Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

pawelj18
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 68
Rejestracja: 01 sty 2014, 18:31
Imię: Pablo
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: pawelj18 » 11 lut 2014, 7:41

Dziekuje chlopaki za porady i informacje.

Z tego co widzę, to dzięki temu, ze nie mam blue&me nie powinienem mieć problemów po podłączeniu navi. Teraz chodzi tylko o to, aby znaleźć ja właśnie nie samą, ale całą w komplecie z kartą kodów itp.

Dzięki jeszcze raz.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, 7:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy pisać po polsku! Następny taki = śmietnik!

Awatar użytkownika
Valdi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 241
Rejestracja: 25 lut 2013, 20:39
Imię: Waldek
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Valdi » 11 lut 2014, 10:15

Jak już kupisz ,to daj znać obowiązkowo jak Ci poszło,bo to jest bardzo ciekawy temat.Powodzenia.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Dawid » 11 lut 2014, 11:25

Panowie.Zawsze będą problemy po przekładce plug&play.Nigdy nie będzie to chodziło tak jak powinno.Jest opcja albo osiowania (nie do końca udane rozwiązanie)albo zgrać logi z auta w to urządzenie wyposażone i wgrać do swojego samochodu.Temat jest ciekawy i cały czas rozwijany.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

pawelj18
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 68
Rejestracja: 01 sty 2014, 18:31
Imię: Pablo
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: pawelj18 » 11 lut 2014, 11:33

Valdi pisze:Jak już kupisz ,to daj znać obowiązkowo jak Ci poszło,bo to jest bardzo ciekawy temat.Powodzenia.

No wlasnie temat jest bardzo ciekawy dlatego tez pozwolilem sobie go zalozyc. Oczywiscie bede go updatowal jesli zdecyduje sie na zakup navi no i oczywiscie jesli znajda taka kompletna.

Co by nie bylo mam nadzieje, ze w dyskusje wlacza sie rowniez inni forumowicze.

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Dawid » 11 lut 2014, 12:02

Sam z checią będę temat śledził bo dotyczy to również moich spostrzeżeń i problemów z Instantem.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Vardal
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 08 mar 2016, 14:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Vardal » 26 maja 2017, 15:29

Witam,jakiś czas temu kupiłem oryginalnego instanta do Delty bez mapy bez kodu bez kabli i teraz tak:radio udało mi się rozkodować,jest firma zajmująca się tym koszt to około 170zł i mamy master code,kable quadlock-->iso idzie bez problemu dokupić koszt też nie jest wysoki mapy mnie na razie nie interesują bo samą nawigacją będę zajmował się później.
Rzecz w tym że blue & me nie mam także wyświetlanie się piosenek mnie nie interesuje, z płyty działa normalnie chodzi,ogólnie wszystkie opcje w radiu działają zużycie paliwa jest wyświetlane itd natomiast natrafiłem na 2 problemy:
W opcjach języka mam różne języki w tym polski natomiast po wybraniu języka i potwierdzeniu że chcę go użyć wywala komunikat że się nie da....
Druga sprawa to taka że na radiu oryginalnym zwykłym sterowanie z kierownicy stacjami działało na zasadzie wyboru zapisanych stacji od 1-6
natomiast obecnie wygląda to tak,że w radiu mam zapisanych 6 stacji ale z kierownicy zmienia mi jedynie fale góra <--> dół a nie zapisane stacje tak jak to było poprzednio co mi średnio się podoba interesuje mnie czy w tym radiu tak jest czy coś jest źle podpięte ?

jeszcze jedna ciekawostka też nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak mianowicie siedząc w samochodzie zamykam drzwi radio jeszcze chwile sobie "pracuje" mimo że jest wyłączone dopiero po jakichś 2 minutach cichnie całkowicie jak się już wyłączy całkiem, auto mam zamknięte normalnie i naciskając guzik na pilocie do otwierania samochodu radio od razu zaczyna "pracować" czyli cichutku brzęczeć jakby wentylatorek w nim chodził czy coś na ten wzór po 1-2 minutach cichnie na stałe czy to jest w nim normalny objaw czy coś nie halo ??

proszę o jakieś info jak ktoś tu zajrzy :)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Tomzik » 28 maja 2017, 0:39

Vardal pisze: 26 maja 2017, 15:29jeszcze jedna ciekawostka też nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak mianowicie siedząc w samochodzie zamykam drzwi radio jeszcze chwile sobie "pracuje" mimo że jest wyłączone dopiero po jakichś 2 minutach cichnie całkowicie jak się już wyłączy całkiem, auto mam zamknięte normalnie i naciskając guzik na pilocie do otwierania samochodu radio od razu zaczyna "pracować" czyli cichutku brzęczeć jakby wentylatorek w nim chodził czy coś na ten wzór po 1-2 minutach cichnie na stałe czy to jest w nim normalny objaw czy coś nie halo ??
To akurat jest normalny objaw - czas to 2 minuty.

Jak masz wyłączony zapłon to przez 2 minuty możesz włączyć i słuchać radia. Po 2 minutach od wyłączenia zapłonu się ono wyłącza. W ciągu tych 2 minut jest w stanie hm... "stand by" (?) co objawia się właśnie cichym odgłosem jakby wiatraczka. Zauważ, że w ciągu tych 2 minut jak włączysz radio na wyłączonym zapłonie to od razu masz ekran radia i radio gra. Po upływie 2 minut jeśli radia nie włączysz to ten "wiatraczek" cichnie i wtedy po uruchomieniu radio startuje od początku, tzn. najpierw logo Lancii i chwilka mija zanim usłyszysz głos i zobaczysz ekran radia.

Z tego co pamiętam podobnie jest z szybami. Po wyłączeniu zapłonu w ciągu 2 minut można jeszcze otwierać okno i zamykać a potem trzeba już włączyć zapłon.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Łukadz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2020, 7:23
Imię: Łukasz

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Łukadz » 03 kwie 2020, 18:58

Witam,
Mogę prosić o podanie linków gdzie można kupić przejściówki ISO i każdą inną która jest potrzebna, aby odpalić oryginalne radio z navi? Zakupiłem z navi instant, ale kości nie pasują? Może ktoś pomoże? Serdecznie dziękuję!

Fazi8521
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 04 paź 2019, 12:58

Re: Delta III - zamiana fabrycznego radia na oryginalne NAVI

Post autor: Fazi8521 » 06 kwie 2020, 5:37


ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio & Navi”