Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2014, 19:25
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wrocław
Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Mam Xenony które nie mają możliwości ręcznej regulacji. Niestety w moim egzemplarzu bardzo blisko/nisko świecą i jazda nocą jest dość męcząca. Czy można je jakoś wyregulować (podnieść)?
Delta III 1.9 M-jet
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Jak to nie mają ręcznej regulacji? Jak kupiłem deltę to fabrycznie też miała za nisko ustawioną wiązkę światła ale podniosłem maskę, wziąłem do ręki śrubokręt i sam podniosłem. Przy lampie masz dwa pipki którymi podnosi się wiązkę - w Twoim musi być tak samo. Nie ma lamp w których nie ma regulacji.
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Koledze chodzi zapewne o regulację z kabiny, którą mają zwykłe żarówkowe lampy, a ksenony nie mają
BTW, być może coś nie tak z czujnikami, które sprawdzają obciążenie i regulują zasięg
BTW, być może coś nie tak z czujnikami, które sprawdzają obciążenie i regulują zasięg
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2014, 19:25
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Dzięki wielkie, faktycznie chodziło o regulację z wnętrza, natomiast nie pomyślałem że samopoziomujące mogą mieć regulację ręczną, trochę podkręciłem, zobaczymy na trasie.
pozdrawiam,
Ł.
pozdrawiam,
Ł.
Delta III 1.9 M-jet
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Przyjacielu jak chcesz sprawdzić ustawienie świateł na trasie? jak będą migać jadący z naprzeciwko to znaczy że są za wysoko? hmmm a jak nie będą to znaczy że dobrze?LukaszD pisze:Dzięki wielkie, faktycznie chodziło o regulację z wnętrza, natomiast nie pomyślałem że samopoziomujące mogą mieć regulację ręczną, trochę podkręciłem, zobaczymy na trasie.
pozdrawiam,
Ł.
Weź 2 dychy w kieszeń i do najbliższej Stacji Kontroli Pojazdów niech Ci fachowo ustawią. I najlepiej jedź za dnia żeby nie oslepiać innych, być może ja nadjadę z naprzeciwka
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
To nie jest trudne. Zawsze sam ustawiałem światła. Przecież wyraźnie widać granicę światło /cień (szczególnie w ksenonie). Światło ma świecić na szosę a nie po oczach nadjeżdżajacych z przeciwka
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2014, 19:25
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Tak też miałem zamiar zrobić, a podkręcić trochę po to żeby widzieć co mam przed sobą a nie jaki mam bieżnik. Samodzielnie ustawiłem raczej niżej i tylko prawy reflektor więc ryzyka oślepienia nie ma.Artur G. pisze:Przyjacielu jak chcesz sprawdzić ustawienie świateł na trasie? jak będą migać jadący z naprzeciwko to znaczy że są za wysoko? hmmm a jak nie będą to znaczy że dobrze?LukaszD pisze:Dzięki wielkie, faktycznie chodziło o regulację z wnętrza, natomiast nie pomyślałem że samopoziomujące mogą mieć regulację ręczną, trochę podkręciłem, zobaczymy na trasie.
pozdrawiam,
Ł.
Weź 2 dychy w kieszeń i do najbliższej Stacji Kontroli Pojazdów niech Ci fachowo ustawią. I najlepiej jedź za dnia żeby nie oslepiać innych, być może ja nadjadę z naprzeciwka
Delta III 1.9 M-jet
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III 1.9 - blisko/nisko świecące xenony
Tomek, jasne że to łatwe, dobrze byłoby mieć wypoziomowane podłoże np. a garażu i wózek kontrolny do regulacji świateł.BootError pisze:To nie jest trudne. Zawsze sam ustawiałem światła. Przecież wyraźnie widać granicę światło /cień (szczególnie w ksenonie). Światło ma świecić na szosę a nie po oczach nadjeżdżających z przeciwka
Ja kiedyś wróciłem z przeglądu gdzie idealnie diagnosta ustawił światła, wjechałem do swojego garażu i synio odrysował ołówkiem stolarskim linię granicy na ścianie oraz zaznaczył odległość osi przedniego koła od ściany z przodu. Tak miałem w przypadku kappy.
Taki półśrodek do wstępnej kontroli wysokości - właściwego ustawienia świateł. Ale zaznaczam, było to bezpośrednio po profesjonalnym ustawieniu i sprawdzeniu właściwego ciśnienia w oponach - bo to też ważne.
Moim zdaniem to 20 dychy w kieszeń i problem załatwiony. Innej opcji nie widzę.
Nawet w jaguarze przy ksenonach i samopoziomowaniu jako bazę światła mechanicznie ustawiał mi diagnosta. Wtedy dopiero samo poziomowanie będzie działać właściwie.
ps. jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że co 10 pojazd świeci po drzewach albo oczach jadących z naprzeciwka.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat