od turbiny/