Dedra SW Integrale - duże spalanie

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra SW Integrale - duże spalanie

Post autor: mac1us » 09 lis 2010, 20:31

aro pisze:
mac1us pisze:Tylko po co jeśli na przepustnicy masz regulacje śrubką wolnych obrotów?
tej śrubki raczej nie polecałbym ruszac. Mozna sie póznie wkopac.
Możesz to rozwinąć?
Jest to sposób na poprawne ustawienie wolnych obrotów, a naciąganie linki gazu nie za bardzo, bo prawdopodobnie przez to masz już w normalnej pozycji uchyloną przepustnice.

Awatar użytkownika
MiroMiglia
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1552
Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
Imię: Mirek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dedra SW Integrale - duże spalanie

Post autor: MiroMiglia » 11 lis 2010, 19:21

Koledzy ,trochę spokoju bym zalecił z tym silnikiem.
Po pierwsze podłączyć tą urwaną wtyczkę i udać się na najbliższy komputer celem kompleksowej diagnostyki !
Przeczuwam tam już takie nawarstwienie błędów w ECU że sam sobie z tym nie poradzisz.
Sam fakt konieczności przestawiania przepustnicy ,świadczy że ten silnik nie wie co się z nim dzieje.
Normalnie ta śruba od regulacji nie powinna być raczej ruszana .

U mnie np. wymiana czujnika tzw. zimnego startu ( właśnie przy termostacie ) przywróciła chęć do życia 2.0 16V Turbo.
A koszt czujnika to 30 parę złociszy.

Także ,reasumując nie eksperymentuj , tylko ciśnij na warsztat i życie stanie się piękniejsze.

Pozdrawiam Miro.

Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks :-)
Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”