oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
Czy jest tam jakiś oring czy jestem skazany na zakup nowych rur za chore pieniądze.
Na elementach gumowych nie ma przedmuchów poci się natomiast na łączeniu wskazanym strzałką.
Mam też wrażenie, że po rozgrzaniu bloku silnika to miejsce się uszczelnia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
Re: oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
Co prawda nie w 1.8 Di, ale w T-Jecie wymieniałem to gumowe kolanko które łączy się z rurą nr.5 i po użyciu prawie zwykłych opasek ślimakowych (poszerzonych) nie widzę żadnego przedmuchu (wcześniej też go nie było), więc nie widzę przeszkód żebyś i Ty takowe opaski zastosował.
Na połączeniu tych rur nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia, u mnie nie było i nie sądzę żeby w Di było inaczej.
edit: A jednak w Di jest co innego, sory za zamieszanie.
Na połączeniu tych rur nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia, u mnie nie było i nie sądzę żeby w Di było inaczej.
edit: A jednak w Di jest co innego, sory za zamieszanie.
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
Re: oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
W 1.8 di turbo jest patent jak z opla na taka zawleczke -rury sa do siebie przyczepione systemem jak na zdjeciach.
Jestem po operacj rozlaczenia rury #2 i #5.
W srodku znajduje sie uszczelnienie cos ala x ring tyle tylko ze nikt nie byl mi w stanie tego dopasowac, dlatego tez zdecydowalem sie dodac dodatkowy oring,ktory wyeliminowal luz wzdluzny miedzy rurami. Zawleczke tez zabezpieczylem dodatkowo "tyrytytka".
Na czerwono zaznaczylem miejsce dodatkowego uszczelnienia.
Jestem po operacj rozlaczenia rury #2 i #5.
W srodku znajduje sie uszczelnienie cos ala x ring tyle tylko ze nikt nie byl mi w stanie tego dopasowac, dlatego tez zdecydowalem sie dodac dodatkowy oring,ktory wyeliminowal luz wzdluzny miedzy rurami. Zawleczke tez zabezpieczylem dodatkowo "tyrytytka".
Na czerwono zaznaczylem miejsce dodatkowego uszczelnienia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 26 lip 2013, 0:40
- Imię: Zorro
- Lokalizacja: Wrocław
Re: oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
Podobnie temat wygląda w mojej 1.9TT, też w tym miejscu jest delikatne zapocenie. Też się zastanawiałem co tam zrobić bo rura nr 2 to koszt 600pln ;/ a z czego i jaki ten oring dodałeś?
- był Fiat Marea Weekend 2001 1.9JTD 110km
- była Lancia Lybra SW 2002 2.4 150km
- była Alfa Romeo 159 2.4 200KM, 2006
- jest Delta 1.9 TT 190 KM, 2010
- była Lancia Lybra SW 2002 2.4 150km
- była Alfa Romeo 159 2.4 200KM, 2006
- jest Delta 1.9 TT 190 KM, 2010
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
Re: oring rury intercooler 1.8 di turbo jet
Zorro pisze: ↑08 lut 2019, 0:52 Podobnie temat wygląda w mojej 1.9TT, też w tym miejscu jest delikatne zapocenie. Też się zastanawiałem co tam zrobić bo rura nr 2 to koszt 600pln ;/ a z czego i jaki ten oring dodałeś?
[/quote
Kupiłem kilka oringow przekrój od 1 mm do 4 średnicy nie pamiętam bo ustaliliśmy ja w specjalistycznym sklepie z uszczelnieniami na podstawie tego a'la x- ring, ktory przywiozłem im w celu dopasowania.
W moim przypadku idealnie pasowal ten o przekroju 2,5 mm.
Oczywiscie tal jak pisałem jest on założony jako dodatkowy poza fabrycznym uszczelnieniem, do którego niestety brak zamienników.
Ważne tylko żeby rodzaj gumy, z którego jest oring był odporny na opary oleju.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX