Strona 2 z 3

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 27 wrz 2016, 9:30
autor: krwi
Cześć,

czy wiecie może jaki numer katalogowy ma sama manetka do tempomatu (w ePerze jakoś nie mogę znaleźć, jedynie całego "pająka") oraz dolna obudowa z wycięciem pod nią?

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 07 paź 2016, 21:53
autor: krwi
Wiecie może czy manetka tempomatu do Delty jest taka sama jak w Bravo?

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 19 paź 2016, 22:48
autor: krwi
Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 20 paź 2016, 8:02
autor: Dawid
krwi pisze:Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
W stilo też jest taka sama manetka i możną ją spokojnie założyć.Różni się jedynie kolorem.Jest nieco jaśniejsza.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 21 paź 2016, 22:55
autor: geowik
krwi pisze:Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
Potwierdzam
Dołożony tempomat z bravo działa bez zarzutu.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 06 lut 2017, 19:48
autor: piterstilo
Dzisiaj postanowiłem połączyć pragnienie z koniecznością.
Zakupiłem za 140 pln cały zestaw przełączników: kierunkowskazów, wycieraczek i manetkę tempomatu w jednym.
Chciałem mieć tempomat ( miałem w Bravo i się przyzwyczaiłem), a okazało się, że manetka wycieraczek jest niesprawna.
Nie działa funkcja spryskiwania przedniej szyby. Poprzedni właściciel tak podłączył, że uruchamiając płyn na tylną szybę, teraz leci z konieczności na przednią. Niestety, jednocześnie włącza się tylna wycieraczka, która pracuje na sucho.
Mam nadzieję, że nie będzie problemu z montażem? Oprócz oczywiście dodatkowego otworu na tempomat.
Wersja ORO rok prod. 2008.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 16 lut 2017, 19:36
autor: piterstilo
Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 02 cze 2017, 15:39
autor: nowin
piterstilo pisze: 16 lut 2017, 19:36 Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.
Mam pytanko odnośnie tempomatu. Czy jak kupiłeś przełącznik zespolony i wymieniłeś na taki od razu z manetką do tempomatu, to musiałeś jeszcze ciągnąć jakieś dodatkowe kable, czy już wiązka która idzie do przełącznika z opcją tempomatu ma wszystkie potrzebne kable? Musiałeś też coś włączać w kompie? Czy kupowałeś cały przełącznik zespolony od Bravo, czy od Delty, są jakieś różnice?
Czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał wejście na wtyczkę tempomatu?
U mnie z tego co wcześniej patrzyłem na bank nie ma wejścia, więc muszę kupić cały przełącznik zespolony, i zastanawiam się czy mogę kupić od Bravo II czy musi być od Delty i czy będę musiał ciągać jeszcze jakieś kable.
Ogólnie mam Deltę z 2008r. wg. VIN wersja Argento (Srebro)

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 02 cze 2017, 22:30
autor: piterstilo
Przełącznik kupiłem na portalu wiadomo jakim. Akurat trafił się do Delty.
Został zamontowany i od razu, działał. Wszystko pasowało bez żadnych przeróbek.
Bez ingerencji kompa zadziałał.
Wersja ORO, Delta 2008 r. kupiona w salonie w Polsce.
Oczywiście dolna osłona kolumny kierowniczej do przeróbki albo do wymiany.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 05 cze 2017, 12:34
autor: nowin
A pamiętasz czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał też wejście na wtyczkę tempomatu?

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 07 cze 2017, 17:36
autor: piterstilo
nowin pisze: 05 cze 2017, 12:34 A pamiętasz czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał też wejście na wtyczkę tempomatu?
W dolnej części przełącznika fabrycznego jest białe gniazdko na wtyczkę.
Do tego są jeszcze dwa czarne, ale te są umieszczone obok siebie,w górnej części.

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 21 gru 2017, 13:29
autor: kamikadze
Witam wszystkich, zainspirowany tym wątkiem kupiłem przełącz zespolony od delty iii z silnikiem 1.4 (jak rozumiem pojemność nie powinna mieć znaczenia) do tego osłonę pod wersję z tempomatem do mojej delty twinturbo 1.9, z 2008 roku w wersji platinium. Po odkręceniu kierownicy okazuje się że wtyczka pod tempomat jest, ale z doprowadzonym tylko jednym przewodem.

Zgaduję że to za mało i pozostałe 4 przewody trzeba pociągnąć od ECU. Czy dysponuje ktoś z Was schematem które piny wtyczki tempomatu pod które piny wtyczki ECU trzeba podpiąć aby wszystko działało? Czy trzeba podłączyć coś jeszcze?

@granit: Czy możesz podzielić się swoim doświadczeniem lub obiecanym manuałem ;)

Pozdrawiam Michał
--edit--
z wątku na innym forum wynika że schemat w zależności od wersji silnika jest następujący:
Function: On/Off Restore Reduce Set/Increase
1.4 90hp 58 41 8 9.
T-Jet 85 61 86 84.
M-Jet 77 38 78 56

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 29 gru 2017, 11:53
autor: kamikadze
Tempomat zamontowany i wszytko działa. Prawie wszystko - przycisk RES wydaje się nie reagować. Czy miał ktoś z Was podobny problem?

Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 29 gru 2017, 16:45
autor: Dawid
Robiłeś osiowanie proxy?

Wysłane z Galaxy S8


Re: Delta III - dołożenie tempomatu

: 29 gru 2017, 17:17
autor: Tomzik
Żeby ten przycisk reagował to trzeba jechać z niewiele mniejszą prędkością niż zadana, jak różnica między aktualną a zadaną jest za duża (wydaje mi się z praktyki, że to w granicach kilkunastu km/h) to brak reakcji po wciśnięciu tego przycisku.