Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 lis 2019, 14:59

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 27 wrz 2016, 9:30 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 wrz 2016, 9:27
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Cześć,

czy wiecie może jaki numer katalogowy ma sama manetka do tempomatu (w ePerze jakoś nie mogę znaleźć, jedynie całego "pająka") oraz dolna obudowa z wycięciem pod nią?


Na górę
PostDodany: 07 paź 2016, 21:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 wrz 2016, 9:27
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Wiecie może czy manetka tempomatu do Delty jest taka sama jak w Bravo?


Na górę
PostDodany: 19 paź 2016, 22:48 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 wrz 2016, 9:27
Posty: 3
Lokalizacja: Kraków
Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.


Na górę
PostDodany: 20 paź 2016, 8:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4213
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
krwi pisze:
Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
W stilo też jest taka sama manetka i możną ją spokojnie założyć.Różni się jedynie kolorem.Jest nieco jaśniejsza.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 21 paź 2016, 22:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2006, 0:00
Posty: 195
Lokalizacja: KONIN
krwi pisze:
Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
Potwierdzam
Dołożony tempomat z bravo działa bez zarzutu.


Na górę
PostDodany: 06 lut 2017, 19:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 728
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Dzisiaj postanowiłem połączyć pragnienie z koniecznością.
Zakupiłem za 140 pln cały zestaw przełączników: kierunkowskazów, wycieraczek i manetkę tempomatu w jednym.
Chciałem mieć tempomat ( miałem w Bravo i się przyzwyczaiłem), a okazało się, że manetka wycieraczek jest niesprawna.
Nie działa funkcja spryskiwania przedniej szyby. Poprzedni właściciel tak podłączył, że uruchamiając płyn na tylną szybę, teraz leci z konieczności na przednią. Niestety, jednocześnie włącza się tylna wycieraczka, która pracuje na sucho.
Mam nadzieję, że nie będzie problemu z montażem? Oprócz oczywiście dodatkowego otworu na tempomat.
Wersja ORO rok prod. 2008.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM i Fiat Stilo 1.4 95KM.
Służbowy: Renault 125KM


Na górę
PostDodany: 16 lut 2017, 19:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 728
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM i Fiat Stilo 1.4 95KM.
Służbowy: Renault 125KM


Na górę
PostDodany: 02 cze 2017, 15:39 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
piterstilo pisze:
16 lut 2017, 19:36
Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.
Mam pytanko odnośnie tempomatu. Czy jak kupiłeś przełącznik zespolony i wymieniłeś na taki od razu z manetką do tempomatu, to musiałeś jeszcze ciągnąć jakieś dodatkowe kable, czy już wiązka która idzie do przełącznika z opcją tempomatu ma wszystkie potrzebne kable? Musiałeś też coś włączać w kompie? Czy kupowałeś cały przełącznik zespolony od Bravo, czy od Delty, są jakieś różnice?
Czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał wejście na wtyczkę tempomatu?
U mnie z tego co wcześniej patrzyłem na bank nie ma wejścia, więc muszę kupić cały przełącznik zespolony, i zastanawiam się czy mogę kupić od Bravo II czy musi być od Delty i czy będę musiał ciągać jeszcze jakieś kable.
Ogólnie mam Deltę z 2008r. wg. VIN wersja Argento (Srebro)


Na górę
PostDodany: 02 cze 2017, 22:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 728
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Przełącznik kupiłem na portalu wiadomo jakim. Akurat trafił się do Delty.
Został zamontowany i od razu, działał. Wszystko pasowało bez żadnych przeróbek.
Bez ingerencji kompa zadziałał.
Wersja ORO, Delta 2008 r. kupiona w salonie w Polsce.
Oczywiście dolna osłona kolumny kierowniczej do przeróbki albo do wymiany.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM i Fiat Stilo 1.4 95KM.
Służbowy: Renault 125KM


Na górę
PostDodany: 05 cze 2017, 12:34 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
A pamiętasz czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał też wejście na wtyczkę tempomatu?


Na górę
PostDodany: 07 cze 2017, 17:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 728
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
nowin pisze:
05 cze 2017, 12:34
A pamiętasz czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał też wejście na wtyczkę tempomatu?
W dolnej części przełącznika fabrycznego jest białe gniazdko na wtyczkę.
Do tego są jeszcze dwa czarne, ale te są umieszczone obok siebie,w górnej części.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM i Fiat Stilo 1.4 95KM.
Służbowy: Renault 125KM


Na górę
PostDodany: 21 gru 2017, 13:29 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 21 gru 2017, 13:19
Posty: 2
Imię: Michał
Witam wszystkich, zainspirowany tym wątkiem kupiłem przełącz zespolony od delty iii z silnikiem 1.4 (jak rozumiem pojemność nie powinna mieć znaczenia) do tego osłonę pod wersję z tempomatem do mojej delty twinturbo 1.9, z 2008 roku w wersji platinium. Po odkręceniu kierownicy okazuje się że wtyczka pod tempomat jest, ale z doprowadzonym tylko jednym przewodem.

Zgaduję że to za mało i pozostałe 4 przewody trzeba pociągnąć od ECU. Czy dysponuje ktoś z Was schematem które piny wtyczki tempomatu pod które piny wtyczki ECU trzeba podpiąć aby wszystko działało? Czy trzeba podłączyć coś jeszcze?

@granit: Czy możesz podzielić się swoim doświadczeniem lub obiecanym manuałem ;)

Pozdrawiam Michał
--edit--
z wątku na innym forum wynika że schemat w zależności od wersji silnika jest następujący:
Function: On/Off Restore Reduce Set/Increase
1.4 90hp 58 41 8 9.
T-Jet 85 61 86 84.
M-Jet 77 38 78 56


Załączniki:
Komentarz: Zdjęcie wtyczki z 1 przewodem.
IMG_9177.JPG
IMG_9177.JPG [ 57.31 KiB | Przejrzano 3169 razy ]
Na górę
PostDodany: 29 gru 2017, 11:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 21 gru 2017, 13:19
Posty: 2
Imię: Michał
Tempomat zamontowany i wszytko działa. Prawie wszystko - przycisk RES wydaje się nie reagować. Czy miał ktoś z Was podobny problem?


Na górę
PostDodany: 29 gru 2017, 16:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4213
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Robiłeś osiowanie proxy?

Wysłane z Galaxy S8


_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Seat Altea 1.6 MPI


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 29 gru 2017, 17:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4697
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Żeby ten przycisk reagował to trzeba jechać z niewiele mniejszą prędkością niż zadana, jak różnica między aktualną a zadaną jest za duża (wydaje mi się z praktyki, że to w granicach kilkunastu km/h) to brak reakcji po wciśnięciu tego przycisku.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl