Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 cze 2018, 08:45

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10 cze 2018, 16:19 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 lut 2010, 22:38
Posty: 28
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pszczyna
Witam szanownych forumowiczów.

Mam 2 problemy z Deltą. Pierwsza sprawa dotyczy zmiany zachowania się sterowania szybami. Normalnie z kluczyka mogę otwierać i domykać okna. Raz zdarzyła mi się sytuacja że przestało to na kilka dni działać, aktualnie zaś działa poza oknem kierowcy. Czyli 3 okna się sterują, jedno nie. I jest tutaj jeszcze jeden objaw - okno które nie działa z pilota, nie domyka się też przy przytrzymaniu domukania w kabinie - to znaczy muszę trzymać przycisk o końca - otwiera się zaś całkowicie po przytrzymaniu przycisku. W czasie gdy wszystkie okna przestały reagować na pilota - tak samo w kabinie, każde okno wymagało trzymania przycisku do końca zamykania.


Druga przypadłość - czasami po włączeniu zapłony, na wyświetlaczy klimatronika nie mam pionowych kresek podziałki - jest skala mocy wentylatora ale bez kresek pośrednich - nawet ładniej wygląda wtedy ekran. Dodam iż nie jest to wg mnie wada LC bo wiem jak działa LCD i jak wyglądają różne ich przypadłości. Coś jakby w pamięci niektóryh danych nie było... całość mimo to działa normalnie.

Czy powyższe przypadki są komuś znane? W sumie problemem jest tylko to z oknem - przyzwyczajony do przytrzymania przez 1-2 sek i okna się zamykają, już kilka razy w zamyśleniu odszedłem od zamkniętego auta z uchylonym oknem.

_________________
Jest: Lancia Delta III 1.6D w kolorze kawy z mlekiem (ma być 1.4 T-Jet więc szukam nadal) ;), Punto 2 1.2 8v 3D w pięknym Scillia rosso.

Były: Alfa Romeo 156 2.5 v6 SW 2003 poliftowe wnętrze, beżowa skóra, prawie full wyposażenie - wciąż żałuję sprzedaży...


Na górę
Post: 10 cze 2018, 19:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 kwie 2018, 18:42
Posty: 23
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sierpc
Co do wyświetlacza klimatyzacji to nie pomogę, ale w przypadku szyb spróbuję. Czy szyba od kierowcy jest właściwie "nauczona" swoich skrajnych położeń?

_________________
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO


Na górę
Post: 10 cze 2018, 23:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 00:00
Posty: 4428
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Okna trzeba ponownie zaprogramować np. po spadku napięcia na akumulatorze i prawdopodobnie u Ciebie tak się właśnie stało.

Programuje się tak, że trzeba lekko otworzyć, po czym zamknąć i po zamknięciu jeszcze raz wcisnąć przycisk od zamykania aż usłyszysz takie lekkie "stuknięcie" (jakaś sekunda od ponownego wciśnięcia przycisku zamykania). Dla każdej szyby ta sama procedura.

A co do wyświetlacza od klimy - a może to właśnie jakiś objaw spadków napięcia? U mnie np. cały wyświetlacz pulsuje, czasem wcale, czasem lekko, ledwo zauważalnie, czasem mocno, aż prawie przygasa i wtedy dzieją się też inne cyrki z prądem, np. wskazówki latają po zegarach i/lub centralny odmawia posłuszeństwa.

Wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć zapłon i wszystko śmiga jakby nigdy nic...

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
Post: 11 cze 2018, 22:54 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 lut 2010, 22:38
Posty: 28
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pszczyna
Oooo, z tym uczeniem domykania szyb nie wiedziałem - kutro sprawdzę. To cyknięcie to odpuszczenie przekaźnika gdy się chwilkę przytrzyma w skrajnym położeniu. Pewnie dlatego po pierwszej takiej sytuacji potem samo się naprawiło - czasem jak pozamykam okna to jeszcze doklikam wszystkie na wszelki wypadek (raz zostawiłem malutką szczelinę a pechowo ulewa była ;P).

W kwestii wyświetlacza - ze specyfiki działania LCD jest to niemożliwe by było to od spadku napięcia. To wygląda razej jakby układ odpowiedzialny za wyświetlanie informacji po prostu czegoś na wyświetlacz nie wysłał. Dziwny to błąd bo raczej napewno nie mechaniczny czy elektryczny - no chyba że taśma flex wyświetlacza szwankuje... Ale nie ma żadnych prześwietleń, jak są zgaszone to zgaszone - jak działają to też w 100%, nie jakieś przygasanie, pulsowanie. No i to tylko z kreskami.


W sumie z wyświetlaczem mało istotna sprawa - dzięki za okna:)

_________________
Jest: Lancia Delta III 1.6D w kolorze kawy z mlekiem (ma być 1.4 T-Jet więc szukam nadal) ;), Punto 2 1.2 8v 3D w pięknym Scillia rosso.

Były: Alfa Romeo 156 2.5 v6 SW 2003 poliftowe wnętrze, beżowa skóra, prawie full wyposażenie - wciąż żałuję sprzedaży...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]