Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Po podłaczeniu do komputera wyskakuje błąd 1061-sygnał elektrozaworu właczenia Uniair cylinder 1.Przerwany,. czy moduł multair bedzie do wymiany.Pierwszy raz zaraz po wymianie oleju.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, 20:46 przez piterekg27, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Tak
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
tylko błąd
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Na forum Alfy jest to dokładnie opisane.Ten błąd oznacza początek końca aktywatora multiair.Jest tam też opisany sposób naprawy tego aktywatora,ale da się to zrobić tylko na początku.Naprawa w skrócie polega na wklejeniu tulei,które się zaczynają wykręcać a następnie dochodzi do zerwania gwintów i jest po ptokach.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Naprawa jest sporo tańsza niż wymiana MA.
Także lepiej zrób to zanim szlag trafi MA
Także lepiej zrób to zanim szlag trafi MA
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Dokładnie,trzeba reagować szybko. Jeśli szybko się dostaniesz do tematu to można moduł multiair uratować.Aktualnie właśnie przerabiam ten temat akurat na Mito 105KM.Usterka wystąpiła po 80 tys.km.Moduł jeszcze przedzmianowy.Twoja Delta z którego roku?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lis 2016, 17:05
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Chocianów
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
To pozmianowy
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Tyle tylko,że ten pozmianowy jest tak samo awaryjny.
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lancia DeltaIII- błąd P1061
Właśnie czytałem te tematy na Alfaholikach i się zastanawiam jaka jest różnica. Bo z tamtych opinii wynika, że padają wszystkie tak samo...
A ja mam właśnie 80.500km na budziku
Re: Delta III - błąd P1061
Tu masz linka z opisem innego sposobu naprawy;
http://www.forum.alfaholicy.org/mito_gi ... my_ma.html
http://www.forum.alfaholicy.org/mito_gi ... my_ma.html
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 lut 2014, 20:40
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Delta III - błąd P1061
Panowie tylko dobry, stary T-JET
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Nie dramtyzujmy.To są nieliczne przypadki.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 Multiair - błąd P1061
Właśnie miałem spytać, czy to wszystkich czeka, czy tylko jakiś ułamek wszystkich Multiair'ów???
Z tego rozumiem, że to raczej mniejszość (jak się czyta niektóre posty na Alfaholikach, to się włos jeży na głowie).
PS. Poza tematem w Giuliettach jest jeszcze jeden bubel, a mianowicie instalacja kablowa tylnej klapy. Jej naprawa albo wymiana wiązki czeka wszystkich i ja właśnie będę drugi raz naprawiał
A oto najnowsza mądrość od Alfaholików. Jeśli to prawda, to nie mam się czym przejmować
quba;1940597 pisze:Jeśli główną przyczyną uszkodzenia MA jest wykręcanie się prowadnicy i rozszczelnienie układu to logicznym staje się, że wysokie obroty , a więc wysokie ciśnienie oleju niwelują ten problem.