Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

kamilo123
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2016, 22:09
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: kamilo123 » 10 lip 2016, 14:08

nooo dokładnie. tymczasem znalazłem jeszcze tańsze radyjko, takie same parametry.

Aliexpress trzeba wyszukać Android 5.1 HD 1024*600 screen Quad core RK3188 ROM 16G 184 dolarsy z wysyłką.

Powiedzcie mi tylko... ile tam jest miejsca, powinno się zmieścić chyba?? to jest 2 cm głębsze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: spoker » 28 lip 2016, 12:50

KAMILO123 możesz gdzieś pokazać linka do tej przejściówki do BOSE?
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

kamilo123
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2016, 22:09
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: kamilo123 » 01 sie 2016, 18:24

Pracujemy nad BOSE. jeszcze nie znalazłem czasu zeby to zamontować wszystko. Jak będę miał coś nowego będę się odzywał.

piotriix

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: piotriix » 14 sie 2016, 23:56

kamilo123 pisze:Pracujemy nad BOSE. jeszcze nie znalazłem czasu zeby to zamontować wszystko. Jak będę miał coś nowego będę się odzywał.
W moim przypadku obyło się bez przejściówki .Wystarczyło dodatkowe +12 v

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: spoker » 15 sie 2016, 18:15

piotriix pisze:
kamilo123 pisze:Pracujemy nad BOSE. jeszcze nie znalazłem czasu zeby to zamontować wszystko. Jak będę miał coś nowego będę się odzywał.
W moim przypadku obyło się bez przejściówki .Wystarczyło dodatkowe +12 v
To może napisz coś więcej, bo pewno dużo osób które posiadają BOSE byłoby ciekawe jak to podłączyć.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

piotriix

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: piotriix » 15 sie 2016, 23:42

Są dwie opcje podłączenia.
Tzw niski sygnał czyli dodatkowe wyjścia z radia na wzmacniacz
I tu mogą być schody bo z bose jest tak,że potrzebuje ok 4V do wzbudzania/ większość wzmacniaczy to ok 2V/
I większość sprzętu daje właśnie 2 V
Druga opcja to podpinamy bezpośrednio pod wyjścia na głośniki w radiu i powinno działać ale może być przesterowany sygnał przy dużym nagłośnieniu
Możemy zastosować dedykowaną przejściówkę do bose ale to sporo kosztuje
Tradycyjne przejściówki do wszystkiego są tańsze i mogą bose nie wzbudzić bo są na te 2V ale są takie co mają dodatkowy potencjometr do regulacji siły tego sygnału i powinno się udać to złożyć do kupy.
Do każdej z tej opcji potrzebny jest plus 12V podpięty pod kabel od bose./ to informacja dla bose ,ze radio jest włączone/
Niektóre radia mają takie wyjście gotowe a jak niestety nie ma to zostaje pociągnąć plus ze stacyjki ,zapalniczki.W sumie ważne aby plus pojawiał się po przekręceniu kluczyka.
W delcie bose steruje wszystkimi głośnikami./Niektóre wyroby fiatopodobne mają np przód z radia a tył i sub steruje bose/
Sterowanie z kierownicy
Tylko przejściówka i trzeba być pewny ,że radio które kupicie ma wyjście do sterowania z kierownicy na 3 kable /piny/
Jeżeli jest inaczej to część funkcji nie będzie działać i trzeba zamawiać przejściówkę robioną u naszych fachowców pod konkretny model radia.
Blue me.
Są przejściówki i znów sporo kasy.
Gdyby zsumować
1000 radio
260 sterowanie z kierownicy
ok 160 bose
no i blue me to kolejne 300 albo i więcej /chociaż jeżeli zakupione radio będzie obsługiwać Can z lancii to większość przejściówek odpadnie.
Czy warto się bawić oceńcie sami.
Śmiało pisać na prv to pomogę ile mogę.
Ps.
Ja poszedłem po bandzie kupiłem odnawiane radio za 100 z uwolnionymi wszystkimi funkcjami na win CE 6.0 do eksperymentów
Ma 7 calowy dotykowy i kolorowy ekran
Na razie działa mi bose
Zestaw głośnomówiący zabudowany w radiu
kamerka cofania
Kierownica czeka na moduł
ale blue me też chciałbym uruchomić bo w sumie najbardziej tej funkcji mi brakuje.

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: spoker » 16 sie 2016, 19:18

piotriix pisze:Są dwie opcje podłączenia.
Tzw niski sygnał czyli dodatkowe wyjścia z radia na wzmacniacz
I tu mogą być schody bo z bose jest tak,że potrzebuje ok 4V do wzbudzania/ większość wzmacniaczy to ok 2V/
I większość sprzętu daje właśnie 2 V
Druga opcja to podpinamy bezpośrednio pod wyjścia na głośniki w radiu i powinno działać ale może być przesterowany sygnał przy dużym nagłośnieniu
Możemy zastosować dedykowaną przejściówkę do bose ale to sporo kosztuje
Tradycyjne przejściówki do wszystkiego są tańsze i mogą bose nie wzbudzić bo są na te 2V ale są takie co mają dodatkowy potencjometr do regulacji siły tego sygnału i powinno się udać to złożyć do kupy.
Do każdej z tej opcji potrzebny jest plus 12V podpięty pod kabel od bose./ to informacja dla bose ,ze radio jest włączone/
Niektóre radia mają takie wyjście gotowe a jak niestety nie ma to zostaje pociągnąć plus ze stacyjki ,zapalniczki.W sumie ważne aby plus pojawiał się po przekręceniu kluczyka.
W delcie bose steruje wszystkimi głośnikami./Niektóre wyroby fiatopodobne mają np przód z radia a tył i sub steruje bose/
Sterowanie z kierownicy
Tylko przejściówka i trzeba być pewny ,że radio które kupicie ma wyjście do sterowania z kierownicy na 3 kable /piny/
Jeżeli jest inaczej to część funkcji nie będzie działać i trzeba zamawiać przejściówkę robioną u naszych fachowców pod konkretny model radia.
Blue me.
Są przejściówki i znów sporo kasy.
Gdyby zsumować
1000 radio
260 sterowanie z kierownicy
ok 160 bose
no i blue me to kolejne 300 albo i więcej /chociaż jeżeli zakupione radio będzie obsługiwać Can z lancii to większość przejściówek odpadnie.
Czy warto się bawić oceńcie sami.
Śmiało pisać na prv to pomogę ile mogę.
Ps.
Ja poszedłem po bandzie kupiłem odnawiane radio za 100 z uwolnionymi wszystkimi funkcjami na win CE 6.0 do eksperymentów
Ma 7 calowy dotykowy i kolorowy ekran
Na razie działa mi bose
Zestaw głośnomówiący zabudowany w radiu
kamerka cofania
Kierownica czeka na moduł
ale blue me też chciałbym uruchomić bo w sumie najbardziej tej funkcji mi brakuje.
Jakie odnowione radio za 100 kupiłeś odblokowane?
Chodzi o jakieś radio typu "noname" czy też dedykowane do delty?
Drugie pytanie czy możesz podać jakiegoś linka z przejściówka do BOSE?
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii


Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: rafak » 25 paź 2016, 23:04

Czy jeżeli zamiast oryginalnego zwykłego radia podłączę oryginalne radio z nawigacją to wszystko działa czy są jakieś problemy ?
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: Dawid » 26 paź 2016, 18:15

Podstawą jest posiadanie kodu do radia i trzeba zrobić osiowanie proxy.No i wazne by radio posiadało komplet kości.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Post autor: rafak » 26 paź 2016, 18:47

O jakie kości chodzi?

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: Dawid » 26 paź 2016, 18:48

Było o tym już na forum nie raz.O takie by podpiąć radio do auta.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Post autor: rafak » 26 paź 2016, 20:43

A nie jest czasami tak, że kostki są na końcu przewodów, a radio ma gniazdka do wpięcia tych kostek?

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - radio fabryczne zamiana na TFT Navi

Post autor: Dawid » 27 paź 2016, 6:18

No tak.Ale kości są inne (fakra) niż przy seryjnym radiu takim z małym wyświetlaczem.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
rafak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 08 cze 2014, 22:36
Lokalizacja: W-wo

Post autor: rafak » 27 paź 2016, 6:25

Czyli seryjna navi na inne gniazda?

Wysłane z mojego Note Edge przy użyciu Tapatalka
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio & Navi”