głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: Kamien » 15 paź 2009, 0:41

Witam kolegów.
Interesują mnie dwie kwestie, wiem pytania mogę wydawać się laickie...ale przeglądając forum nie znalazłem na nie odpowiedzi.
- głowica 16v do gralki - czy ten element mechaniczny posiada jakiś identyczny zamiennik np z fiata Coupe 16v turbo?
Czy też w Lanciach głowica czymś się różniła?
Jeśli tak - to czym, jako można to rozpoznać?
- komputer - jakie oznaczenia posiadają komputery do wersji HF Turbo/8v/16v oraz EVO?
Z góry dziękuje za odpowiedź - mam nadzieję że przyda się nie tylko mi.
;)

-- 15 Paź 2009, 16:25 --

to jak chłopaki - jakieś sugestie?
Pomoc? ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: mac1us » 15 paź 2009, 21:58

Pewnie zaciekawiła Cie Evo za 20 tys z padniętą głowicą?

Według mnie przy tym konkretnej sztuce należy zwrócic uwagę na to, że raczej sama głowica seryjna może nie byc, także i koszty mogą byc znacznie większe. Do tego jeżeli nie jest możliwe odpalenie i przejechanie się autem jest wiele innych minusów, bo nikt takim autem nie podróżował powoli.

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: Kamien » 15 paź 2009, 22:28

mac1us pisze:Pewnie zaciekawiła Cie Evo za 20 tys z padniętą głowicą?

Według mnie przy tym konkretnej sztuce należy zwrócic uwagę na to, że raczej sama głowica seryjna może nie byc, także i koszty mogą byc znacznie większe. Do tego jeżeli nie jest możliwe odpalenie i przejechanie się autem jest wiele innych minusów, bo nikt takim autem nie podróżował powoli.
Nie - nie interesuje mnie żadna EVO za 20tyś.
Po prostu zadałem techniczne pytanie - mam możliwość zakupu głowicy...teoretycznie z 16v.
Delte już jest - ale jestem głodny wiedzy...i liczę na was.

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: solarzmr » 16 paź 2009, 0:36

Zajrzałem do epera i jeśli chodzi o głowice do integrale 16V wygląda to tak że były stosowane dwa typy, a raczej o dwóch różnych numerach 5890234 i 5890845. Ta druga głowica była stosowana również w Integrale EVO 16V, Nuova Delta 2.0 16V Turbo, Fiat Coupe 2.0 16V Turbo do 1996r., Alfa 155 2.0 Turbo 4x4.
Według epera głowice w Themach i Kappach mają zupełnie inne numery, ale czy różnice są duże czy raczej nie tego już nie wiem :)

Kamien
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 06 paź 2009, 23:06
Lokalizacja: Opolska

Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: Kamien » 16 paź 2009, 0:44

solarzmr pisze:Zajrzałem do epera i jeśli chodzi o głowice do integrale 16V wygląda to tak że były stosowane dwa typy, a raczej o dwóch różnych numerach 5890234 i 5890845. Ta druga głowica była stosowana również w Integrale EVO 16V, Nuova Delta 2.0 16V Turbo, Fiat Coupe 2.0 16V Turbo do 1996r., Alfa 155 2.0 Turbo 4x4.
Według epera głowice w Themach i Kappach mają zupełnie inne numery, ale czy różnice są duże czy raczej nie tego już nie wiem :)
Dzięki ślicznie za odpowiedź.
Z którego epera korzystałeś?
Możesz zlinkować? (może być na priv).
Teoretycznie coś o kompach też powinno być.

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice

Post autor: solarzmr » 16 paź 2009, 0:51

Korzystałem z wersji którą mam na płytce, ale tu masz wersję online która działa :link:
Tylko pamiętaj że pod FF nie chodzi poprawnie i trzeba korzystać z Internet Explorera

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”