Prawdopodobnie ostatecznie poprawiony moduł/aktywator ma nr 55272426, ale to nie jedyny nr jaki może mieć ten wynalazek.
Wg danych, które udało mi się zdobyć, a szukałem do Giulietty 1.4 170 KM.
Najniższa cena za tą część to 2800 pln. Na ebayu bywają po przeliczeniu na pln ok 2000.
Jako pierwszy montowany był ten wadliwy z nr 55236341.
W marcu 2011 został poprawiony nr 55249566
Kolejna poprawa to 28.10.2013 nr 55257643,
Jest więcej numerów tego samego aktywatora np do Jeepa ma nr 55261896.
Prawdopodobnie ten sam aktywator pasuje do silnika 1.4 w wielu wariantach mocy np 105 KM,135,140,170.
Jak wiadomo silnik ten występuje w Alfach Mito i Giulietta , Lancii Delcie, Fiatach Punto, Bravo II i Jeepie Renegade.
Delta III/Bravo II/Giulietta - aktywator Multiair
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Delta III/Bravo II/Giulietta - aktywator Multiair
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - aktywator Multiair
Czytałem te informacje na Alfaholikach, ale przez burdello tam panujące nie miałem odwagi przeszukiwać tego forum ponownie w obawie przed stratą czasu.
W każdym razie kopiuję posta do tego działu, żeby zachowało się dla "przyszłych pokoleń"
W każdym razie kopiuję posta do tego działu, żeby zachowało się dla "przyszłych pokoleń"
Re: Delta III/Bravo II/Giulietta - aktywator Multiair
Odgrzebie trochę temat.. Czy usterka z historii ASO o kodzie 1016C102 opisana "ZAWORY SSĄCE GŁOWICY CYLINDRÓW" może dotyczyć wymiany aktywatora MultiAir? Może ktoś spotkał się z tym kodem w ASO...