Integrale - rozkład masy i momentu

mariusz76

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: mariusz76 » 30 gru 2007, 11:52

Masy czy napędu?

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: viruskill » 30 gru 2007, 12:08

napedy. Mam bardzo fajna ksiazke w ktorj jest opisane wszystko o mechanice dedry integrale przedstawiaja w niej jak rozebrac wszystko w mak.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: bryś » 30 gru 2007, 12:10

Jeszcze nie widziałem w seryjnej delcie szpery na tylnym dyfrze :wink:
jakoś jak zawsze na podnośniku ruszając jednym kołem drugie za cholerę nie drgnie ?Jedynie dyfer z prismy ma tę opcję by był zblokowany na stałe !!! I pasuje do delty tak jak skrzynia biegów i przełożenie główne do 180 km/h zamiast 200 km/h zresztą pozaglądajcie do manuala od delty linki są gdzieś na stronie :wink:
A to czy auto jedzie przodem czy tyłem bardziej w zasadzie zależy od rozkładu mas bo jak Grzesiu założysz tylną klapę z laminatu i wywalisz fotele to cię tył będzie wyprzedzał Fabio ma seryjny dyfer połączony z sekwencyjną skrzynią i jakoś tyłem jeździ

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: Bany » 30 gru 2007, 18:26

fabio ma też klatke która waży z od groma ,
plus sekwencja która jest cięższa od seryjnej skrzyni...

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: bryś » 01 sty 2008, 21:43

ja mówie o tyle lżejszym ,nie o przodzie klatka jest co prawda leciwa Jrek też się nie postarał i moim zdaniem jest spieprzona ,bo mógł zrobić taką jak abarth, zresztą całe to auto od początku źle zrobione jest :wink:

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Integrale - rozkład masy i momentu

Post autor: Bany » 01 sty 2008, 22:18

Może być że to wcale nie jego wina...
Jak znam włochów to dali mu pewnie na zrobienie 1 dzień i z tego co pamiętam Fabio siedział mu nad głową.

Awatar użytkownika
tms
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 01 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Integrale - rozkład momentu obr.

Post autor: tms » 11 mar 2008, 22:27

Czy może ktoś się orientuje jak przebiega sprawa rozdziału momentów w samochodach:
-alfa 155 q4
-lancia delta integrale
-fiat tempra sw 4x4.
Pytanie nr.2:
Dlaczego pakiet lepkościowego sprzęgła fergussona lancii delty integrale jest mniejszy (zawiera mniejszą liczbe tarczek) w porównaniu np. z dedrą integrale skoro wiadomo że graniczną prękość zesprzęglenia-przekazanie~95% Mn (taką prędkość względną tarczek przy której nasilają się zjawiska wiskotyczne) wyznacza rodzaj oleju silikonowego wewnątz niego. A tu taki numer?!?
Ktoś może rozbierał takie cuś w którymś z tych autek.
Dobrze, że głupota ludzka nie jest lżejsza od powietrza bo co poniektórzy by latali.



Teraz Lancia Delta Evoluzione 5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”