Strona 2 z 2

Re: Delta III - dołożenie lusterka fotochromatycznego

: 16 paź 2016, 22:31
autor: przemekbial
No właśnie najbardziej jestem ciekaw jak to będzie wyglądało od frontu autka. Bo fabrycznie montowane wygląda pro, a jak człowiek zaczyna udoskonalać to czasami samoróbka wygląda dosyć żałośnie, a wolałbym tego uniknąć. Kwestia czy nowe mocowanie lusterka ładnie ułoży się w "fabryczne kropeczki" na szybie.
Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce o które mi dokładnie chodzi.
https://drive.google.com/file/d/0B15kP- ... sp=sharing
Dodatkowo zdjęcia lusterka fotochromatycznego:
https://drive.google.com/file/d/0B15kP- ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B15kP- ... sp=sharing

: 17 paź 2016, 10:12
autor: przemekbial
Dowiedziałem się właśnie, że lusterko było z czujnikiem deszczu (który został sprzedany oddzielnie) wiec z montażu chyba kicha...

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Re: Delta III - dołożenie lusterka fotochromatycznego

: 17 paź 2016, 12:14
autor: Dawid
No jeśli było w komplecie z czujnikiem to rzeczywiście kiszka.Choć sam czujnik idzie bez problemu dokupić.Ale obudowa lusterka w wersji z czujnikiem znacząco się różni i Twoje obawy mogą okazać się zasadne bowiem będzie widać że jest to dokładane.Musiał byś coś kombinować z wyglądem tego zakropkowanego miejsca na szybie.Albo szukaj lusterka w wersji bez czujnika.

Re: Delta III - dołożenie lusterka fotochromatycznego

: 17 paź 2016, 14:47
autor: przemekbial
Takie lusterko znalazłem bez czujnika deszczu. Ale chyba mimo wszystko będzie niechlujnie na szybie od zewnętrznej stronie...

Re: Delta III - dołożenie lusterka fotochromatycznego

: 18 lis 2016, 23:10
autor: przemekbial
Witam. Szukałem...szukałem i znalazłem lusterko nowe do Fiata 500 za 200 zł. Trochę drogo ale z drugiej strony nówka. Taki chodzą po 400 zł. Mam dwie wolne wtyczki w podsufitce. Dostałem również zdjęcia wtyczki od lusterka, które ma trzy piny. Jak się dobrze przyjrzeć to jedna z wtyczek też ma chyba 3 piny. Wrzucam zdjęcia dla podglądu. W sumie to jestem zdecydowany na zakup ale chciałem żeby ktoś bardziej ogarnięty w temacie się wypowiedział.
link do zdjęć: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
z góry dziękuję za cenne wskazówki :)

: 02 gru 2016, 23:10
autor: przemekbial
Witam. Lusterko zamontowane z Fiata 500. Wszystko pięknie działa ale...wpada w drgania/wibracje podczas jazdy po nierównościach, kostce brukowej. Jak zaradzi?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Re: Delta III - dołożenie lusterka fotochromatycznego

: 14 lis 2018, 16:28
autor: ceva
Również intensywnie przymierzam się do zamiany zwykłego lusterka na fotochrom, ale w związku z tym jak zostało wspomniane w tym temacie lusterko do Delty nie często jest dostępne jako używane na znanych portalach aukcyjnych więc myślę o przeszczepie takowego jak kolega przemekbial z Fiata 500. Dołożyłem takie właśnie lusterko do poprzednika Delty którym wcześniej jeździłem czyli do N.Bravo. O ile w Bravo fabrycznie coś takiego nigdy nie występowało to o dziwo było to łatwiejsze pod względem elektryki, bo pod lampką znalazłem jedną wolną kostkę z + i - . W Delcie mam trzy kostki. Kostka nr.1 4-pin prawdopodobnie do lusterka, kostka nr.2 4-pin prawdopodobnie pod sensor deszczu, świateł i kostka nr.3 6-pin prawdopodobnie alarm, może szyberdach?
DSC_3076.JPG
W lusterku od 500-ki są trzy piny czyli +,- i sygnał z włącznika biegu wstecznego, kostka w Delcie ma jeden pin więcej który ma nieznaną mi funkcję (być może to sygnał z sensora światła w lusterku dla oświetlenia adaptacyjnego), było by miło jakby ktoś podpowiedział jakie są funkcje poszczególnych przewodów w kostce od lusterka, bo przyznam szczerze że nie chciałbym załatwić kolejnego lusterka, bo jakimś cudem jedno niestety uszkodziłem próbując wpinać tylko + i - od lusterka i teoretycznie miało być dobrze... To by dotyczyło kostki nr.1
Kostka nr.2 w przyszłości też będzie mnie interesować i wiem tyle, że oprócz czerwonego kabelka pozostałe trzy obsługują sensor, ale potrzebny jest też jakiś adapter, bo raz że ta wiązka jest za krótka, dwa sensor ma trzy piny, a kostka cztery. Może ktoś mógłby podejrzeć jak to wygląda u niego w aucie i opisać. I pytanie na koniec, czy po zamontowaniu sensora będzie można korzystać tylko z jego jednej funkcji, czyli do sterowania wycieraczkami, bez korzystania z sygnału dla automatycznego włącznika świateł?