Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 lis 2019, 15:00

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 30 kwie 2015, 20:20 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
Posty: 48
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Cześć,

nabyłem całą manetkę od Delty z tempomatem, aby dołożyć to praktyczne urządzenie... i tu zdziwko, bo po odkręceniu dolnej obudowy kierownicy nie znalazłem żadnej luźnej wiązki. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w dołożeniu tempomatu, może wiązka jest gdzieś ukryta..? Nie mieści mi się w głowie, że w tak drogim, dość luksusowym aucie i to w wersji Oro nie będzie wiązki :roll:

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992


Ostatnio zmieniony 01 maja 2015, 9:35 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/


Na górę
PostDodany: 30 kwie 2015, 23:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Posty: 219
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik
Zacytuję dwa posty z siostrzanego forum:
"jeśli masz gniazdo przy przełączniku na tempomat to kupujesz tylko gałkę tempomatu podpinasz i działa. aha i jeszcze dolna obudowę kierownicy musisz kupić bo jest inna. kolejna wersja to ta gdzie nie masz przełącznika przystosowanego do tego wtedy musisz caly przełącznik kupić. koszt w ASO ponad 800zł podróbek nie ma.
i najgorsza opcja to taka że nawet wiązki możesz nie mieć do podpięcia jego więc i wiązkę będziesz musiał kupić.
z tego co się zdążylem zorientować to wszystkie wersje od dynamic wzwyż maja tą końcówkę
co do ingerencji w kompa to jak masz wyjście na tempomat to jest wszystko ok jak nie to trzeba trochę pogrzebać w komp".

"odnosnie wypowiedzi.. wszystkie wersje przelacznikow zespolonych, od activ czy fresh po sport sa takie same odnosnie tloczen plastiku do montowania manetki cc, wiec nic nie trzeba wymieniac za 800zl w aso zadnych wiazek do CC kpl sie nie kupuje, jesli nie ma fabrycznej instalacji to wystarczy pociagnac 5 przewodow z centralki silnika, elektrycy w aso biora za to ok 250-300zl zadnego grzebania w kompie w przypadku braku fabrycznej instalacji sie nie uprawia, po spieciu wszystkiego wystarczy zapodac ON na manetce i wsio
mysle ze wszystko w temacie CC zostalo powiedziane.....
BTW no i unikaj aso ktore twierdzi ze za 1400zl dolozy CC bo...."
Powodzenia w dalszej zabawie.

_________________
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.


Na górę
PostDodany: 30 kwie 2015, 23:40 
Offline
Sekretarz
Sekretarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4315
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Nie wiem jak w Delcie, ale u mnie w Lybrze też była ukryta i najpierw trzeba ją było dobrze wymacać pod taką jakby pianką, potem dodłubać się do niej, a potem to już sama przyjemność... : buja w oblokach :

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
PostDodany: 01 maja 2015, 8:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 67
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ktoś z użytkowników dokładam tempomat w wersji Silver ?

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
PostDodany: 01 maja 2015, 11:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4213
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Ja dokładałem.W Bravo ale to jest wszystko to samo.Operacja trwa włacznie z aktywacją na kompie pół godz,z przerwą na fajeczkę i łyk browara ;)

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 01 maja 2015, 12:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
Posty: 48
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
silver to nowsze oro, więc jest szansa, że operacja nie będzie taka prosta i czeka Cię dorabianie wiązki... dziś rozkręciłem całość (tzn. dolną i górną obudowę kolumny kierownicy) i u mnie jej nie ma :/
przeczytałem cały wątek na forum bravo, da się to dorobić, jest rzeczywiście wszystko opisane, chyba będę próbował...
ale żeby tak skąpić... 8-O
jeśli się podejmę zrobię manuala, aby był do działu "Zrób to sam", a co, niech na forum Lancii też coś będzie :D
aha...i wg. opisów na forum bravo nic kompem nie trzeba aktywować, oczywiście jeśli jest wiązka, w przypadku jej braku nie pamiętam albo nie doczytałem

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992


Na górę
PostDodany: 01 maja 2015, 13:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 67
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Super, jak dasz radę to napisz proszę co i jak :)

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
PostDodany: 05 maja 2015, 20:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4697
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Silver to Argento ;)

Chyba po lifcie przeszli poziom niżej, bo przed liftem startowali od srebra, poprzez złoto, platynę do hm.. nie wiem, executive, a po lifcie startują od zwykłej stali po platynę ;)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 12 maja 2015, 22:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Posty: 264
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin
Osobiście dokładałem tempomat w Alfach 147 i 159.
147 miała wiązkę więc sprawa była banalnie prosta a tempomat kosztował mnie grosze.
W 159 było gorzej, bo wiązka była tylko od ECU do złącza pośredniego. Od złącza pośredniego pod kierownicę trzeba było już ciągnąć. Potem konieczna była ingerencja w kompie. Z tego co wiem, tempomat śmiga do dziś. Trudno jest zdobyć kostkę do oryginalnej manetki. Reszta jak najbardziej do zrobienia.

_________________
Adwokat Szczecin


Na górę
PostDodany: 31 maja 2015, 21:28 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
Posty: 48
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
podjąłem dziś próbę ale padłem na konektorach, wie ktoś jakie wchodzą w sterownik komputera?
czy to może coś takiego...?
http://konektory.pl/product.php?id_product=1988

wszystkie konektory, które miałem, ze starych fragmentów wiązek były za szerokie - nie wchodziły w kostkę od kompa

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992


Ostatnio zmieniony 31 maja 2015, 21:37 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Linki z "Allegro" niedozwolone w dziale technicznym!!!


Na górę
PostDodany: 21 cze 2015, 19:54 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
Posty: 48
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Manetka przykręcona, pozostało przeciągnąć kabelki, w środę się za to zabieram, obudowa na razie porzeźbiona, ale specjalnie się w oczy nie rzuca to prowizoryczne rozwiązanie


Załączniki:
image1.JPG
image1.JPG [ 181.86 KiB | Przejrzano 7847 razy ]

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992
Na górę
PostDodany: 29 cze 2015, 23:08 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2014, 0:49
Posty: 48
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
wszystko działa, w wolnej chwili wrzucę coś na wzór manuala ;)

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 150 KM 2010
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1.4 75 KM 1992


Na górę
PostDodany: 30 cze 2015, 19:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 67
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wrzuć, wrzuć może też kiedyś sobie zrobię w wolnym czasie

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
PostDodany: 21 lip 2015, 15:59 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
Posty: 9
Lokalizacja: Wypełnij to pole
I ja zakupiłem manetkę. Jak będę miał chwilę w sierpniu to próbuję dołożyć i zobaczymy :)

_________________
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r


Na górę
PostDodany: 27 maja 2016, 9:46 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 13 wrz 2012, 13:43
Posty: 6
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Dobry :D
Wczoraj założyłem tempomat do Delty z 2011r (nowy, poziomy grill). Mój samochód to wersja benzynowa 1.4 multiair, ale raczej nie ma to większego znaczenia.

Założyłem i działa : yesyes : więc dla potomnych umieszczam instrukcję krok po kroku. Zaczynamy.
*Zdjęcia nie moje, pobrane z neta.

1. Zaglądamy pod kierownicę (czerwona strzałka).
Załącznik:
817321627_5_1080x720_gold-multiair-140km-swietokrzyskie.jpg
817321627_5_1080x720_gold-multiair-140km-swietokrzyskie.jpg [ 154.42 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
i na samym końcu dolnej obudowy kolumny kierownicy lokalizujemy otwór ze śrubą na klucz imbusowy. Jednocześnie wcześniej zauwazymy szeroką zaślepkę.

Zaślepka:
Załącznik:
5246548609.jpg
5246548609.jpg [ 59.99 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
Po zdjęciu zaślepki (zielone) widać dwa wkręty i ostatni trzeci wkręt na końcu (czerwone)
Załącznik:
5113809464.jpg
5113809464.jpg [ 88.62 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
2. Odkręcamy. Delikatnie zdejmujemy dolną obudowę (po odkręceniu trzech śrub trzyma się tylko na zatrzaskach)

3. Odkręcamy kolejne dwa wkręty trzymające górną część obudowy.
Te dwa wkręty są zlokalizowane zaraz za kołem kierownicy, są głęboko (wysoko) i blisko brzegu. Trzeba się porządnie przyjrzeć i poświecić latarką żeby je znaleźć. Przyda się też jakieś przedłużenie dla imbusa bo są naprawdę glęboko.
Zielone strzalki:
Załącznik:
817321627_5_1080x720_gold-multiair-140km-swietokrzyskie.jpg
817321627_5_1080x720_gold-multiair-140km-swietokrzyskie.jpg [ 154.42 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
4. Odkręcamy i delikatnie zdejmujemy.

5. Sprawdzamy czy widać gniazdo do tempomatu (pomarańczowe).
Jeśli nie ma to możemy zamykać obudowę i zabierać zabawki, nic tu po nas.
Jeśli gniazdo jest, to wypinamy je z blokady trzymającej wiązki elektryczne (zielone).
Załącznik:
flv8zl.jpg
flv8zl.jpg [ 53.4 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
6. Odkręcamy wkręt (czerwony) i zakładamy manetkę tempomatu.
Przykręcamy wkręty czerwony i zielony.
Z zielonym może być "trochę" zabawy, jest tam trudno się dostać.
Samą manetkę zakładamy najpierw z przodu (na miejsce czerwonego wkrętu) i potem lekko pchając w stronę kierownicy nasuwamy tył (aż zaskoczy w miejsce zielonego wkrętu).
Załącznik:
5690120483.jpg
5690120483.jpg [ 114.79 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
Załącznik:
5689527605.jpg
5689527605.jpg [ 194.23 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
7. Manetka założona, łączymy gniazda (lub mozna połączyć przed ;)).
Włączamy silnik, ustawiamy na manetce ON, samochód powinien wyświetlić "Cruise Control włączony" i zaświecić ikonę na zegarach.
Nic nie cudujemy z komputerem/body samochodu. Manetka jest wykrywana automatycznie.

8. Zakładamy górną obudowę.

9. Powiększamy dziurę w dolnej obudowie lub kupujemy nową, żeby zmieścić nową manetkę.
Załącznik:
5246548609 ? kopia.jpg
5246548609 ? kopia.jpg [ 52.62 KiB | Przejrzano 6640 razy ]
Powodzenia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl