Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
witam wszystkich,
tydzień temu odebrałem samochód po wymianie sprzęgła , zapewne był wyjmowany lub odpinany akumulator bo były skasowane data i godzina oraz mrugał pulsował licznik kilometrów.Nic z tym nie robiłem auto stało tydzien i po tym postoju juz go nie zapaliłem - rozrusznik zakręcił 3-5 sekund i koniec reakcji a na desce rozdzielczej wyświetliły się komunikaty o błędach: abs , kąta skrętu , esp itp. Po odpaleniu z akumulatora dodatkowego wszystkie błędy znikły po kilku minutach tylko pozostał mrugający licznik kilometrów . Wczoraj założono nowy akumulator , sprawdzono ładowanie - jest ok a licznik nadal mruga . Jak sobie z tym poradzić ?
Za wszystkie porady z góry dziękuję
Krzysiek
tydzień temu odebrałem samochód po wymianie sprzęgła , zapewne był wyjmowany lub odpinany akumulator bo były skasowane data i godzina oraz mrugał pulsował licznik kilometrów.Nic z tym nie robiłem auto stało tydzien i po tym postoju juz go nie zapaliłem - rozrusznik zakręcił 3-5 sekund i koniec reakcji a na desce rozdzielczej wyświetliły się komunikaty o błędach: abs , kąta skrętu , esp itp. Po odpaleniu z akumulatora dodatkowego wszystkie błędy znikły po kilku minutach tylko pozostał mrugający licznik kilometrów . Wczoraj założono nowy akumulator , sprawdzono ładowanie - jest ok a licznik nadal mruga . Jak sobie z tym poradzić ?
Za wszystkie porady z góry dziękuję
Krzysiek
Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów
Spróbuj moze jeszcze raz odłączyć akumulator a jak nie pomoże to odczyt błędów, bo takie mruganie to ponoć jakiś błąd http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-467/m ... row-13512/
KAPPA TDS & JTD
Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów
Pulsowanie wskazania km oznacza nie skonfigurowaną lub uszkodzoną którąś z centralek ( np. Blue&Me).Trzeba podłączyć kompa i sprawdzić o co chodzi.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- maciek_wk
- Moderator Globalny
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 sty 2017, 9:41
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów
I spróbować zrobić osiowanie proxi w MESie
Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
Mietek Podnietek
Było:
Fiat Panda 1000 i.e. fire 1991
Fiat Tipo 3d 1.6 i.e. SX 1993
Fiat 126 elx Town 2000
Fiat Tipo 5d 1.4 S 1994
Fiat Brava 100 16v SX 1999
Fiat Stilo 3d 1.2 16v 2003
Fiat Bravo 1.6 jtdm 2010
Seat Leon 1.2 tsi 2015
Fiat Cinquecento 0.9 1993
Jest:
Lancia K Coupe 3.0 LX 1998 2415
Lancia Fulvia 1970
Fiat Barchetta Lido 2000
Dacia Duster 1.0 tce LPG 2020
Służbowo: Renault Megane GrandTour 1.5 dci 2020
>>>ZAPRASZAMY DO SKLEPIKU Z GADŻETAMI LKP - KLIKNIJ TUTAJ<<<
Było:
Fiat Panda 1000 i.e. fire 1991
Fiat Tipo 3d 1.6 i.e. SX 1993
Fiat 126 elx Town 2000
Fiat Tipo 5d 1.4 S 1994
Fiat Brava 100 16v SX 1999
Fiat Stilo 3d 1.2 16v 2003
Fiat Bravo 1.6 jtdm 2010
Seat Leon 1.2 tsi 2015
Fiat Cinquecento 0.9 1993
Jest:
Lancia K Coupe 3.0 LX 1998 2415
Lancia Fulvia 1970
Fiat Barchetta Lido 2000
Dacia Duster 1.0 tce LPG 2020
Służbowo: Renault Megane GrandTour 1.5 dci 2020
>>>ZAPRASZAMY DO SKLEPIKU Z GADŻETAMI LKP - KLIKNIJ TUTAJ<<<
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 lis 2012, 8:04
- Imię: Leszek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Typowa sytuacja po odłączeniu akumulatora (miałem to już 2 razy). Zawieszenie się (a nie uszkodzenie) centralki Blue&Me.
Wizyta w ASO.
Wizyta w ASO.
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Zrób osiowanie proxy i po problemie
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
witam i dzięki wszystkim za szybki odzew. Spróbuję z odłączeniem akumulatora..... a z racji iz jestem całkowitym laikiem w temacie metod diagnoz o których Wspominacie mam zapytanie gdzie ( oprócz ASO Fiata ) mógłbym dokonać naprawy - interesują mnie okolice Wadowic , Żywca, Bielska Białej.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
próbowałem odłączyć akumulator ale nic to nie dało. Faktycznie przyczyną pulsowania licznika może być B&M - przyciski telefonu i windowsa - zero reakcji systemu.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Knurów
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Witam podpinam się pod temat, w mojej delcie po odłączeniu akumulatora też pulsuje licznik, nie działa B&M oraz z tego co zauważyłem to asystent ruszana pod górę oraz automatyczne podnoszenie szyb z przycisków w samochodzie jak również z kluczyka. Radio, odtwarzacz CD i nawigacja działają bez zarzutu. W dokumentach posiadam dwie biało niebieskie karty z kodami, niestety nie wiem która jest do czego.
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Szyby trzeba zaprogramować na nowo.
Otwórz zamknij aż do pyknięcia i tak każdá szybę z osobna.
Co do drugiego to stacyjka na MAR i kierownica w prawo do oporu a potem w lewo też do oporu z powrotem na neutral powinno pomoc
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Otwórz zamknij aż do pyknięcia i tak każdá szybę z osobna.
Co do drugiego to stacyjka na MAR i kierownica w prawo do oporu a potem w lewo też do oporu z powrotem na neutral powinno pomoc
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Jak licznik dalej będzie pulsować to niestety trzeba podpiáć pod mesa ,alfaobd i sprawdzić co sygnalizuje
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Knurów
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Ok po wizycie w ASO wszystko działa, zmieniło sie tyle że podczas zamykania auta kierunkowskazy robią dyskotekę. Zgaduję że da się to jakoś ustawić do stanu pierwotnego tj. pojedynczego mrugnięcia?
Swoja drogą, czy każdorazowe odłączenie akumulatora skutkuje awaria B&M?
Swoja drogą, czy każdorazowe odłączenie akumulatora skutkuje awaria B&M?
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 lis 2012, 8:04
- Imię: Leszek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Niestety, to prawda. Doświadczyłem to już dwukrotnie.Przed odłączeniem akumulatora celowym jest również odłączyć zasilenie B&Blu
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Z moich obserwacji jednoznacznie wynika, że nie tylko nie każde, ale wręcz żadne
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Knurów
Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów
Jest na to jakiś patent czy po prostu odłączasz akumulator i nic się nie dzieje?
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r