Witam Serdecznie!
OD jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Delta III z 2011r. od Jakiegoś czasu bawię się również w optymalne dla mnie ustawienia audio. Muszę powiedzieć że tu trochę ten system mnie zawiódł. nie mogę wysterować w żaden sposób tonów niskich, tak aby odpowiadały choć w 1/10 moim oczekiwaniom - słucham muzyki metal, czasem elektronicznej. Podobny problem miałem w Stilo - skąd system audio został chyba "żywcem" przeniesiony do Delty - mam takie wrażenie.
Czy ktoś próbował się zmierzyć z ustawieniami equalizera dla radia/mp3 aby uzyskać namiastkę "przestrzenności dźwięku, czy też jakiegoś milszego dla ucha basu, niż tylko "płaskie" kiepsko podbite dźwięki?
Delta III - optymalne ustawienia Car Audio
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 sty 2013, 11:02
- Skype: mr_udza
- Imię: Dawe
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III - optymalne ustawienia Car Audio
Jestem zaskoczony , bo przesiadłem się do Delty z bravo sporta z mocnym audio fabrycznym i subwooferem i jakkolwiek tu subwoofera nie ma - to jakość dźwięku i basu jest dla mnie miłym zaskoczeniem . Może nie jestem jakimś specem w tych sprawach , ale to nie tylko moje zdanie , ale również kumpla audiofila .
Co do ustawień . Mam EQ User z wysoko wysterowanymi basem i treblami - i to mi pasuje zdecydowanie . Powiem szczerze - trudno mi to ustawić tak by było płąsko - ale powtarzam się - nie jestem ekspertem od dźwięku .
Co do ustawień . Mam EQ User z wysoko wysterowanymi basem i treblami - i to mi pasuje zdecydowanie . Powiem szczerze - trudno mi to ustawić tak by było płąsko - ale powtarzam się - nie jestem ekspertem od dźwięku .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
Re: Delta III - optymalne ustawienia Car Audio
Dla mnie także jest zaskoczeniem to co piszesz.Ja też nie mam woofera i jak na sprzęt fabryczny jestem całkiem zadowolony.Jestem skłonny twierdzić,iż sprzęt nie ma płaskiej charakterystyki.Według mnie nie brakuje niskich czy wysokich tonów.Dla porównania powiem,że w poprzednim samochodzie użytkowałem stację multimedialną JVC KW-AVX-810,więc mam z czym zrobić porównanie.Oczywiście nie znaczy to,że lepiej być by nie mogło.Spełnia jednak moje oczekiwania jak na fabryczny sprzęt.I mówię to mimo tego,że mam niewielki ubytek słuchu ucha lewego.Może ty także masz podobny problem z odbiorem częstotliwości,których rzekomo w sprzęcie brakuje,a nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 sty 2013, 11:02
- Skype: mr_udza
- Imię: Dawe
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III - optymalne ustawienia Car Audio
Dziękuję WAM za uwagi.
Wreszcie uzyskałem swoje "optimum" co do ustawień gdy słucham heavy metalu Natomiast gdy słucham innego typu muzyki, lepiej mi jest wyłączyć wszystkie "upiększacze" i "koloryzatory" typu equalizer czy loudness. Dżwięk z FM jest świetny.
Moje subiektywne odczucie opieram na porównaniu audio fabrycznego DELTY do audio fabrycznego FORDA (focus 2012r - audio fabryczne sony), gdzie w fordzie nieco przyjemniej było podróżować, słuchając muzy na bardzo podobnych ustawieniach equalizera i podbicia bass/treble - to wszystko.
Jak to zwykle bywa, nie wszystkim da się dogodzić, ale myślę że też nie mam na co narzekać
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi
Wreszcie uzyskałem swoje "optimum" co do ustawień gdy słucham heavy metalu Natomiast gdy słucham innego typu muzyki, lepiej mi jest wyłączyć wszystkie "upiększacze" i "koloryzatory" typu equalizer czy loudness. Dżwięk z FM jest świetny.
Moje subiektywne odczucie opieram na porównaniu audio fabrycznego DELTY do audio fabrycznego FORDA (focus 2012r - audio fabryczne sony), gdzie w fordzie nieco przyjemniej było podróżować, słuchając muzy na bardzo podobnych ustawieniach equalizera i podbicia bass/treble - to wszystko.
Jak to zwykle bywa, nie wszystkim da się dogodzić, ale myślę że też nie mam na co narzekać
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Delta III - optymalne ustawienia Car Audio
Może wiecie jakiej firmy jest fabryczne audio? Przyznam ,że w ramach idei "włoskie pasuje do włoskiego" chciałem wymienić głośniki na włoskie Hertze, ale generalnie do fabrycznego audio nie bardzo mogę się przyczepić,więc dałem sobie spokój.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest