Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 wrz 2018, 4:18

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 17 kwie 2014, 17:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 09 mar 2013, 21:10
Posty: 60
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Zabrze
Wymieniłem dziś seryjne sprężyny na zestaw PRO-KIT firmy EIBACH dedykowany do Delty. Jest to zestaw do seryjnych amortyzatorów. Samochód jest niższy o 3cm i trochę twardszy ale fajnie się trzyma zakrętów, dalej jest komfortowo. Nie ma już tak dużego prześwitu jaki był wcześniej :D


Załączniki:
5.jpg
5.jpg [ 132.19 KiB | Przejrzano 5411 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 182.52 KiB | Przejrzano 5411 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 144.88 KiB | Przejrzano 5411 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 110.84 KiB | Przejrzano 5411 razy ]

_________________
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2014, 18:43 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/
Na górę
PostDodany: 17 kwie 2014, 18:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Posty: 156
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa
gratuluje :) , bardzo fajnie wyglada .

_________________
delta twin turbo - już sprzedana .


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2014, 21:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Posty: 398
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Tak z ciekawości jeśli autor się nie obrazi to zapytam o koszt takiego kompleciku...


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2014, 22:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Posty: 232
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Wygląda zacnie : brawo : Moja Delta przy Twojej to jak terenówka :smiech3:

_________________
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link


Na górę
PostDodany: 18 kwie 2014, 0:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 2955
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
3 centymetry, to często o połowę mniej miejsc w mieście do parkowania przodem.
Wygląda bardzo dobrze, ale ja chętnie bym podniósł swoją Thesis o 3 cm.


Na górę
PostDodany: 18 kwie 2014, 7:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 09 mar 2013, 21:10
Posty: 60
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Zabrze
dzieki chłopaki :) też mi się teraz lepiej podoba, bo rzeczywiscie wyglądała troche jak terenówka:)
koszt to nie tajemnica, udało mi się kupić za 680zł

_________________
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm


Na górę
PostDodany: 09 lis 2014, 21:30 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 09 lis 2014, 21:24
Posty: 4
Imię: Konio
Lokalizacja: Kraków
KULI, szybkie pytanko. Jak zachowuje się teraz Twoja Delta w mieście, w konfrontacji z krawężnikami, progami zwalniajacymi etc. Często szorujesz podwoziem? Rozumiem, że pokonywanie zakrętów stało się przyjemniejsze, ale chciałbym wiedzieć jakim kosztem :)


Na górę
PostDodany: 11 gru 2014, 8:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 09 mar 2013, 21:10
Posty: 60
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Zabrze
Witam.
Jeździ się dobrze, auto jest troche twardsze ale w niczym to nie przeszkadza, czasem zaHaczę tą dolną dokładką ale tragedii nie ma.
Trzeba tylko uważać, jak się gdzieś parkuje i dojeżdża do krawężnika przodem.

_________________
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm


Ostatnio zmieniony 11 gru 2014, 15:00 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Ort.!


Na górę
PostDodany: 11 gru 2014, 9:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4036
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Zastanawiające jest to że na feldze 18 i oponie o profilu 40 (takie chyba masz) nie jest dużo twardsze.Sam bym swojego bravo położył niżej ale właśnie boję się że zrobi się wóz drabiniasty.Wygląd jednak jest zajebisty.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 11 gru 2014, 9:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Posty: 2001
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze
Różnie można odczytywać, te
"trochę twardsze"
Dla mnie np zmiana kół z 17" na 16" powoduje że na zakręcie mam wrażenie że jadę wanną na kółkach (ciśnienie odpowiednie w oponach) :) tak się wychyla:D:D:D
A żona np nie czuje różnicy:)

_________________
QV...soon:)


Na górę
PostDodany: 05 sty 2015, 23:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 09 mar 2013, 21:10
Posty: 60
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Zabrze
Tak jak pisałem wcześniej, auto jest twardsze, ale tragedii nie ma. Jakby ktoś chciał zobaczyć i się przejechać to zapraszam.

_________________
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm


Na górę
PostDodany: 03 maja 2018, 15:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 601
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Również i ja wymieniłem sprężyny na Eibacha.
Powodem było pęknięcie tylnej sprężyny. Dokładnie pękł jeden ostatni zwój, więc awaria nie uniemożliwiała jazdy autem
Jak wiadomo, do Delty III, dostępne są sprężyny albo oryginalne w cenie ok 500 zł/ szt.
albo zestawy obniżających i sportowych: Eibacha, MTS i chyba H&R.
Zdecydowałem się na Eibacha Pro-Kit czyli progresywne obniżone. Nie mylić ze sportowymi.
Przy okazji wymieniłem przednie amortyzatory, mimo pozornie dobrego stanu starych amortyzatorów.
Tylne były już kiedyś zmieniane na M.M. więc ich nie ruszałem.
Udało mi się kupić fabrycznie montowane amortyzatory COFAP po 116 zł/szt.
Wg numerów amortyzatory te przeznaczone są do Fiata Stilo, dlatego też cena była niższa.
Więc okazuje się, że amortyzatory mimo różnych numerów, są wspólne dla: Stilo, Bravo II i Delty III, pod warunkiem dobrania do odpowiedniej wersji silnikowej.
Większość wersji ma rozstaw śrub mocujących do zwrotnicy 58 mm.
Najmocniejsze mają 70 mm.
Wrażenia z jazdy są pozytywne. Nie ma wielkiej różnicy w komforcie.
Czuć jedynie krótszy skok zawieszenia. Koła pozostały te same: 17-tki
Być może dlatego, że stare sprężyny były z tych twardszych?
Oznaczone były dwiema żółtymi kropkami i dwiema białymi. Cokolwiek to oznacza.
Niestety zdjęcia nie przechodzą, a mam zdjęcia przed i po wymianie.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 25 maja 2018, 22:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Posty: 155
Lokalizacja: Kościan / WLKP
A jak wygląda teraz trzymanie w zakrętach. Po przesiadce z AR GT to Delta w zakrętach bardzo słabo się trzyma i zastanawiam się właśnie nad Eibachem.

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka


_________________
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest


Na górę
PostDodany: 28 maja 2018, 12:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 601
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Faktycznie, jak obiecuje producent jest poprawa.
Ale jak ktoś oczekuje jeszcze mocniejszych wrażeń, to pozostaje zestaw twardszych amortyzatorów i sportowe sprężyny.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 03 cze 2018, 11:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Posty: 155
Lokalizacja: Kościan / WLKP
piterstilo, dzięki za info. Chyba się skuszę na Eibachy.

_________________
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl