Strona 1 z 2

Delta III - stabilizator

: 30 lip 2013, 20:32
autor: omulec
Wymieniłem prawie cale zawieszenie i kierowniczy. Poza drążkiem stabilizatora i przekładnia kierownicy. Puka mi i puka, szczególnie na bruku. Podejrzewam gumy drążka, ale tego nie ma - trzeba by cały drążek. Ktoś wymieniał, zna średnicę drążka, żeby dobrać jakieś poliuretany?

Re: Stabilizator

: 30 lip 2013, 22:39
autor: 1pajel1
drążki kierownicze też wymieniane? czy same końcówki?

Re: Stabilizator

: 31 lip 2013, 19:00
autor: omulec
Wymienione: tuleje i sworznie wahaczy, końcówki i drążki kierownicze, łączniki stabilizatora, poduszka i łożysko amora. Generalnie obstawiam gumy/mocowania samego stabilizatora, ale jak pisałem - nie ma nigdzie. Jest oczywiście cały drążek. I dlatego pytam, czy ktoś ma koncepcję na podbiórkę z innego samochodu - guma łapana obejmą, z jednej strony płaska, ale nie znam średnicy.

Re: Stabilizator

: 01 sie 2013, 14:44
autor: szarkiz
ale jakie auto ?
W Kappie gumy na stabilizator pasowały z duzego fiata czy poloneza.
kupilem takie za kilkanascie pln.

Re: Stabilizator

: 01 sie 2013, 15:07
autor: cysiek
Tutaj poczytaj a na pewno coś znajdziesz dla siebie interesującego jeśli oczywiście o Lybrze rozmawiamy:
http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 98&t=50561

Re: Stabilizator

: 01 sie 2013, 15:17
autor: topcio
szarkiz pisze:ale jakie auto ?
W Kappie gumy na stabilizator pasowały z duzego fiata czy poloneza.
kupilem takie za kilkanascie pln.

Zobacz dział - Delta III (tytuł już poprawiłem)

Re: Delta III - stabilizator

: 05 sie 2013, 18:33
autor: Dudi
No to się rozejrzyj za gumami, które idą do Bravo II :roll:

Re: Delta III - stabilizator

: 03 wrz 2013, 22:36
autor: omulec
Hejka. Ale zamieszanie, oczywiście Delta III.

W temacie - do Bravo II też nie było gum/poduszek/tulei. Ostatnio jednak się pokazało, modeli aż 2, tylko...

Fortune Line FZ9467 - średnica wewnętrzna 22mm
Ted-Gum 00214853 - średnica wewnętrzna 17mm

Bądź mądry... Gumy wyglądają tak, że można znaleźć jakiś poliuretan, albo coś wytrzymalszego od innych aut. Ale jaka tam jest średnica?

Re: Delta III - stabilizator

: 05 wrz 2013, 22:26
autor: tomekwind
Zadam pytanie trochę nie na temat, bo zastanawiam się nad Deltą. Ile kilometrów ma nakręcone to autko, że trzeba wymieniać wszystkie te cuda?

Re: Delta III - stabilizator

: 17 wrz 2013, 0:47
autor: omulec
tomekwind pisze:Zadam pytanie trochę nie na temat, bo zastanawiam się nad Deltą. Ile kilometrów ma nakręcone to autko, że trzeba wymieniać wszystkie te cuda?
Nikt nie powiedział, że trzeba, ja lubię wymieniać ;P

A tak na serio, to po przesiadce z Alfy 166 tu wszystkie graty są tak tanie, że mam sporo zabawy. Bardziej chodziło o wsparcie w średnicy drążka, bo gum nie ma.

Re: Delta III - stabilizator

: 17 wrz 2013, 14:32
autor: tomekwind
Dzięki za uspokojenie. Doświadczenie nauczyło mnie nie wymieniać nic, jeśli się nic nie dzieje. Wymieniam wyłącznie na oryginały (nowe) ale mimo to zwykle są one gorsze od tych zamontowanych w fabryce prawie 20 lat temu ;) .

Re: Delta III - stabilizator

: 22 paź 2013, 22:45
autor: broker
omulec pisze: Puka mi i puka, szczególnie na bruku.
Nie wiem czy może o to chodzić, ale u mnie, drgania przenoszone przy jeździe po bruku, znacznie ustąpiły po domocowaniu nadkoli.
Sprawdź na wszelki wypadek.

Generalnie zawieszenie Delty, sztywne i sprężyste, jest stworzone do asfaltu, nie bruku ;)

Re: Delta III - stabilizator

: 22 paź 2013, 23:29
autor: Rutuś

Re: Delta III - stabilizator

: 11 lis 2017, 12:28
autor: przemekbial
Rutuś pisze:Może zobacz tu
http://motodelta.pl/tuleja-stabilizator ... 3,280.html pasują do Delty III.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Re: Delta III - stabilizator

: 13 lis 2017, 20:49
autor: Grzyws
Jeżeli masz dostęp do kanału to stan gum stabilizatora bardzo łatwo sprawdzić. Wystarczy bujać samochodem na boki ( potrzebna druga osoba ) a Ty z kanału łapiesz za stabilizator. Jeżeli wyczujesz puknięcia pod ręką to oznacza, że gumy są do wymiany ( skoro łączniki wymieniałeś ).