W załączniku przesyłam podglądowe zdjęcie używanej turbiny z alfy brery z tym samym silnikiem.
U mnie poci się w tym samym miejscu. Prośba użytkowników delty z tym silnikiem o informacje czy też macie opary oleju w tym miejscu.
Wskaźnik doładowania dobija do ostatniej kreski, wszystko poza tym ok, auto jest świeżo po przeglądzie.
Martwi mnie tylko to, że zanim auto się nie rozgrzeje turbina wyje.
Przewody są szczelne, jest to jedyna nieszczelność, którą widać gołym okiem z uwagi na opary oleju.
1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 mar 2019, 11:41
- Imię: Przemek
Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny
Jeśli to tylko zapocenie to bym się nie przejmował. A co do gwizdania to w mojej alfie 156 zaczęła pogwizdywac przy 100kkm, sprzedałem jak miała 300kkm i nadal jeździ. Zapocenie nag dmuchawce też było.
- dawidlewandowski
- Forumowicz/ka
- Posty: 62
- Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny
[quote=slider2002 post_id=870181 time=1556025544 user_id=21415]
Jeśli to tylko zapocenie to bym się nie przejmował. A co do gwizdania to w mojej alfie 156 zaczęła pogwizdywac przy 100kkm, sprzedałem jak miała 300kkm i nadal jeździ. Zapocenie nag dmuchawce też było.
[/quote]
Dzięki, mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie.
Na forum alfy gdzie ta jednostka jest bardzo popularna piszą też wielokrotnie, że to wadliwa obejma miedzy gorącą strona turbo a początkiem układu wydechowego co mialoby jakiś sens bo niepokokace dzwieki ustają po nagrzaniu silnika.
Jeśli to tylko zapocenie to bym się nie przejmował. A co do gwizdania to w mojej alfie 156 zaczęła pogwizdywac przy 100kkm, sprzedałem jak miała 300kkm i nadal jeździ. Zapocenie nag dmuchawce też było.
[/quote]
Dzięki, mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie.
Na forum alfy gdzie ta jednostka jest bardzo popularna piszą też wielokrotnie, że to wadliwa obejma miedzy gorącą strona turbo a początkiem układu wydechowego co mialoby jakiś sens bo niepokokace dzwieki ustają po nagrzaniu silnika.
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX
Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny
Mówisz o vclamp. Podchodzi tylko oryginał.Bo zamienniki na 3" są za szerokie. Wszystko przez to zwerzenie na kacie. Polecam uszczelkę za 9zł wymienić. Przed skręcenie odkręcić kata od plecionki. Skręcić ciepłą stronę z katem A później dopiero plecionka.