Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulator?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulator?
Witam wszystkich i na początek napiszę że już znalazłem parę tematów tu na tym forum, podobnych do mojego i wszystko wskazuje że to akumulator zdechł.
Zacznę od tego że samochodem jeżdżę rzadko posiadam dwa, lancią jeżdżę okazjonalnie , stoi pod chmurką i stała sobie tak tydzień do dzisiaj , rano odpaliła bez problemu przejechałem z jakieś 20 km podjechałem zatankować shell nitro 100, potem pojechałem na myjnię, odpaliła i pojechałem pozostawiłem auto na parkingu na pół dnia i wieczorem odpaliła znowu, podczas porannej jazdy słuchałem radia i wieczornej też plus dodatkowo na światłach jechałem, znów przejechałem ok 15 km zostawiłem auto na parkingu, i po 3 godzinach do auta iii ? właśnie iii niccccc kontrolki coś tam poświeciły ale auto nawet nie zajĄknĄło tylko takie delikatne tykanie jakby wskazówek.
Przyjechałem zatem swoim drugim autem , kable na rozruch i odpaliła aż wszystkie światełka w aucie jaśniejsze się zrobiły, ale wyświetlacz jak choinka w święta, pełno kolorów i komunikatów np hill hOlder nie działa, korektor skrętu coś tam nie tak , kontrolka od silnika, asr nie działa abs też, dodam że odczepiłem klemy bo były mega zaśniedziałe ? takie białe albo to ten akumulator już wyzionĄł ostatki z siebie.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale trochę się nią przejechałem żeby niby coś ten akumulator podładować jakaś niecała godzina no i teraz będzie najlepsze wracam do domu wjeżdżam na parking kręcę a tu auto straciło wspomaganie i tak jak by przygasło, doturlałem się w bezpieczne miejsce auto jeszcze było uruchomione, a tu nagle samo się wyłączyło ??!!! zdechło o kuu no to nieźle, ale cały czas jestem dobrej myśli że to tylko akumulator, bo aż wstyd się przyznać jest chyba od nowości jeszcze ze znaczkami alfa lancia fiat auto 2008 rok ! i jak zamykałem auto to lampki w środku przy podsufitce lekko przygasały ale z pilota się dało go zamknąć.
No chyba że to coś znacznie poważniejszego jakiś alternator, rozrusznik, regulator napięcia ? albo coś kompletnie innego podpowiedzcie coś koledzy ?
Przepraszam za ewentualne błędy ale w nerwach to pisałem .
Zacznę od tego że samochodem jeżdżę rzadko posiadam dwa, lancią jeżdżę okazjonalnie , stoi pod chmurką i stała sobie tak tydzień do dzisiaj , rano odpaliła bez problemu przejechałem z jakieś 20 km podjechałem zatankować shell nitro 100, potem pojechałem na myjnię, odpaliła i pojechałem pozostawiłem auto na parkingu na pół dnia i wieczorem odpaliła znowu, podczas porannej jazdy słuchałem radia i wieczornej też plus dodatkowo na światłach jechałem, znów przejechałem ok 15 km zostawiłem auto na parkingu, i po 3 godzinach do auta iii ? właśnie iii niccccc kontrolki coś tam poświeciły ale auto nawet nie zajĄknĄło tylko takie delikatne tykanie jakby wskazówek.
Przyjechałem zatem swoim drugim autem , kable na rozruch i odpaliła aż wszystkie światełka w aucie jaśniejsze się zrobiły, ale wyświetlacz jak choinka w święta, pełno kolorów i komunikatów np hill hOlder nie działa, korektor skrętu coś tam nie tak , kontrolka od silnika, asr nie działa abs też, dodam że odczepiłem klemy bo były mega zaśniedziałe ? takie białe albo to ten akumulator już wyzionĄł ostatki z siebie.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale trochę się nią przejechałem żeby niby coś ten akumulator podładować jakaś niecała godzina no i teraz będzie najlepsze wracam do domu wjeżdżam na parking kręcę a tu auto straciło wspomaganie i tak jak by przygasło, doturlałem się w bezpieczne miejsce auto jeszcze było uruchomione, a tu nagle samo się wyłączyło ??!!! zdechło o kuu no to nieźle, ale cały czas jestem dobrej myśli że to tylko akumulator, bo aż wstyd się przyznać jest chyba od nowości jeszcze ze znaczkami alfa lancia fiat auto 2008 rok ! i jak zamykałem auto to lampki w środku przy podsufitce lekko przygasały ale z pilota się dało go zamknąć.
No chyba że to coś znacznie poważniejszego jakiś alternator, rozrusznik, regulator napięcia ? albo coś kompletnie innego podpowiedzcie coś koledzy ?
Przepraszam za ewentualne błędy ale w nerwach to pisałem .
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 12:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Re: Czy to padnięty akumulator? auto zwariowało ! 1.4 tjet
Hej.
Jak piszesz, że masz dwa auta to wstaw akumulator ten dobry od drugiego auta i problem się rozwiąże
Pozdrawiam.
Jak piszesz, że masz dwa auta to wstaw akumulator ten dobry od drugiego auta i problem się rozwiąże
Pozdrawiam.
Kappa 2.0 20v 155KM
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulato
Dobrze słyszałem że delta III nie ma kontolki od ładowania ?
Po za tym co ci możemy wróżyć z fusów, jedź na pierwszy lepszy warsztat i sprawdź.
Po za tym co ci możemy wróżyć z fusów, jedź na pierwszy lepszy warsztat i sprawdź.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulato
OK wszystko już jasne padł akumulator podmieniłem z drugiego auta i wszystkie błędy same się pokasowały.
No to teraz czas kupić nowy podpowiedzcie jaki jaka marka teraz jest ok ? i czy wedle zasady im droższy tym lepszy ?
No to teraz czas kupić nowy podpowiedzcie jaki jaka marka teraz jest ok ? i czy wedle zasady im droższy tym lepszy ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 51
- Rejestracja: 15 paź 2015, 13:03
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulato
ja kupiłem aku polskiej marki TUBORG i nie ma żadnych problemów zarówno przy mrozach, upałach wilgoci itd. Jeżdżę często na małych dystansach i tylko co jakiś czas w dłuższe trasy i nie mam problemów z szybkim rozładowywaniem się aku między trasami, kiedy ma on szanse się doładować.
Gdybyś mimo wszystko chciał iść w popularne marki to podpowiem Ci, że dowiedziałem się przy szukaniu dla siebie, że Bosch i Varta to to samo, bo wychodzi z tej samej fabryki, tylko Bosch nakleja swoje etykietki zamiast Varty.
Gdybyś mimo wszystko chciał iść w popularne marki to podpowiem Ci, że dowiedziałem się przy szukaniu dla siebie, że Bosch i Varta to to samo, bo wychodzi z tej samej fabryki, tylko Bosch nakleja swoje etykietki zamiast Varty.
jest: Lancia Delta III 2009 1,6 Multijet 116KM
były: fiat tempra, daewoo nexia, opel astra, vw polo, seat cordoba, nissan almera
były: fiat tempra, daewoo nexia, opel astra, vw polo, seat cordoba, nissan almera
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet - auto zwariowało/padnięty akumulato
Dobra temat zakończony akumulator kupiony