Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
licznik po odpaleniu pokazał 54
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
No tyle to bardzo dużo.U mnie jest 0 a sprawdzam co jakiś czas.
A świece jak wkładałeś to stare jak wygládały?
Wykręć teraz świece i pokaż jak wygládajá.
Może trafisz na którym cylindrze kuleje.
O paliwo nie pytam bo to chyba wiesz.
A jeszcze jedno sondę i katalizator sprawdzałeś przed montażem turbiny?
Bo oleju to te dwa sprzęty bardzo nie lubiá.
Najlepiej by było gdybyś sprawdził afr i porównał jednocześnie co Twoja sonda pokazuje.
Ile masz przebiegu?
A świece jak wkładałeś to stare jak wygládały?
Wykręć teraz świece i pokaż jak wygládajá.
Może trafisz na którym cylindrze kuleje.
O paliwo nie pytam bo to chyba wiesz.
A jeszcze jedno sondę i katalizator sprawdzałeś przed montażem turbiny?
Bo oleju to te dwa sprzęty bardzo nie lubiá.
Najlepiej by było gdybyś sprawdził afr i porównał jednocześnie co Twoja sonda pokazuje.
Ile masz przebiegu?
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Więc tak , przebieg auta to 93 000, stare świece były uszkodzone( tak stwierdził mechanik), zostały wymienione na nowe.
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
I co naprawiłeś?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Sprawdzone zostało wszystko i nie znaleziono przyczyny, dodatkowo został wyczyszczony cały układ dolotowy oraz przepustnica, problem nadal występuje, podejrzenie pada na przepustnice, opisany problem został wysłany do Włoch i czekam na informacje od mechanika co oni na to
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
a cewki sprawdzane były? bo u mnie od kilku dni mimo że jest upalnie +/- 30 stopni to po dłuższym postoju ładnie zapala ale...czuje poszarpywanie (pracuje na 4 cylindry). czuje takie jakby uderzenia na plecach na fotelu kierowcy. błędów brak...jakby delikatne wypadanie zapłonu...i tak myślę czy to nie jest jednak wina którejś cewki...
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Mam nową informację, dzisiaj po przejechaniu 500 metrów od odpalenia, pojawił się błąd silnika P0330 oraz U0422, może w końcu uda się do czegoś dojść
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Czujnik spalania stukowego oraz błą komunikacji z body komputerem. Trzeba szukać.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Czujnik pokazuje 3 i 4 cylinder, może warto spróbować wymienić jedną cewkę? I zobaczyć czy pomoże
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
a są do dostania wtyczki cewek?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Zrobiłem wykres w multiecuscan podczas odpalania samochodu po długim postoju widać wyraźnie kiedy problem ustępuje, czy ktoś coś może o tym powiedzieć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Witam, po chwili nieobecności, dostałem odpowiedz że wszystko wskazuje na czujnik spalania stukowego w październiku zostanie wymieniony jak wrócę do polski. A teraz mam problem z odpaleniem samochodu, akumulator jest sprawny, przy przekreceniu kluczyka pompe paliwa słychać ale nie chce zakręcić rozrusznikiem słychać tylko przekaźnik i dalej cisza, rozrusznik padł?
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Może być. Ale może też być jakaś pierdoła typu poluzowany przewód masowy na rozruszniku bo podejrzewam, że akumulator naładowany bo pewnie gasłyby kontrolki
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Akumulator to całkiem zdrowy to nie jest. Napięcie spada Ci dość znacznie przy rozruchu
Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego
Problem rozwiązałem, mimo dokrecenia klemy od plusa został lekki luz można było klemą obracać, delikatnie podciąłem kleme żeby bardziej dokrecić i auto odpaliło, od dwóch tygodni problem nie wraca. Mało tego od tygodnia podczas rannego odpalania objaw szarpania, czy wypadania zapłonu zniknął, dziwna sprawa może dlatego że temperatura na dworze jest troche niższa,bo niechce mi się wierzyć żeby to było od tej klemy