Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 gru 2018, 2:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 gru 2017, 21:08 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9784
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Tomzik pisze:
29 gru 2017, 17:17
Żeby ten przycisk reagował to trzeba jechać z niewiele mniejszą prędkością niż zadana, jak różnica między aktualną a zadaną jest za duża (wydaje mi się z praktyki, że to w granicach kilkunastu km/h) to brak reakcji po wciśnięciu tego przycisku.
Trochę dziwne rozwiązanie, biorąc pod uwagę fakt, że w innych samochodach z grupy FCA jak AR156, AR159 czy Lancia Lybra różnica prędkości rzędu kilkudziesięciu kilometrów na godzinę, nie robiła problemu.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 29 gru 2017, 23:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Cytując za instrukcją:

PRZYWRÓCENIE ZAPAMIĘTANEJ PRĘDKOŚCI
Jeżeli urządzenie zostanie wyłączone, na przykład naciskając pedał hamulca lub sprzęgła, zapamiętaną prędkość można przywrócić w następujący sposób:
- przyspieszyć stopniowo do momentu uzyskania prędkości zbliżonej do prędkości zapamiętanej;
- włączyć wybrany bieg w momencie zapamiętania prędkości;
- nacisnąć przycisk RES

Jak dla mnie to logiczne i dobre.

Działanie w 159 czy Lybrze jest lekko ***, mając zadane tzw. licznikowe 150 i hamując do setki po wciśnięciu pamięci fura mi wyrwie z pełnym (lub prawie) gazem do przodu aż do 150. Bynajmniej w Delcie tak robi. Na szczęście właśnie tylko kilka-kilkanaście km/h a nie więcej.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 30 gru 2017, 1:17 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9784
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Ja jednak jestem zdania, że to mało logiczne i średnio przydatne - po co mi przycisk skoro i tak muszę sobie przyśpieszać do zadanej prędkości.
Zwłaszcza, że tempomatu używam na autostradach i jak muszę zwolnić to potem tylko klik, i samochód sam wraca do poprzedniej prędkości.
I wbrew temu co piszesz to w AR159 (w Lybrze nie pamiętam jak to było) nie rwie pełnym gazem do przodu ;)

PS. Przynajmniej, nie bynajmniej ;)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 29 kwie 2018, 17:55 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 22 paź 2017, 15:08
Posty: 28
Mam do czytelników i użytkowników ogromną prośbę, jako u mnie brak wtyczki - pomimo posiadanej ver ORO, szukając jakiejkolwiek dokumentacji do tego modelu zawsze człowiek napotyka na jakieś dziwne problemy.
Znalazłem kiedyś na forum Fiata Bravo, jak jeden człowiek wkładał tempomat do Fiacika w ten sam sposób, którym ja to będę musiał zrobić, tylko że on miał diesla,a ja Pb. Zgodnie z tym, co on opisywał powinienem podpiąć się do pinów komputera opisanych w programie eLearn. Patrząc jednak pod tym kątem, zapewne mój sterownik poszedłby z dymem, a żona by mnie z domu wy....kopała - bo to jej wozidełko. Nie mnie jednak znalazłem na jakiejś chyba tureckiej stronie podłączenie tempomatu do ..... Fiata Linea. Tam ilość pinów w kostce odpowiadałaby temu, co ja mam podane w swoim sterowniku ( nie mam opisu sterownika bo nigdzie nie mogłem znaleźć, może źle szukałem). Przechodząc do meritum, czy byłaby możliwość aby ktoś sprawdził, do jakiego pinu w sterowniku przychodzi przynajmniej jeden z pinów?? Rozwiąże mi to problem z jego podłączeniem.
Obrazek
Podłączenie, które wydaje mi się, że będzie jak najbardziej właściwe, to oczywiście te z opisem 1.4 TJ, z pinami od 61 do 86.


Na górę
PostDodany: 10 maja 2018, 14:34 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Wg. tego co znalazłem do bravo 1.4 t-jet jest bardzo podobnie, tylko jest zamieniony pin 12V z pinem 85

http://www.davole.com/wp-content/upload ... market.pdf


Na górę
PostDodany: 23 maja 2018, 12:43 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 22 paź 2017, 15:08
Posty: 28
Zamiana tego pinu akurat chyba nie będzie takim problemem, bo jak go włączysz, to na linii i 85 i on/off powinno być napięcie 12V. Znalazłem gdzieś na forum Fiata Linea, że właśnie zamienili te piny i było bez problemów


Na górę
PostDodany: 23 maja 2018, 15:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 kwie 2018, 18:42
Posty: 74
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sierpc
A czy przy dokładaniu tempomatu nie trzeba jeszcze zmienić włącznika pedału hamulca z dwupinowego na czteropinowy?

_________________
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO


Na górę
PostDodany: 23 maja 2018, 22:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 cze 2016, 10:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
ceva pisze:
23 maja 2018, 15:13
A czy przy dokładaniu tempomatu nie trzeba jeszcze zmienić włącznika pedału hamulca z dwupinowego na czteropinowy?
Nie trzeba


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl