Ostatnio zajrzałem do mojego ECU i ze zdziwieniem stwierdziłem że siedzi tam chip EVOCARS-a. Po sprawdzeniu okazuje się ze zwiększa max. ciś. doładowania do 1.4 bar, ale wymaga zwiększenia ciśnienia paliwa do 3.2 bar. I tu zaczynaja się problemy. Jeżeli zwiększe ciśnienie do 3.2 bar to silnik mi się zalewa a nie chce jeździć na zbyt niskim żeby tłoków nie ugotować. I tu pytanie - czy dobrać ciśnienie paliwa metodą prób i błędów, czy zmienić na oryginalny chip i spokój...?
A jeśli zmienić to czy ktoś mógłby dostarczyć oryginalny chip do Integrale 16V? w zamian oferuje wspomnainego EVOCARS-a
Chip EVOCARS
Odp: Chip EVOCARS
Proponuję podjechać np. do Krosna do firmy Classic 3+ i ustawić ciśnienie paliwa na zewnętrzym AFR-rze bo taki posiadają. Podpinasz w wydech, jedziesz się przewieźć i wszystko wyjdzie. Możesz sobie ustawić mieszankę jak Ci tylko pasuje. Gdybyś chciał to mogę porozmawiać z kolegą, który obsługuje tam hamownię i napewno dało by się to zrobić jak nalezy .
Odp: Chip EVOCARS
Świetna wiadomość! Od dawna szukałem kogoś w naszym rejonie, który ustawiłby mi odpowiednio wszytsko. Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mógł porozmawiać z Twoim kolegą, ewentualnie podać mi jakieś namiary na tą firme.Wolek pisze:Proponuję podjechać np. do Krosna do firmy Classic 3+ i ustawić ciśnienie paliwa na zewnętrzym AFR-rze bo taki posiadają. Podpinasz w wydech, jedziesz się przewieźć i wszystko wyjdzie. Możesz sobie ustawić mieszankę jak Ci tylko pasuje. Gdybyś chciał to mogę porozmawiać z kolegą, który obsługuje tam hamownię i napewno dało by się to zrobić jak nalezy .
Odp: Chip EVOCARS
Poszło na pw