Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 paź 2018, 20:18

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 lip 2018, 13:48 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam
Wczoraj dopadła mnie taka przypadłość. Jadąc w korku, po wciśnięciu sprzęgła, obroty nie schodziły do poziomu wolnych obrotów, a spadały do zera i samochód gasł. Odpalał bez najmniejszego problemu. Stało się tak z 5 razy, i po tym objawy zniknęły.

Co może być przyczyną? Gdzie szukać? Urlop za pasem i nie chciałbym niespodzianek w podróży.

Z góry dzięki za pomoc.


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2018, 17:13 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Problem się nasila. 2x się zdarzyło, że auto zgasło i nie chciało odpalić. Dopiero po pewnym czasie silnik się uruchamia. W komputerze nie ma żadnych błędów. Wymieniłem czujnik położenia wału, niestety nic to nie pomogło.
Auto nie gaśnie w trakcie jazdy, problem występuje na wolnych obrotach (zdarzyło się, że na postoju obroty zaczęły falować i silnik zgasł).

Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny?


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2018, 20:20 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4464
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Czy silnik pracuje normalnie, bez podejrzanych odgłosów i rozrusznik normalnie kręci?

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2018, 21:01 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rozrusznik kręci, ale silnik nie chce zaskoczyć.

Nie słychać dziwnych odgłosów, tylko nierówne obroty.


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2018, 21:28 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4464
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kompa podpinałeś?

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2018, 21:46 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak. Nic nie ma, żadnego błędu. Za pierwszym razem (objawy wskazywały), że to czujnik położenia wału, ale wymiana nic nie dała.


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2018, 23:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 12 gru 2012, 0:41
Posty: 45
Lokalizacja: IRL/Szczecin
A uklad paliwowy sprawdzales? Filtr paliwa, cisnienie?

_________________
AR 159 2.4JTDm
Delta III 2.0Multijet


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2018, 6:39 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Filtr paliwa jest wieniony. Pompa w zbiorniku działa. Co jeszcze sprawdzić?


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2018, 10:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2763
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Może ciśnienie na szynie CR podczas tego falowania czy gaśnięcia...
W starszych czyli zwykłych jtd to przeważnie zawór regulacji ciśnienia (umieszczony w pompie CR) lub sama pompa był odpowiedzialny za takie zachowanie ale w mjtd jest już pewnie inny układ...

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2018, 18:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
Posty: 40
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Czy czujnik CR lub pompa paliwa zapisują błąd w pamięci?

Czy problem może być spowodowany EGRem?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl