Witam wszystkich,
dzisiaj odpaliłem auto po długim postoju z odłączonym akumulatorem i są problemy.
-Elektromagnes zwalniający blokadę skrzyni automatycznej nie działa, muszę przerzucać biegi używając awaryjnej zapadki pod skrzynią biegów.
-Pali się kontrolka skrzyni wraz z adnotacją skontroluj skrzynie pewnie sygnalizuje powyższy problem bo skrzynia chodzi ok, nie sprawia problemów olej wymieniany dynamicznie co 50k km.
- wraz z powyższymi usterkami przestała działać klimatyzacja oraz czujniki cofania (fabryczne)
Czy możliwe że jeden przekaźnik lub bezpiecznik odpowiada za klimę czujniki cofania oraz blokadę skrzyni?
Delta III 1.8 di turbo jet - problemy po dłuższym postoju
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
Delta III 1.8 di turbo jet - problemy po dłuższym postoju
Ostatnio zmieniony 07 sie 2018, 21:26 przez faraon, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Tytuł niezgodny z regulaminem
Powód: Tytuł niezgodny z regulaminem
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.8 di turbo jet - problemy po dłuższym postoju
Temat do zamknięcia, samochód ma dołożone czujniki parkowania na przód (oryginał firmy valeo, nie z allegro tylko z intercars) mimo to powodują zakłócenia.
Doszedłem do tego sprawdzając wszystkie możliwe bezpieczniki w tym aucie, gdy wyjąłem bezpiecznik od czujników i włączyłem auto wszystkie problemy ustały.
Jeżeli ktoś zastanawia się nad dołożeniem czujników na przód to na moim przykładzie nie polecam. Mimo, że kupiłem jeden z droższych markowych zestawów chcąc uniknąć problemów.
Doszedłem do tego sprawdzając wszystkie możliwe bezpieczniki w tym aucie, gdy wyjąłem bezpiecznik od czujników i włączyłem auto wszystkie problemy ustały.
Jeżeli ktoś zastanawia się nad dołożeniem czujników na przód to na moim przykładzie nie polecam. Mimo, że kupiłem jeden z droższych markowych zestawów chcąc uniknąć problemów.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 sie 2016, 21:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Delta III 1.8 di turbo jet - problemy po dłuższym postoju
To u mnie działają dobrze na przedzie, choć uruchamiam je przyciskiem (ukrytym w tym małym schowku po lewej). To znaczy nie powodują zakłóceń innego sprzętu