Delta III 1.8 DI - wentylatory chłodnicy

Awatar użytkownika
p_r_z_e_m_k_o
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 155
Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Kościan / WLKP

Delta III 1.8 DI - wentylatory chłodnicy

Post autor: p_r_z_e_m_k_o » 03 cze 2018, 12:06

Panowie, czy u Was też wentylatory chłodnicy głośno pracują na najwyższych obrotach (zagrzany silnik i włączona klima). Mi się wydawało, że moje głośno pracują, dlatego je wymieniłem na używki w bardzo dobrym stanie i nic się nie zmieniło.

Stąd pytanie - czy ten typ tak ma?
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest

ceva
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 165
Rejestracja: 26 kwie 2018, 18:42
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sierpc

Re: Delta III 1.8 DI - wentylatory chłodnicy

Post autor: ceva » 03 cze 2018, 15:02

Jak pracuje klima i temperatura w układzie chłodzenia załącza wentylator chłodnicy, to prawie jakby śmigłowiec startował. Mam to samo, więc pewnie norma, choć w moim poprzednim Nuova Bravo było jakby ciszej.
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO

Awatar użytkownika
Dorian
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 117
Rejestracja: 15 maja 2017, 7:34
Imię: Dorian

Re: Delta III 1.8 DI - wentylatory chłodnicy

Post autor: Dorian » 12 lip 2018, 19:50

To prawda, że wentylatory chodzą jak w peugeot boxer 3.0 HDI. Mało nie odleci Lancia :D

Frogger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 03 lut 2014, 20:40
Imię: Rafał
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Delta III 1.8 DI - wentylatory chłodnicy

Post autor: Frogger » 13 lip 2018, 10:12

Dokładnie ten typ tak ma, 1.4 t-jet przy przy załączonej klimie i rozgrzanym silniku wentyl wyje jak silnik turbośmigłowy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”