Strona 5 z 7

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 10 mar 2019, 8:49
autor: michalkrk
GepardMG pisze: 09 mar 2019, 21:20 Jeśli Pan rzeczywiście potrzebuje tych sprężyn to doradzałbym ich zakup póki są
Ostatnio już były problemy z ich dostaniem
Z całym szacunkiem ale się ośmieszasz.
Najpierw sprzedajecie coś "przypadkowo" pod zła marką a jak to wyszło to nie chcesz powiedzieć co to za producent. Kpina i żenada. Klient ma prawo wiedzieć co kupuje

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 10 mar 2019, 9:41
autor: GepardMG
michalkrk pisze: 10 mar 2019, 8:49
GepardMG pisze: 09 mar 2019, 21:20 Jeśli Pan rzeczywiście potrzebuje tych sprężyn to doradzałbym ich zakup póki są
Ostatnio już były problemy z ich dostaniem
Z całym szacunkiem ale się ośmieszasz.
Najpierw sprzedajecie coś "przypadkowo" pod zła marką a jak to wyszło to nie chcesz powiedzieć co to za producent. Kpina i żenada. Klient ma prawo wiedzieć co kupuje
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ale teraz zrobiło się niezłe Forum językowe
Oczywiście - z całym szacunkiem :D

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 10 mar 2019, 10:38
autor: michalkrk
GepardMG pisze: 10 mar 2019, 9:41
michalkrk pisze: 10 mar 2019, 8:49
GepardMG pisze: 09 mar 2019, 21:20 Jeśli Pan rzeczywiście potrzebuje tych sprężyn to doradzałbym ich zakup póki są
Ostatnio już były problemy z ich dostaniem
Z całym szacunkiem ale się ośmieszasz.
Najpierw sprzedajecie coś "przypadkowo" pod zła marką a jak to wyszło to nie chcesz powiedzieć co to za producent. Kpina i żenada. Klient ma prawo wiedzieć co kupuje
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ale teraz zrobiło się niezłe Forum językowe
Oczywiście - z całym szacunkiem :D
Pogratulować postawy! Bravo Wy. Większość ludzi woli wiedzieć co kupuje a nie noname z autosklepu!

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 10 mar 2019, 22:12
autor: elkanguro
GepardMG pisze: 09 mar 2019, 21:20 Jeśli Pan rzeczywiście potrzebuje tych sprężyn to doradzałbym ich zakup póki są
Ostatnio już były problemy z ich dostaniem
Rzeczywiście potrzebuję ale nie kupię noname niewiadomego pochodzenia. Proszę o podanie prawidłowego producenta, nr katalogowego oraz kraju produkcji.

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 14 maja 2019, 23:57
autor: Serioussam
Witam wszystkich, podpinam sie pod temat i tak czy na obecna chwilę cos się zmienilo w sprawie sprężyn do Delty 3genercji. Pytam bo niestety, prawdopodnie bede musial wymienic sprężyny, jutro zawoze auto do mechanika, i nie wiem co mam chlopu podpowiedziec wrazie gdyby mial problemy z tym naszym" italianskim cudem" moja wersja to 1.4 t jet 120 km 2008 rok i teraz do sedna
1. eibachy ?
2. Mtsy?
3. Dobiereanie z innego auta ( jakiego najlepiej i jaka wersja silnikowa ? )
4. ASO nie biore ABSOLUTNIE pod uwagę gdyz jest to kuesko!! Za drogo ot taka ciekawostka np u mnie w rodzinie jest BMW x3 i amortyzator do przodu zamiennik bodajze sachs jest tanszy od tej sprężyny szok kufa ! szok! .

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 15 maja 2019, 0:02
autor: Tomzik
A najlepsze w tych z ASO jest to, że też pękają ;)

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 16 maja 2019, 22:27
autor: Serioussam
IMG_20190516_222531.jpg
No coz nikt nic nie doradzil to wymienilem, w sensie mechanik wymienil i to jeszcze ja mu musialem powiedziec co ma kupic i jak wyglada sytuacja. Wymienione na "monroe" z bravo 2 1.6 diesel ale tylko przód, wymienione tez zostaly gorne mocowania wraz z lozyskami, jaki efekt zapytacie? hmm napewno nie podoba mi sie to ze przod jest tak jak by uniesiony albo poprostu na rowni z tylem i jak ktos tu juz pisal taki ala suv crosover ale nie jakos bardzo przesadnie, co do jakosci jazdy to za malo jechalem nim tylko kilka kilometrów po miescie. I tak sie zastanawiam czy nie lepiej bylo zamontowac calego eibacha ale pewnie gdybym tak zrobil to bym "kutwami" rzucal ze hacze o wszystkie krawężniki i progi przodem a zima to juz lepiej nie mówić.

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 17 maja 2019, 20:21
autor: piterstilo
Serioussam pisze: 16 maja 2019, 22:27 IMG_20190516_222531.jpgNo coz nikt nic nie doradzil to wymienilem, w sensie mechanik wymienil i to jeszcze ja mu musialem powiedziec co ma kupic i jak wyglada sytuacja. Wymienione na "monroe" z bravo 2 1.6 diesel ale tylko przód, wymienione tez zostaly gorne mocowania wraz z lozyskami, jaki efekt zapytacie? hmm napewno nie podoba mi sie to ze przod jest tak jak by uniesiony albo poprostu na rowni z tylem i jak ktos tu juz pisal taki ala suv crosover ale nie jakos bardzo przesadnie, co do jakosci jazdy to za malo jechalem nim tylko kilka kilometrów po miescie. I tak sie zastanawiam czy nie lepiej bylo zamontowac calego eibacha ale pewnie gdybym tak zrobil to bym "kutwami" rzucal ze hacze o wszystkie krawężniki i progi przodem a zima to juz lepiej nie mówić.
Doprawdy, niezwykłe: nikt Ci nie doradził na tym forum. Ale, w jakiś tajemniczy sposób wszedłeś w posiadanie tajemnej wiedzy. Poinstruowałeś mechanika,.. cyt.: ,, jakie sprężyny ma kupić i jak wygląda sytuacja. z jakiego auta"
Wiesz również o konsekwencjach zamontowania sprężyn Eibacha.
Nikt Ci nie doradził i bardzo dobrze. Sam piszesz, że źle jak wyszło wysoko, a jeszcze gorzej, jak za nisko.
Ale by się dostało takiemu doradcy.

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 18 maja 2019, 1:06
autor: Serioussam
Prosiłem o poradę sugerowana czyimiś prywatnymi doświadczeniami, liczyłem na jakieś nowe spostrzeżenia oprócz tych co już się pojawiły pod tym tematem, chciałem poradę odnośnie każdej z tych opcji którą wymieniłem nikt nic nie napisał to trudno, ja się nie obrażam, sam dokonałem wyboru podzieliłem się opinią związaną z takim rozwiązaniem, zdjęcie dodałem żeby ktoś na przyszlość miał przejrzystość w podjęciu decyzji, czy tak czy inaczej, no ale niektórzy mają jakiś dziwny ból czterech liter i muszą się do czegoś przyczepić zamiast napisać coś pożytecznego. I po co to ?! :?:

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 18 maja 2019, 7:20
autor: mikee72
Serioussam pisze: 18 maja 2019, 1:06 niektórzy mają jakiś dziwny ból czterech liter
Faraon ma ból blisko czterdziestu liter i ja akurat wcale nie uważam tego bólu za dziwny : yesyes :
Przy okazji pisania czegoś pożytecznego :lol: - stworzyłeś naprawdę dłuuugie zdanie.
ból liter.png

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 18 maja 2019, 16:48
autor: piterstilo
Kolejny roszczeniowy gość, co mu się należy. Indywidualna, dedykowana porada.
Ponieważ ma ból głowy, żeby wybrać sobie odpowiednią z pośród wielu przeróżnych tu opisanych.
Jak masz taki trudny, niewymieniony tutaj przypadek, to dlaczego nie napisałeś jakie masz dokładnie zawieszenie, czy nie masz przypadkiem panoramicznego dachu? czy masz jeszcze oryginalne sprężyny, gdzie mieszkasz. Może znalazłby się ktoś na forum, kto mieszka niedaleko, i porównalibyście sobie auta na żywo.

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 23 lip 2019, 14:44
autor: elkanguro
Cześć, a co myślicie o wymianie całej kolumny mcphersona albo chociaż kupieniu kolumny i przelożeniu sprężyny? Można znaleźć czasami coś w Internecie.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 04 paź 2019, 22:09
autor: Serioussam
Witam ponownie , niestety okazało się że mam pękniętą kolejną sprężynę tym razem z tyłu, górna część ( skrzypi zgrzyta jak cholera ).
Czy w temacie nieszczęsnych sprężyn do Delty coś się zmieniło ? pojawiły się jakieś zamienniki ? jakieś nowe rozwiązania zastosowane przez użytkowników tego modelu ?
Jeżeli nic, to mam pytanie czy od Fiata Bravo II 1.6 multijet też podejdą sprężyny tyle tylko że na tył ? bo na przodzie już takie posiadam a co z tyłem czy ktoś ma taki zestaw zamontowany ?

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 27 lis 2019, 15:03
autor: Serioussam
Piszę dopiero teraz, podsumuowujac wymianę sprężyn, a więc sprężyny tyl i przód wymienione od fiata bravo 2 1.6diesel pasują wszystko działa. Jedynym minusem tego wszystkiego jest delikatnie zmieniony wygląd auta teraz jest tak jakby na prosto a nawet przód ciut uniesiony, jest tak napewno bo na oryginalnych spreżynach czasami chaczylem o niektóre krawężniki teraz tego nie ma.

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów tył

: 27 lis 2019, 18:55
autor: piterstilo
Serioussam pisze: 27 lis 2019, 15:03 Piszę dopiero teraz, podsumuowujac wymianę sprężyn, a więc sprężyny tyl i przód wymienione od fiata bravo 2 1.6diesel pasują wszystko działa. Jedynym minusem tego wszystkiego jest delikatnie zmieniony wygląd auta teraz jest tak jakby na prosto a nawet przód ciut uniesiony, jest tak napewno bo na oryginalnych spreżynach czasami chaczylem o niektóre krawężniki teraz tego nie ma.
Drugim minusem, poza szpetnym wyglądem jest mniejsza nośność tylnych sprężyn od Bravo.
880 Kg a powinno być w Delcie 950 Kg