cześć,
samochód mamy od pół roku ale żona nadal ma duży problem z rozpoznaniem momentu wypalania (ja zresztą tez nie zawsze mam pewność). Znalazłem na forum poradę, żeby zrobić sobie diodę w kabinie, podpięta do zasilania wentylatora, która poinformuje o jego pracy i tu mam dwa pytania:
1. czy w lato (przy temperaturach w ok. 27-30 stopni) wentylator nie działa praktycznie non stop i to nie będzie mylące?
2. Jeśli uważacie, że taka dioda to dobry pomysł, to którędy najprościej wprowadzić kabel z komory silnika do kabiny?
będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi
Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 51
- Rejestracja: 15 paź 2015, 13:03
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Warszawa
Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 18:12 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
jest: Lancia Delta III 2009 1,6 Multijet 116KM
były: fiat tempra, daewoo nexia, opel astra, vw polo, seat cordoba, nissan almera
były: fiat tempra, daewoo nexia, opel astra, vw polo, seat cordoba, nissan almera
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5386
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
Będzie mylące, bo wentylator działa jak masz włączoną sprężarkę klimatyzacji, nie musi być nawet 30 stopni.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
Ja zamontowałem sobie diodę od wentylatora oraz wskaźnik napięcia. Dioda może być myląca w czasie jazdy, ale jeżeli miga na postoju to na pewno trwa wypalanie, do tego napięcie podczas wypalania spada o 0,2V.
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5386
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
Jak masz załączoną sprężarkę klimatyzacji to wentylator na postoju również działa non stop, tudzież co chwilkę się włącza i wyłącza. Spadek napięcia jest spowodowany działaniem wentylatora chłodnicy a nie wypalaniem.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III 1.6 M-jet - wypalanie DPF/dioda od wentylatora
Pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoją zdaniem co do spadku napięcia w skutek działania wentylatora.Tomzik pisze:Jak masz załączoną sprężarkę klimatyzacji to wentylator na postoju również działa non stop, tudzież co chwilkę się włącza i wyłącza. Spadek napięcia jest spowodowany działaniem wentylatora chłodnicy a nie wypalaniem.
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE