Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: irektob » 29 wrz 2010, 21:16

Mam taki problem z moją integralką a raczej 4wd,przy pelnym wciśnięciu gazu kiedy doladowanie zbliża się do 0,7-0,8bara nagle odcina prace silnika jak tylko troszkę odpuszcze gazu zaraz wraca do normy,czy jak delikatnie doprowadzam do mocy maksymalnej prawie doladowywuje max.
Mam manometr w samochodzie i nie widzę żeby ciśnienie spadalo,zresztą walczylem z pompą paliwa podmienialem a teraz mam dwie podlączone równolegle,map sensory już też podmienialem?
Proszę o rady i pomoc.

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: integrale-brak pelnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Pepto » 30 wrz 2010, 9:48

Może knock-sensor wykrywa stuki? Napisz więcej o konfiguracji swojego silnika i układu sterującego. Przydało by się przejechać z podłączonym urządzeniem diagnostycznym i pooglądać czasy wtrysku i kąt wyprzedzenia zapłonu. Ewentualnie szerokopasmowa w wydech i zrobić logi co siedzie przy pełnym bucie.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: integrale-brak pelnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Nat » 30 wrz 2010, 10:25

Może pompa paliwa?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Pepto » 30 wrz 2010, 13:12

irektob pisze:...zresztą walczylem z pompą paliwa podmienialem a teraz mam dwie podlączone równolegle...
Nat, najpierw czytamy później piszemy :P

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Nat » 30 wrz 2010, 14:18

: gafa :
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: irektob » 30 wrz 2010, 16:50

Sprawa wygląda tak nie ma tutaj żadnych kombinacji jest to seryjna delta 4wd,silnik bardzo dobrym stanie,nowe filtry, świece itd.jedyna zmiana to turbo z dedry integrale (bo takie mialem zrobione)T3 i to wszystko,ciśnienie paliwa mam ustawione na 3bar,z tego co wiem to za dużo bo ma być chyba 2.5bar ale tak lepiej jeżdzi,jest jeszcze jedna sprawa jak jest zimny to odpal za pierwszym razem ale też potrafi zgasnąć i ponownie odpali od razu.
Walki rozrządu idealne .
Powiem jeszcze że wraz z zmianą ciśnienia paliwa w górę ta granica odcięcia przesuwa się też w góre,ale przecież nie można jezdzić na 3.5-4.0bar

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Pepto » 01 paź 2010, 13:35

Skoro praca silnika poprawia się wraz z podniesieniem ciśnienia na listwie, to sprawdził bym wtryski (zakładam że masz żółte IW-025-1 311ccm/min), albo na stole probierczym, albo w warunkach domowych podpinasz je pod jakiś sterowany PWM (ja popiołem szeregowo pod sterownie ICV) i sprawdzasz na 4 menzurkach ile nalały.
P.S
Trzecią możliwością jest prostu wrzucenie wtrysków do myjki ultradźwiękowej wypełnionej np. izo-propanolem i sprawdzenie jak jeździ po umyciu.

A i jeszcze jedno nie ma co ustawić na listwie więcej niż 3 bary, bo przy 1bar doładowania mamy już 4bar-y względem ciśnienia atmosferycznego a wiec dużo!

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: lancia1969 » 01 paź 2010, 15:03

Iruś a ją ty masz wiązkę i komputer w tej cudnej hybrydzie ?
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: irektob » 01 paź 2010, 16:12

Grzesiu tak jak pisalem seryjne delta 4wdwiązka i komp ja nic nie ruszalem.
Spróbuje dać wyczyscić te wtryski tylko jeszcze nie wiem gdzie mogę wyczyścić te wtryski dodam jeszcze że silnik stal nie odpalany kilka lat może to dlatego ja przejechalem już z 3tyś.

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: lancia1969 » 01 paź 2010, 16:22

Rozumiem ,że 4WD turbo , jeżeli tak to co z przewodami paliwa ( nie jest gdzieś zagięty?) co z filtrem ( wymieniałeś? ) i podaj na wszelki "słuczaj" oznaczenie tego kompa.
Podnoszenie ciśnienia a za tym granicy przerywania to ewidentnie brak paliwa lub koniec mapy , skup się jeszcze na map-sensorze - jeżeli będzie zły (nie ten model) też będziesz miał takie problemy - przerwy na czujnikach masz ok? ( wał - 0.6-07) aparat ( 0,5), sam czujnik w aparacie jest dobry?
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: irektob » 05 paź 2010, 20:50

Miałem chwilkę czasu i wyniki są takie,jak pisałem Grzesiu filtry ,świece nowe itd....
Odległość czujnika położenia walu było 0,4 ustawiłem na 0,6 potem czujnik w aparacie na pewno dobry był 0,4 ustawiłem na 0,5. Owszem ogólnie się poprawiło, ale dalej tak samo odcina, jak pisałem mam manometr ciśnienia paliwa i w momencie odcięcia ciśnienie paliwa nie spada.
Tak, to 4wd turbo, a typ kompa to WHO48 i jeszcze pisze WH 4E 031.
A może można kupić nowe wtryski albo dobre pewne?

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: lancia1969 » 05 paź 2010, 21:48

irektob pisze:..................................jak pisalem mam manometr ciśnienia paliwa i w momencie odcięcia ciśnienie paliwa nie spada.
................
Ciśnienie nie spada ale może nie być wydajności - jaka średnica przewodów paliwowych.
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: irektob » 05 paź 2010, 21:57

Przewody oryginalne jak w 4wd

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: Lukasz_TG » 05 paź 2010, 22:16

Nie wiem jaką dokładnie posiadasz wersje, ale powinna mieć moduł wzbogacania mieszaniki, mi właśnie ostatnio ten moduł szwankował i objaw był identyczny.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Integrale-brak pełnej mocy?przy 0,8bar przerywa

Post autor: lancia1969 » 05 paź 2010, 22:52

Integralki nie mają modułu wzbogacenia, ok Irku, a co się dzieje jak zdejmiesz przewód od solenoidu , powinna doładowywać tylko 0,5 bar - jeździ na pełny zegar czy też ją przerywa przy jakimś zakresie ?
Grzegorz

GG 13364997

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”